Wopper schreef:@ Sunshine, las er op een ander forum ook over. Volgens mij heerst het momenteel wel! Geen ervaring zelf!
Zag vandaag trouwens wel een kindje dat ook rode vlekjes had...
@ Maat, ons meisje is nu 70 cm lang. Ze draagt eigenlijk voornamelijk maat 74 maar sommige kleding van maat 68 past ook nog wel. Het is maar net hoe het valt!
@ Joya, jaaaaa ik las het!!! Wat gaaf zeg!!! Ook hier nog ff, veel succes alvast!!!
@ MamavanLC, hier vannacht alleen regen! Balen, had de was nog buiten hangen 😂 dacht dat het wel droog zou blijven maar niet dus!
Ahh, ik vind Cros wel leuk hahahahahaha. Vooral die hele kleintjes, ubercute!
@ Sasje, die arme Niels met zijn gat in het hoofd 😂 hier wordt ze gefrustreerd wanneer ze iets wil wat nog niet lukt 😂
Pff.. hier ook telkens gedoe met slapen. En dat terwijl ze altijd zoooo makkelijk is! Gisteren wilde ze pas om 23.00 slapen. Voor die tijd alleen maar huilen huilen huilen. Om niets eigenlijk, want als we haar uit bed haalden ging ze gewoon spelen... Wel één lichtpuntje: ze ging opeens spontaan zitten!! Jeeeee!! Weer een mijlpaal!
Hoop wel dat deze nachten van korte duur is want ik ben er niet echt blij mee!
Verder hier alles goed! Vanochtend de 5km wezen hardlopen. Was pittig en niet een supertijd maar ach, we hebben het maar gedaan! Vind het met zulke evenementen vooral zo stom dat er dan mensen zijn die zo'n 5.6 km gaan wandelen en dan de laatste 400 meter opeens gaan inhalen. Wie hou je dan voor de gek?! En er was iemand die voor me liep en telens een sigaretje ging roken.. echt, heb 'm wel 4x of zo zien staan! Ga dan niet lopen, denk ik dan!!
Maar al met al was het super gezellig!! Mijn eerste loop als mama 😂 😊 Mijn nichtje paste op ons meisje en bij de finish zwaaiden ze naar me! Zo schattig!
Wat ik me nog afvroeg: hoe doen jullie dat met al die eetmomenten en het slapen?! Soms wil ik fruithap geven of tussen de middag brood maar dan is ze te moe en wil ze niets hebben.... houden jullie bepaalde tijden aan?
Dit is een schema wat wij over het algemeen "hebben" bij kids van rond de 9 maanden op het KDV:
rond 7 uur - ontbijt ( fles of pap )
rond 9/9:30 fruithap met drinken
Dan op bed.
rond 11:30/12:00 lunch. Boterham + fles
Rond 14:30 koekje + drinken
Op bed
Rond 17:30 avondeten ( met evt. toetje )
19:00 uur avond(pap)fles
Op bed, tot het liefste 's ochtends vroeg weer 😛