Hoi meiden,
Ben ik ook weer, ga nu op iedereen reageren, hoop dat ik niemand vergeet!
@Seep: ben blij je hier ook weer te zien! 😊 Hoe gaat het? Doet de Clomid zijn werk of merk je nog niks? Hoe snel zou je normaal gesproken ongi moeten worden (of liever niet natuurlijk ;-)) na het nemen van de laatste pil ervan?
@Krikra: sterkte meis, ik hoop dat dit je helpt en je inderdaad volgende maand weer vol goede moed verder kunt!
@Sanne: fijn dat je huisarts zo reageerde, dat geeft toch wel een gerust gevoel lijkt me, dat zodra jij dat wil je verder onderzoek kan laten doen. Maar ik hoop heel erg dat dat gewoon niet nodig is!
@Ellen: hoe gaat het werken op therapeutische basis? Inderdaad wel super dat je dat nog wel kunt doen, anders val je meteen in zo'n groot gat kan ik me zo voorstellen... Hoe vaak doe je dat nu? En gaat het beter sinds je niet meer gewoon werkt?
Wanneer heb jij trouwens de 20 weken echo?
@Mo: kan me heel goed voorstellen dat het voor stress zorgt als je over 4 weken al de sleutel krijgt en nog veel moet regelen en doen! Succes en sterkte! En als je nu niet zwanger wordt de komende tijd kan het heel goed te maken hebben met de drukte en stress die je nu hebt he, dat moet je niet vergeten, maar wist je vast al! Die lamp is trouwens echt heel leuk, ik ben sowieso gek op Nijntje in tegenstelling tot Woezel en Pip, maar dat komt ook omdat iedereen daar nu dingen van heeft en van wil...
@Cecile: leuk dat je het je familie verteld hebt! 😊 Wanneer heb je je eerste echo (had je misschien al gezegd, sorry)? Hoe voel je je verder?
Ik weet niet meer precies wanneer mijn buik begon te groeien, ging in het begin erg geleidelijk, met 12 weken zag je al wel wat hoor, maar niet met kleding aan. Daarna werd het steeds duidelijker en toen we de laatste keer in Nederland waren heeft mijn buik volgens mij een flinke groeispeurt gehad, toen we aankwamen was ik bijna 17 weken zwanger en toen we weer weggingen 18,5 week, je zag echt een flink verschil!
Nu ben ik 21,5 weken zwanger en kan je niet meer om mijn buik heen 😉
Verder gaat alles goed, we zijn nu op vakantie, dus vandaar dat ik hier ook niet was de afgelopen tijd! En ben sowieso wat minder op het forum. Vorige week maandag heb ik de beruchte uitgebreide 20 weken echo gehad (weet niet of ik dat al verteld had hier) en alles was helemaal goed, dus dat geeft een heerlijk gevoel!
Ons jongetje voel ik heel goed en heel veel, de hele dag door! Je kunt vaak ook echt mijn buik zien bewegen, zeker als ik 's avonds in bed lig, dan is hij vaak het drukst!