O Angel spannend voor jou. Er is nog plek hoor op de roze wolk, wil graag dat je erbij komt zitten.
Zotkiekske, o dat is super goed nieuws. FIjn dat je HCG zo goed gestegen is. Ja en elke vorm van aandacht weet ik natuurlijk. Maar ja het blijft moeilijk. Ze is nu ook wat ziek, ze hoest en heeft last van haar kiezen. Maar ja het is nu al een paar avonden achter elkaar raak. En ze blijft gewoon rustig 2 uur lang door huilen en roepen. Maar ja s'morgens wel weer heel vroeg op. Dus ze raakt ook een beetje oververmoeid. En dan heb je helemaal de poppen aan het dansen.
Inge, ja die steken klinken bekent. ALs je te veel doet kun je dat terugkrijgen.
Verder doen mijn boobies wel wat zeer maar niet heel erg. Wel heb ik erg veel last van mijn darmen. Steeds rommelen en het lijkt wel alsof ze zowat in mijn keel zitten. Heb ook snel erge steken net na het eten.
Delien_79Oud lidBerichten: 885Lid sinds: 19 mei 2010
Haha ja wachten duurt inderdaad lang. Ik heb nu al ruim een week steekjes en last van m'n darmen, hoofdpijn en moe. Dus ik weet het niet. Hoop voor ons dat het raak is zeg! Dat zou bijzonder zijn. Dan zou de uitgerekende datum in juni zijn, en ik heb al heel lang het gevoel dat ik in juni een kindje krijg. Dus afwachten maar 😊
Delien_79Oud lidBerichten: 885Lid sinds: 19 mei 2010
Nog 3 daagjes Angel. Dan mag je testen. Nog even geduld. Hopelijk wordt het wachten beloond. Ja en steken kan nu eenmaal een zwangerschap betekenen. Dus ook Marini het blijft spannend. Hoop dat je testen snel binnen zijn zodat je een testje kan wagen.
Angel21Oud lidBerichten: 4.352Lid sinds: 22 april 2010
@marini dat zou erg mooi zijn als je gevoel klopt!
Wij hadden met onze bruiloft op de feestlokatie een cadeautje van de eigenaresse van de zaal gekregen. Een wensballon uit Thailand, als je die los laat en dan een wens doet schijnt die uit te komen!!!
Wij hadden gewenst dat we snel zwanger zouden willen worden! En toen wij binnen kwamen vroeg de getuige van Alex waar ik het heel goed mee kan vinden en praten wat de wens was, ik zei natuurlijk dat hij dat niet mocht weten. En toen zei hij van als het zover is mag ik het dan wel weten....Dus min of meer wist hij het al... 😉 hihi
mariniOud lidBerichten: 2.133Lid sinds: 1 januari 2005
@Angel 2/3 juli is mooi! Lekker aan het begin van de maand! Als ik het goed heb berekend zou mijn uitgerekende datum 27 juni zijn. Ben nu vier dagen overtijd...
Inge79Oud lidBerichten: 1.500Lid sinds: 24 april 2010
Joehoeee.. Kom nog even spieken hahaha, hoezo verslaafd? 😛
Ik hoop ook voor jullie dat het raak is Angel & Marini, zal voor jullie duimen.. En dan sluit ik de rij straks! Mooie deal toch?
Marini, voor jou nog even een hele dikke knuffel.. Wat een rot nieuws zeg, heel veel sterkte! En als er wat is dan weet je me te vinden he..
Heb voor de rest niet bijgelezen, want mn mannetje komt er zo weer aan hahaha.. Die wilde even de afwas nog doen, dus heb ik even snel tijd om hier nog wat te posten! Ben er morgen weer, fijne avond meiden..
Liefs
Prinses nog fijne avond! klonk lekker wat je ging eten!! mmmm Heb zoooo'n honger nu steeds savonds!! jeemig.. niet grappig meer.. Maargoed, ik hou me in!!:D
@marini: klopt ikke is ook al bijna bij haar NOD.. en ik vermoedt dat mijne zaterdag is.. En dan ben ik erg benieuwd naar jou!!!
Ik heb ook steeds trek in vanalles hoor. Maar als ik dan eenmaal iets eet hoef ik niet meer. Ik denk trouwens dat ik zaterdag ga testen, want vrijdag moet ik nog gewoon werken. Als ik niet voor die tijd ongesteld word natuurlijk
Ik heb ook telkens honger, en als ik eet... dan hoef ik idd niet meer.. erg vreemd.. en dan die steekjes.. en misselijk al zo'n weekje.. je zal er haast wat van denken wahha.. maar kan natuurlijk ook een aankomende ongi beteken.. ohja en de tepels die gevoelig zijn..
nouja, we wachten af he... zaterdag ja?? ik weet het niet.. ik wil het liefst morgen al hahah Ik zie het wel! verstandigste is volgende week pas(mocht ik neit ongi worden.. misschien komt het gewoon netjes op tijd grr)
ja dat kan ik me goed voorstellen.. het is zo ongelovelijk dubbel.. maar ondanks de ontzettend moeilijke tijd.. zal iedereen blij zijn en zich gaan verheugen op een nieuw leventje! Maar, het is en blijft ontzettend zwaar en dubbel.. kan me je gevoel heel goed indenken..
dikke knuf marini! hier zijn echt geen woorden voor
Ja dat denk ik ook wel. Had het net berekend en als ik nu zwanger zou zijn ben ik op mijn verjaardag 12 weken, dus kunnen we het op ons feestje aan iedereen vertellen. Dat lijkt me zooo mooi. Maarja. Moet nu gewoon ophouden want ik ga me er echt op verheugen terwijl ik waarschijnlijk gewoon weer een belachelijk lange cyclus heb..
goeiemorgen 😃 het is hier gisteravond nog gezellig geweest merk ik 😉
marini & angel, jullie lijken toch wel zwangerschapsverschijnselen te hebben hoor, zal voor jullie mee duimen :D!
wij hebben het nog rustig gehouden, heb wat genoten van mijn schatje toen hij eindelijk thuis was. nog een kleine twee weken voor we ons ukkie zien en het hartje zien kloppen, we tellen af ...
ga straks een beetje shoppen, zwangerschapskledij. heb nog geen mega buikje natuurlijk, maar door de opgeblazen darmen zit mijn jeans wel al behoorlijk krap.
Inge79Oud lidBerichten: 1.500Lid sinds: 24 april 2010
Ohw jee wat heb ik beroerd geslapen zeg.... Last van hartkloppingen..... ik hoorde en voelde mijn hart de heletijd. Heb zelfs even op de bank gelegen, maar dat was toch ook niet alles.....
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
Tot mijn verbazing zie ik dat jullie al ruim over de 300 pagina's zijn ,wat dus betekend dat er allang een nieuw topic had moeten zijn. Sorry voor de vertraging.Maar bijdeze hier het nieuwe topic:Stoppen met de pil april/mei 2010 Deel 5