klovesm schreef:Hallo meiden,
Ik zie dat er heeeeel veeel bijgeschreven is heb nog niet teruggelezen maar in ieder geval voor de damens die zwanger zijn GEFELICITEEEEERD SPANNEND!!! voor de meiden die Misschien zwanger zijn ik help jullie duimennnnnn XXXX
hier nog steeds geen ongi denk dat ik er te veel mee bezig ben testen ook negatief, ik ga volgende week op vakantie even lekker met manlief er tussenuit..
Ik ga even proberen het zwanger worden uit me hoofd te zetten, en dan komt het (hoop ik) zo snel mogelijk 😊 ik zal af en toe wel mee lezen op het forum maar blijf een klein beetje op de achtergrond.. maar ben niet weg hoor..
ben nu echt op me menstruatie aan het wachten en ben zo blij als ik ongi wordt dan kan ik op naar de volgende ronde!!
Ik wil gewoon niet dat het willen zwanger worden me leven gaat beheerzen nu denk ik alleen nog maar aan het ongi worden of symptomen hebben, dus ik zal af en toe een berichtje tussendoor sturen maar blijf een beetje op de achtergrond
Nou lieve meiden eeeen heeeele dikke geluks knuffel van mij, en hoop dat ik goed nieuws blijf lezen, zodra ik ongi ben horen jullie het wel kunnen jullie het op de lijst aanpassen
XXX
yeps, is denk ik nog op vakantie. Hopelijk horen we snel weer wat van haar.