Mutsie schreef:
Dus 2011 is het jaar dat Rian weer zwanger wordt (hoopt hoef ik er denk ik niet eens bij te zetten)
vergeet je mij niet 😞 ik wil ook weeeerrrrr 😃
@blondie nee nog niet serieus bezig maar gebruik geen anticonceptie.. we hebben afgelopen maand ook niet echt opgelet en echt vlak na m'n ei sex gehad hahaha.. maar sowieso een beetje weinig gesext afgelopen maand :oops: nu volgens mij half ongesteld aan het zijn.. begrijp ff helemaal niks van m'n lijf maar het zal wel.. 2 negatieve testen gehad dus mocht het nou echt niet doorzetten dan test ik vrijdag wel weer een x maar ik verwacht er niks van..
@tanja ja da's wel een goed plan 😉 bij de eerste beginnen haha.. ik zei altijd dat ik 4 kids wil en denk daar nu nog zo over.. vriendjelief zei altijd 3.. vind ik ook goed 😉
@spitsmoes nou meid ik hoop echt van harte dat het raak is!! hier dus ook al zo'n vaag iets.. half ongesteld.. meestal is het veeeeel erger na 1 of 2 dagen oud en roze.. maar nu.. de ene x met afvegen wel wat en de andere x niks.. ik heb ook 's avonds getest vorig jaar maar was toen 1 week overtijd.. ik zou het 's ochtends proberen.. misschien maak je net als ik niet heel veel hcg aan en dan ben je te vroeg om 's avonds te testen..
@mutsie wat fijn om te lezen dat de rust je goed gedaan heeft en je bloeddruk gezakt is.. ik zou het er gewoon op houden dat je teveel stress hebt van werken en dat het te druk voor je is 😉 je bloeddruk mag natuurlijk niet weer stijgen he 😉 en ik ga straks je hyves ff checken voor de babykamerfoto's 😃
@blondie ik wil jou ook op hyves 😃