mama1988Oud lidBerichten: 4.069Lid sinds: 1 januari 2005
rian kippie: Dat is wel fijn dat hij dat vraagt of iedere geval rekening mee houdt.
Rian-kippie schreef:pfff ik wilde wel 6 weken wachten maar tis niet gelukt hahaha... wel hebben we gewacht tot het vloeien over was!!
mijn goede voornemen is weer eens lijnen... ach... dat blijft het ieder jaar geloof ik!!
Rian-kippie schreef:@ cindy... ja zo'n instelling heb ik uiteindlijk ook wel... gisteravond hadden we seks.. maar bijna het condoom vergeten... dus ik zei al tegen manlief, we zullen het echt nog wel een keer echt gaan vergeten!! maar ach dan is dat maar zo... we willen uiteindelijk wel een 2e, dan maar iets eerder dan gepland hihi
enne voor t zingen de kerk uit werkt nie hoor... daar ben ik op mijn 14e een keer zwanger van geraakt.... oeps..
mama1988 schreef:Op je 14de? Is dat mis gegaan die zwangerschap?
cindy85 schreef:ach wij doen het hier ook niet echt veilig hoor. Mijn enige anticonceptie is borstvoeding :-? Ach ja gebeurt het dan gebeurt het hoor, heb gewoon geen zin in de pil en condooms is te veel gedoe.
Rian-kippie schreef:nee we hebben die zwangerschap af laten breken..
french schreef:Hoezo teveel gedoe :shock:, zwanger worden nu alweer is meer gedoe denk ik ;)
french schreef:Tjee wat heftig zeg op je 14e al zwanger worden pffff.
Rian-kippie schreef:oh nou mijn ongi kon echt niet missen... met de eerste druppels bloed twijfelde ik nog.. maar die nacht kwamen alle bijbehorende ongikwaaltjes volop opzetten!!! gedver..
Noor schreef:Hier ook alle verschijnselen, krampen, puisten en zin in veeeeel chocola! ;)
Rian-kippie schreef:vooral de typische buikpijn en de enorme zin in chocola!
Monalisa schreef:HA lekker hoor :P