la bella schreef:dank je dani; lief van je
ik ben erg onzeker, hele dag krampen
hoop echt dat het mn baarmoeder is en geen ellendige dingen
grote slijmprop verloren vanmiddag (sorry vd details)
mag ik even iets met jullie delen?
ik vind het best moeilijk dat ik nu aan de zwangeren kant sta
als je al lang probeert met of zonder mmm, kun je zwangeren soms wel schieten
ik was vaak stikjaloers, en stak dat ook niet onder stoelen of banken 😉
nu sta ik aan de andere kant en merk hier en daar (niet hier by the way!!!!)
dat er nu zo op mij gereageerd word
lastig en gek om te merken
ik ben geen vijand, ben pas net aan de "andere kant van de lijn" te vinden, ben hardstikke bang dat het misgaat, ben dezelfde bella als daarvoor en als ik zeg; "houd hoop en vertrouwen het komt goed" zijn dat dezelfde woorden als vorige week toen ik nog niet wist dat ik zwanger was.
hoop dat jullie een beetje snappen wat ik bedoel.
tuurlijk zijn het "loze woorden" als ik zeg het komt goed
maar het is ook meer een wens naar jullie forumvriendinnen
ik wil niemand voor het hoofd stoten
lastig hoor, ik vind het gek dat het zo anders is dan ik dacht..
besef ook niet echt dat ik zwanger ben denk ik...
x
Hi Bella, wat breng je dat goed onder woorden! Ik kan het me heel erg goed voorstellen dat het voelt alsof je ineens aan de 'andere kant' staat. Eerlijk gezegd is dat ook de reden dat ik nog maar erg weinig meeschrijf. Het topic heet ook '...zwanger worden...' en dat ben ik al geweest en alles gaat alleen maar goed. Fijn voor ons natuurlijk, maar ik voel niet de behoefte om dat telkens opnieuw weer te delen met alle anderen op dit topic, bij wie het soms erg moeizaam gaat. Ik lees trouwens nog wel heel regelmatig mee (ik heb dit topic anderhalf jaar geleden tenslotte zelf opgestart) en vind het wel leuk om op de hoogte te zijn van het wel en wee van anderen op dit forum, met name degene die al een tijdje meelopen hier. Maar ja, daar hebben jullie ook niks aan als ik wel op de hoogte ben, maar niet meeschrijf... 😉
En dat je onzeker bent, snap ik maar al te goed. Er zijn er genoeg bij wie het toch niet zo mocht zijn. Maar probeer vertrouwen te houden; bij jou gaat het goed! Probeer daar in te geloven...
Voor alle anderen hier; veel sterkte met zwanger worden!!