Welkom nieuwe meiden, leuk dat jullie er ook zijn! 😊
Hoop nu toch maar dat ik snel ongesteld word, maar voel nog helemaal geen voortekenen...
@Maya: Thanks! We zijn in Zuid-Spanje op vakantie, goede tijd dus om te klussen nu, maar verwacht dus eigenlijk mijn menstruatie en niet mijn eisprong... Maar goed, klussen doen we in ieder geval wel, zolang ik nog niet ongesteld word 😉
Hoop natuurlijk heel erg dat ik inderdaad toch te vroeg heb getest, maar betwijfel het sterk, er had toch tenminste wel een heel licht streepje te zien moeten zijn en er was echt helemaal niks.
Goed dat je een test hebt gekocht, welke is het? Ik heb al een voorraadje testen hihi, hoop dat ik er zo min mogelijk hoef te gebruiken. En hoop dat jij toch kan wachten maandag, want mocht ie negatief zijn dan weet je eigenlijk nog niets. Las trouwens
hier over een schijnbaar betrouwbare vroege test en ook dat andere vroege testen vaak niet betrouwbaar zijn en je normale testen ook echt pas moet gebruiken op de eerste dag dat je menstruatie is uitgebleven.
@Seep: Ik heb vannacht nog gedroomd dat ik twee positieve zwangerschapstesten had gedaan, helaas geen voorspellende droom dus...
Ik slik sinds begin september ook foliumzuur, heb zo'n potje van de kruidvat, Vitaal Zwanger heet het, zitten ook nog andere vitaminen en mineralen in.
@Nikita: Zuid-Spanje dus 😉 Hier is het wel lekker weer gelukkig, al hoewel het vannacht aan een stuk door keihard regende...
Succes allemaal weer!!