WopperOud lidBerichten: 1.596Lid sinds: 18 februari 2009
Joh, als je denkt dat hij er aan toe is.... 😉 Lekker je eigen gevoel volgen hoor... 😊
Mama2b schreef:ik vind die pampers 2 groene verpakking minder fijn als de new born.. ze zijn idd goedkoper huisvrouw en als je ze fijn vind is het handig.. ik denk dat wij over gaan stappen op etos eigen merk.. die vond ik erg fijn.. we hebben nu eerst nog 2 pakken pampers 2 groen liggen en dan nog huggies nr 3 uit een luiertaart dus daar ook nog zo'n 50 van.. ff kijken of dat misschien een fijn merk is..
vandaag voor het eerst met ons mannetje gezwommen!! hij vond het best leuk.. zelfs de golven vond ie leuk hahahaha..
oh ennee ik ga 10 mei naar marco borsato in het gelredome in arnhem!!!!!!!!!!!!!!!!! heb er nu al zin in!! :D
Wopper schreef:Wow, wezen stappen tot 05.00. Knap zeg!!! Was je de volgende dag een beetje fit?
MeLu schreef:Heb vndg zn kast maar is uitgezocht, alles kleiner dan 68 is er nu uit. Wat word hij groot zeg!!
Ik heb vndg bij mn moeder gegeten en mn zusje was daar ook met haar dochtertje. Die is nu 8weken en is nu pas net zo groot (ietsje zwaarder) en zwaar als Danley bij geboorte was haha!!
Nou ik ga maar eens slapen. Trustee xx