Schorpioentje87Oud lidBerichten: 3.097Lid sinds: 28 mei 2010
Wat goed van jou Minka!! Een goede fokker ben je dus! De gemiddelde leeftijd van een Bordeaudog(wat wij dus hebben) is ook maar 6:( dat is ook veel te jong!!
daisyensteven schreef:Minka, super schattige pups! Zo lief 😊
Julie is al heel de avond aan het wenen en wringen.
We zijn even met haar gaan wandelen in de draagzak en dan was ze kalm, maar ik kan niet constant met haar wandelen hé. Ze eet ook enorm veel vandaag.
We snappen het niet goed. Misschien weer een groeispurtje?
Anntje schreef:Goeiemorgen dames,
Hier ook een goeie nacht gehad. Emma kwam wel om 5 uur, maar das ook logisch als je een vieze luier hebt. Ja ja, de 2e poepluier die ze zelf heeft gedaan. Na haar flesje heb ik haar weer op bed gelegd en heeft ze tot kwart voor 10 geslapen en ik dus ook. Heerlijk!
Minka, fijn dat Saphira zo'n goeie nacht had en dat papa de zwemles doet zodat jij nog ff kon slapen. Ik hoop dat ze niet teveel last van de prikjes gaat krijgen.
Second baby, ik heb eigenlijk heel weinig last gehad van stuwing. Vrijdag besloot ik te stoppen, zaterdagochtend heb ik gekolfd om 7, 11, 3 en 8 uur, zondag om 7 en 17 uur en vanaf maandag niet meer. Dus dat ging heel snel. Ik had wel wat jij ook zegt meer last van links dan van rechts, maar Emma had dan ook echt een voorkeur voor links drinken. Toen ik haar nog aanlegde dronk ze vaak links 15-20 min en rechts 5 min en als ik het andersom deed dronk ze rechts 10 min en links 10-15 min.
Daisy, gelukkig heeft Julie een goede nacht gemaakt en jij ook! Geniet ervan!
De knapste, je kunt idd voor zo'n zijligkussentje gaan, maar je kunt ook proberen om als Sonny slaapt, dan zijn hoofdje te draaien (weet niet of je dat al doet). En 150 cc, wat goed! Emma is 3 dagen ouder dan Sonny en krijgt flesjes van 120cc die ze niet eens altijd leegdrinkt, vaak tussen de 90 en de 110 cc.
Mick, fijn dat je een goede nacht hebt gehad. Ik hoop dat jullie het weer wat zien zitten en dat het snel makkelijker wordt met de bv.
Wammie schreef:Ik heb ook zo'n kussentje voor de voorkeurshouding. Mijn meisje ligt sinds een paar weken iedere keer naar 1 kant met haar hoofdje. Ik werk op een kdv en daar hebben we regelmatig kids met een plat of schuin achterhoofd en dat is zo lelijk. En als dat blijft hebben ze zelfs kans dat ze een helmpje moeten.
Maar nu is mijn meisje heel eigenwijs. Leg ik haar schuin erin, draait ze alsnog met haar hoofd helemaal de andere kant op. Ik probeer het ook weleens in haar slaap, maar dan wordt ze meteen wakker en is het brullen geblazen.
Dus ik weet het nu ook even niet zo goed. Toch maar blijven proberen en als ze wakker is, zoveel mogelijk de andere kant stimuleren.
minka12 schreef:second baby ,
ik ben ook nog niet af van de sprum wordt er gek van.
Mijn husarts zei het zelfde het kan geen kwaad als jullie er beide geen last van hebben.
Maar ik ga toch dat middeltje van borstvoeding.com maar bestellen.
zet hem op.
Wammie schreef:Heb mijn meisje net opgehaald bij mijn ouders. Ze heeft daar geslapen. Ik vond het reuze spannend, en ik heb haar zeker gemist. Maar wij zijn lekker uit eten geweest en hebben de hele nacht en ochtend eens kunnen slapen. Het is een aanrader hoor. Je bent even niet alleen aan het moederen en voor je relatie is het top.
Schorpioentje87 schreef:Second baby: Ik bedoel ook als je er bij bent! Dus niet 's nachts enzo. Maar lekker op de buik is juist goed. Natuurlijk wel met toezicht!! Maar ga wel eens tussendoor plassen ofzo whaha, dus ben dan wel een minuutje weg;)
Schorpioentje87 schreef:Maar puur ivm wiegendood ligt ze hier dus in haar bedje niet op haar buik. Dat risico durf ik dus absoluut niet te nemen! Ze vind het namelijk wel echt heerlijk op de buik:)Emma vind het ook heerlijk op haar buik, meestal voor ± 5-7 min. Maar soms valt ze op schoot in slaap en dan leg ik haar ook wel eens op haar buikje in de box. Maar dat hier dus idd ook alleen maar in de box als een van ons erbij is en nooit in bed.
Schorpioentje87 schreef:Nou hier gaat het trouwens ook goed! Nica word 's nachts wel alweer een paar keer wakker. Rond 3/4 uur. Maar ik geef haar dan geen fles. Ik troost haar en als dat niet helpt pak ik haar even en leg haar slapend terug.. Vanmorgen werkte dit niet en ik had ook geen puf om te blijven staan, dus heb haar voor 1 uurtje bij mij in bed gepakt. Hier heeft ze nog lekker geslapen tot 6 uur.
De Knapste: Wat drinkt Sonny al veeg zeg. Krijg je daar geen commentaar op op het CB? Of was je daar nog niet geweest? Ik kreeg namelijk toen ik daar was toen Nica 4 weken was al commentaar dat het wel erg veel was wat ze dronk. En dat ik maar even niet omhoog moest gaan. Ze kreeg toen 120cc+ 4 schepjes, dat is dan dus zon 135cc. Nu maak ik me er niet echt druk om hoor maar vraag me af wat ze bij jou zeggen? Hier zit Nica nu ook op 150cc met 5 schepjes, dat is dan zon 170cc. Maar ze krijgt nu nog maar 5 flessen en toen ze die 120 kreeg, kreeg ze nog 6 flessen. Ze is woensdag 7 weken..
De_knapste schreef:Zijn er hier dames die ervaring hebben met de kruidvat flesvoeding? Hij is zo goedkoop dat ik twijfel of hij wel goed genoeg is. Sonny is heel tevreden trouwens met de flesvoeding en poept en plast goed en heeft veel minder krampen dan met de borstvoeding. Op het cb geven ze aan dat de flesvoeding van kruidvat prima is.Ik gebruik de flesvoeding vande kruidvat en ik ben er goed over te spreken. Ook mijn beide zussen hebben het gebruikt en zijn ook zeer tevreden. Dit kan ook niet anders, want mijn oudste zus heeft tijdens haar zwangerschap uitgezocht hoe het zat en het blijkt dat het uit dezelfde fabriek komt als nutrilon.
Ik twijfel toch omdat het prijsverschil toch ergens in moet zitten.