epat schreef:Goed! Beetje opgeblazen nog sinds de punctie (maar geen pijn of zeurend gevoel meer), goed blijven drinken is mijn motto van de afgelopen dagen. Verder wachten wachten wachten. Wat dat betreft wijkt de medische malle molen niet veel af van een natuurlijke cyclus, het komt altijd weer neer op wachten 😃 Ik heb wel wat gevolgen van de hormonen merk ik, ik eet bijvoorbeeld heel anders. Ik eet geen chips meer, geen chocola meer, geen fritessaus enzo meer. Heb er gewoon geen trek in, het staat me tegen en dus eet ik het niet. Dacht vanmiddag, heb trek, chips? Nee neem wel soep met brood. Nou dat is niet gebruikelijk voor mij! Maar wel gezond natuurlijk 😉
Hou jij het nog een beetje vol met wachten? Alles klaar voor de komt van de kleine meid?
He epat, ben blij dat je in elk geval met "Goed!" begint, tis ook allemaal niet niks lijkt me... Tot wanneer moet je nu precies wachten? Tot ze kunnen bekijken of het terugplaatsen gelukt is? En wanneer kunnen ze dat dan zien? Alweer spannende tijden dus. Heb je er zelf een goed gevoel bij? Raar lijkt me dat je eetlust zo veranderd van de hormonen. Hoe gaat het daar verder mee, probeer je nog om wat aan te komen of hoeft dat nu even niet?
[oh, je hebt alweer een berichtje geplaatst...:oops: over twee weken testen, dus! Spannend zeg!! Welke dag is dat precies?]
Hier begint het eigenlijk pas de laatste dagen een beetje zwaar te worden, ik heb me nog heeel lang goed gevoeld tijdens mn zwangerschap, dus ik zal niet klagen 😊 Vrijwel alles is klaar voor de kleine, alle spulletjes in elk geval in huis. Nog niet alles staat op de goede plek, we zijn nog wel met t babykamertje bezig, maar daar gaat ze de eerste maanden nog niet meteen liggen. Dus als je het zo bekijkt zijn we er klaar voor!
@la bella, ook goeiemorgen, werk ze en we horen het wel als je nieuws hebt...
@soleil, fijn dat jij je ook weer wat beter voelt nu. Ik hoop met je mee dat je ongi snel weer gewoon opgang komt.