Ik zal zo (even) op iedereen reageren, maar eerst een stukje tekst kopiëren en plakken uit een ander topic.
Hoef ik niet hetzelfde nogmaals in te typen.
Hier alles z'n gangetje. Heb inmiddels verlof. Dat is wel lekker hoor, een beetje aanrommelen in huis, af en toe (best regelmatig) even een dutje doen en verder de laatste weekjes aftellen. Vrijwel alles is nu klaar voor de komst van de kleine, dus ik kan het echt lekker rustig aan doen.
Mijn bloeddruk begint alleen wel een beetje aan de hoge kant te worden, dus iets om even goed in de gaten te houden. Gelukkig blijft hij tot nu toe nog net onder de grens om doorgestuurd te worden naar de gyn in het ziekenhuis. Morgenochtend heb ik een zwangerschapsfotoshoot en morgenmiddag voorlichtingsmiddag "bevallen in het ziekenhuis". En volgende week een liggingsecho. De laatste echo voordat de kleine komt als het allemaal goed gaat. Ondertussen begint mijn buik lekker naar beneden te zakken. Kleine knul is al vrijwel helemaal ingedaald, keurig met zijn koppie naar beneden. Wel fijn want daardoor heb ik weer wat meer ruimte boven in mijn buik en kan ik weer makkelijker ademen en eten.
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden als ik een paar foto's spam. Afgelopen weekend waren mijn neefjes (tweeling van net 2 jaar) er en die hebben de box en de wieg alvast uitgeprobeerd.
Buikfoto's zijn van vorige week donderdag (dus 34 weken + 4 dagen).