minka12 schreef:Hier hoorde ik vanacht ook opeens een zeehondje.
!
Minka Mijn hart klopt in mijn keel als ik dit lees, want zo begon Thom ook (en mijn dochter ook) toen hij zijn luchtweginfectie kreeg...na een paar dagen kreeg hij toen een serieuze benauwdheidsaanval waar hij bijna niet uit kwam. Ik herkende het bij Thom direct omdat zijn zus het al zo vaak had gehad..Hou haar dus aub goed in de gaten, misschien heeft ze dat al wel een beetje onder de leden gehad en wilde ze daarom niet goed drinken!!
Een simpele verkoudheid voor ons kan naar uitpakken voor de kleintjes!
Wil je niet bang maken, maar wel allert. zeker als de artsen niet weten wat er aan de hand is...
@Anntje: meis wat naar dat je poes weg gelopen is!! hopelijk komt ze snel weer terug!
@babylover: wat ontzettend naar dat je contract niet verlengt word, is er een mogelijkheid om het nog eens te bespreken, en te vragen naar een soort nieuwe proeftijd...misschien even een 3 maanden contract waarin jij je kunt bewijzen?? als je zelf vraagt wat je nu "verkeerd" doet en dat je het graag beter wilt doen, willen ze er misschien wel over nadenken..sterkte...goede tijden komen echt, maar ik herken je gevoel!!
@schorpioentje:"bedankt voor de tip!!! wat fijn dat je meisje zo goed doorgeslapen heeft!! hier Thom zowaar ook 😊 van 23:00 uur tot 7:30....helaas werd ik dit keer om 02:00 uur wakker van mijn man...zucht...zo is het altijd wat he?! hahaha...wel lekker geslapen overigens...
@ de knapste: fijn dat het met Sonny zo goed gaat!!! heerlijk dat ie zo gemiddels is... Thom hoorde qua gewicht bij de zwaarste en qua lengte bij de kleinste en dan issie ook nog eens rossig qua haar....dat wordt wat...hahaha
nouja ondanks dat vind ik hem toch de knapste van de hele wereld, maar dat ben jij vast niet met me eens he?! hihi!