Hoi meiden,
Ik ben er ook weer naar lange tijd! We waren bijna drie weken in Nederland om op het huis en de hondjes van mijn ouders te passen die twee weken op vakantie waren. En als ik in Nederland ben zit ik nooit veel op internet.
@Sanne: jeetje meis ik lees dat je een miskraam hebt, wat vind ik dat ontzettend erg voor jullie!! 😞 Je komt inderdaad sterk over, dat is fijn, maar wel tijd nemen om het ook te verwerken he, het is toch niet niks! Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
@Nikita: wat goed dat het toch eigenlijk allemaal wel positief was bij de gyn!! Ben ook heel benieuwd naar hoe het vandaag was! Enne is het seksen gelukt gisteravond hihi 😃 Fijn dat jullie nu gericht kunnen klussen doordat je eitje toevallig nu op springen staat (of misschien al gesprongen is inmiddels), want lijkt me toch lastig om altijd goed te "mikken" als je zo'n lange cyclus hebt steeds en geen idee hebt wanneer je eisprong is. Ga keihard voor je duimen! Hoe gaat het verder met je en met jullie huis??
@Mo: ziet er super uit, hoe jullie huisje wordt!! Gaaf ook, 1 zo'n knalmuur in de slaapkamer. Vind het altijd mooi om in de kamers alle muren licht te hebben met 1 gekleurde muur.
Zie dat je weer op het einde van je cyclus zit, dus ook voor jou duim ik heeeel hard!
@Krikra: hoe gaat het met je, voel je je goed? Heb je al kwaaltjes?
@Cecile: Fijn dat je die 12 weken grens voorbij bent! Hoe voel jij je? Laat je trouwens eigenlijk die combinatietest doen? En willen jullie straks het geslacht al weten?
Wij gaan inderdaad ook verhuizen, eind juli, maar ik hoef daar zelf niets voor te doen gelukkig, behalve spulletjes in te pakken en uit te pakken. En het is ruim vijf minuten rijden hier vandaan, dus dat is ook makkelijk.
En jullie zijn nu aan het overgaan of nog niet?
@Ellen: wat vervelend toch dat je zo'n last soms hebt van die bekkeninstabiliteit, doe je rustig aan meid? Hoop dat die bekkenband straks helpt! Hoe gaat het verder?
Hier gaat alles goed, hebben het erg fijn in Nederland gehad! Ik had alleen soms erg last van groei- en bandenpijn. Een aantal keer flink pijn rechts van mijn navel gehad en ik had elke keer een beurs gevoel bij mijn schaambeen, soms behoorlijk erg, echt niet fijn! Maar die pijn bij mijn navel is weer weggegaan (en niet teruggekomen) en de pijn bij mijn schaambeen is eigenlijk sinds maandag nagenoeg weer weg, terwijl ik het eerst de hele dag door had (twee weken lang) en het al voelde zodra ik opstond, ik denk dat ons kleintje/mijn baarmoeder een flinke groeispurt weer heeft gehad en dat die nu weer voorbij is. Mijn buik is ineens ook weer een stuk groter!
Verder hebben we bijna alles van de babyuitzetlijst compleet, hebben heel veel gekocht in Nederland, vond ik makkelijker, je hebt daar meer keus qua winkels. Ook de kinderwagen, wipstoeltje en autostoeltje hebben we binnen. Hoeven nu nog maar een paar dingen te kopen zoals een badje en extra lakentjes voor het wiegje bijvoorbeeld, dus dat valt mee en geeft ook wel een fijn gevoel. Ook met babykleertjes shoppen heb ik me lekker laten gaan, heb nu alleen wel veel voor maatje 62, had ik niet helemaal door, wilde ook al wat dingen kopen in maat 68 en heb blijkbaar niet goed opgelet, want heb meer gekocht in 62 en weinig in 68. Heb het idee dat het niet lang zal duren voordat ons kindje in 62 kan namelijk, aangezien hij steeds al wat voorlag op groei, dus vast geen inimini babytje zal zijn straks ;-).
Morgen weer op controle (en echo zoals altijd) bij de gyn!