RachelOud lidBerichten: 556Lid sinds: 13 augustus 2009
Ik heb even gekeken naar babyzwemmen... wordt hier pas vanaf 6 maanden gedaan! Das ook wat...
cindy85 schreef:babii, vind ik inderdaad een heel goed idee, want anders staat het misschien wat verloren tussen de mama-topics
Sasje85 schreef:
@Melu: met Niels gaat het super goed! 😊 Nog steeds een tevreden mannetje. Als hij het ergens niet mee eens is, trekt hij een pruillip. Probeer het steeds op de foto te zetten, maar lukt natuurlijk niet.
Wat vervelend dat je vriend nog steeds thuis zit. Wil je vertellen wat er is of liever niet? Voel je absoluut niet verplicht hoor, ik trek alleen een luik open om je hart te luchten! Kan hij wel genieten van Danley?
Wopper schreef:@ Liefje: spannend hoor, wennen! Hebben wij afgelopen week gedaan, ben er wel lekker bij gebleven!
@ Sasje: ons meisje slaapt wel vaak maar het zijn meer hazenslaapjes van een uurtje of zo. Behalve 's nachts, dan slaapt ze 9 a 10 uur achter elkaar, krijgt ze om 06.00 een voeding en slaapt ze vervolgens nog eens 3 a 4 uur.
Ik vind € 20 per uur best lekker maar hoeveel belasting gaat er nog vanaf? Volgens mij verdient het best goed als je meerdere kindjes hebt.
Oh, Sasje! Leuk idee!! Maar dan idd wel in 2011, anders is het wel erg kort dag!
Sasje85 schreef:IDEE!!
Dames, de afgelopen 9 maanden hebben we veel met elkaar gedeeld. Van positieve testen tot aan gruwelijke bevallingen en van maagzuur tot aan misselijkheid.
Wat vinden jullie ervan om binnenkort eens met ons allen (en de kids natuurlijk) wat af te spreken? Ergens in het midden van het land, zodat het voor iedereen bereikbaar is en dan leuk een dagje uit. Denk dat het forum daarna veel persoonlijker en gezelliger wordt.
Wie is voor?!
(Ik stel wel voor dat we dit in 2011 doen)
Liefs, Saskia