He Spitsmoes wat klote weer, misschien beurt het een beetje op als ik zeg dat wij er ook bijna een jaar mee bezig zijn geweest. Weet precies wat je bedoelt dat je los kan laten tot een paar dagen voor je NOD. Brussel is leuk zeg, ik ga ook graag cityhoppen in m'n vakanties en shoppen dat kan goed in Brussel 😃
Selly leuke wagen gekocht dus. Ik vind het zo leuk om alles te kopen voor de kleine 😊
Ik heb niet zoveel bijzonders te melden. Ohja ik pas bijna niet meer in m'n winterjas :(, zaterdag komt m'n moeder en die neemt wat jassen mee m'n moeder heeft een grotere maat dan mij dus ik hoop dat ik daar de rest van de winter mee door kan komen. Vind het zo zonde van het geld om voor misschien een paar weken een dure jas te moeten kopen.
selly1985Oud lidBerichten: 4.410Lid sinds: 22 februari 2010
nog geen wagen gekocht hoor. hoeft ook nog lang niet en ik vind dat eigenlijk ook nog veel te vroeg, zulke aankopen. EN wij hoeven m niet te kopen 😉 we krijgen m he 😊
Blondie1985Oud lidBerichten: 605Lid sinds: 18 januari 2010
Dat is fijn Selly zijn dure dingen, wij hebben onze kinderwagen ook gekregen van mijn moeder en stiefvader. Je hebt inderdaad nog genoeg tijd om alle spullen aan te schaffen.
Leuk dat vriendin ook zwanger is Blondie. Altijd leuk om dingen samen te delen.. hier gaat het goed. Keizersnede staat gepland. Duurt niet zo lang meer. Heerlijk! Ben er wel aan toe om ons kleintje te zien!
Oh echt Mutsie, wanneer dan? Of laat het liever een verrassing? Wat een heerlijk vooruitzicht dat je weet wanneer je de kleine in je armen hebt *zwijmel*
Selly dat zijn leuke prijzen, hoop dat het een beetje mooi spul is 😃
Ik ben gister toch maar weer eens op de weegschaal gaan staan en ben 1.5kg AFGEVALLEN, ik snap er niks van maar vind het niet erg die cijfers ging veel te hard omhoog 😃
MutsieOud lidBerichten: 2.849Lid sinds: 12 januari 2010
Dat is inderdaad een verrassing, als ik het hier ga vertellen kan ik verder m'n mond ook niet houden denk ik;) Zie erg tegen de keizersnede op dus denk er maar niet over na alleen over het resultaat 😊
Heerlijk toch Blondie, heb je weer ff een buffertje 😉 Ik moest bij de gyn. ook wegen. Haha, mocht met laarzen aan en was 2.5 kg lichter dan bij de vk zonder laarzen aan. Mooi meegenomen weer.. Al ligt dat natuurlijk aan de weegschaal!
Rian-kippieOud lidBerichten: 4.805Lid sinds: 27 november 2009
Voor pijn en herstel ben ik ook niet zo bang, ben wel wat gewend na alle operaties die ik gehad heb maar ben altijd onder narcose geweest en nu krijg ik een ruggenprik. Waar ik tegenop zie is dat je gewoon merkt dat ze in je aan het snijden zijn en zo. Dat lijkt me gewoon eng... Maar laat het allemaal maar over me heen komen. Tis maar een half uurtje als het goed is!
ja echt wel! ben dr super blij mee. mochten we tegen die tijd toch nog beslissen dat we t nix vinden (kzou niet weten waarom) hebben we ook niet heel veel geld verbruikt... en dan gaat de box gewoon naar opa en oma 😉
Dat kan makkelijk met die prijs Selly, altijd leuk koopjesjacht.
Vanmiddag een kinderverjaardag gehad, pffff wat druk zeg allemaal rond rennende en schreeuwende kinderen. Iedereen zei natuurlijk maak je borst maar nat dit heb jij ook over 2 jaar, heb weer wat om op te verheugen :D. Heb helaas wel de hele tijd op een harde stoel gezeten, dus nu een best wel pijnlijk stuitje hopelijk is dat met een nachtje slapen wel weer weg 😊
Tanja85Oud lidBerichten: 2.734Lid sinds: 24 december 2010
[INDENT]Poeh, ik heb de laatste tijd het gevoel dat in iedere topic het overgrote deel al zwanger is. Ik heb er net 4 doorgelezen en het was overal zo, iedereen heeft wel een banner met zoveel wekeen ben ik.
Zijn er dan zo wienig mensen nog over waarbij het nog niet raak is? Of hebben de zwangeren onder ons een enorme behoefte om veel op het forum te zijn en te kletsen? [/INDENT]
mss moet je anders een ander forum op zoeken tanja. ik weet niet of je het ook zo bedoelt maar het komt op mij als kei lullig over. je moet gewoon wat geduldiger zijn, je zit pas in ronde 2 pff
@ tanja, tja meid life is hard!! maar kom op hoor, wat selly ook zegt je bent pas 2 rondes bezig... in plaats van klagen kun je ook blij zijn voor degene die wel zwanger zijn, sommige na een jaar lang afzien!! en wachten op nod's....
Volgens mij herkent dat iedereen die zwanger probeert te raken, dat je ineens overal om je heen zwnagere buiken ziet en dus ook op forums tref je alleen meer zwangere mensen aan lijkt het soms wel. Haha, je kijkt gewoon met hele andere ogen om je heen.
Beste Tanja. Ik vat het helemaal niet kwaad op en snap precies wat je bedoeld. Ik zit nu al in ronde 10. En ik zit ook nog op andere forums. En daar is ook al bijna iedereen zwanger of al bevallen. Het komt ook ontzettend hard aan als dan weer iemand met goed nieuws komt dat ze zwanger zijn. En dan vraag je je weer af waarom ik nog niet. Het is best moeilijk om dat los te laten. Maar dat komt vanzelf. Onze tijd komt ook nog! Straks zijn wij diegene die zwanger zijn! Kop op!
Ik heb daarom besloten om minder op de forums te gaan zodat ik er minder mee geconfronteerd wordt.
Maar 9 van 10 keer wordt je zwanger als je het los laat en denk het komt wel ik zie wel. En mij lukt dat ook moeilijk dus misschien dat het daardoor bij mij zo lang duurt( ja lang voor mijn gevoel dan. zo lang is het niet. Sommige zijn 2jaar bezig)
Ik snap jullie wel hoor. Ik had dat ook terwijl wij er maar 9 maanden over gedaan hadden. Ik kon wel janken als ik weer zag dat er iemand in 1, 2 of 3 rondes zwanger was geworden! Jullie tijd komt ook nog wel!
spitsmoesOud lidBerichten: 377Lid sinds: 24 maart 2010
Ag ik heb er eigenlijk wel vrede mee. Heb het nu druk met werken en richt me nu volledig op het krijgen van een huisje. Ik ga nu voorlopig me ook niet meer zo bezig houden met mijn vruchtbare periode. Gewoon als we zin hebben en dan zien we wel wanneer het komt. Ik denk als we ons nieuwe huis klaar hebben dat we dan weer actief verder gaan mocht het dan nog niet zijn gelukt. Als de tijd rijp is komt het vanzelf daar vertrouw ik op. Ik kom af en toe nog wel eens kijken op het forum of wat vertellen als ik nieuws heb.
enne ja mutsie... ik was er zo 1... ben errug vruchtbaar... maar vond dat ook welleens rot om dan wat te komen typen, maar je ziet ook vaak meiden die als ze eenmaal zwanger zijn hier nooit meer terug komen, dat vind ik ook niet kunnen!
Tanja en Spitsmoes ik snap jullie ook wel, had hetzelfde maar had zo iets van het komt vanzelf wel, er is voor iedereen op de wereld wel een kindje. Gewoon geduld hebben het komt vanzelf wel, ook al is geduld soms verrekte klote.
Ja klopt, je hoort van iedereen dat zodra ze zwanger zijn, ze snel vergeten zijn hoelang het wachten duurde. Maar bij is het nog helemaal niet lang, maar zo voelt het wel al..... stom toch .....
Naja, ik heb weer heel veel zin in deze nieuwe ronde met mooie kansen misschien 😊
Tanja ik hoop voor je dat het snel raak zal zijn, en het wachten en negatieve testen ben je in 1 klap vergeten als je de positieve test in handen hebt.
Ik heb me ziek moeten melden vanaf vandaag, moest ik doen van mijn manager omdat ik zo'n last heb van mijn lies en rug. Moet vrijdag naar de bedrijfsarts om te kijken of ik nog weer aan het werk ga over een week ofzo of dat ik in de ziektewet blijf tot mijn verlof. Nu heb ik dus eerst 5 dagen 'vrij', want ik blijf in het weekend ook ziek.
Ik hoop het ook Selly want mijn verlof begint pas op 9 mei.....en ik ben echt niet zo'n mens dat stil kan zitten, voel me dan zo nutteloos. Dus mocht de bedrijfsarts zeggen dat ik niet meer op de groep kan werken dan ga ik andere dingen doen op de groep, kantoor werk, dingen organiseren enz.
Dat ik iets anders kan doen is al wel zeker dus dat is wel fijn. Ik weet gewoon zeker dat ik niet helemaal niks meer te doen heb, dat kan ook niet want ik heb al te veel werk aangenomen voor als ik niet meer op de groep zou kunnen staan haha :D.
Vanavond bij m'n nicht geweest en zij heeft een dochtertje van 10 en die was helemaal in de wolken van mijn dikke buik. Ze lag er op te luisteren, tegen te kletsen en stelde allerlei vragen, of de baby al kon kijken, horen, praten enz enz. Erg grappig om de beleving van en 10 jarige mee te maken zo.
Vanmorgen het huis bezichtigd! Het huis was echt prima in orde. Een super tuin! en hele grote garage! De indeling was ook perfect de kamers waren allemaal heel ruim. Overal rolluiken op afstandsbediening. Zelf gekochte mooie binnendeuren. Alleen de keuken moet vernieuwd worden maarja dat heb je al snel dat dat niet je smaak is. Dus we zijn helemaal tevreden! Maandag moeten we bellen dat we het willen kopen. Maar er komt waarschijnlijk dan een loting tussen ons en een ander stel. Dus we wachten in spanning af. Ik hou jullie op de hoogte.
Spannend Spitsmoes zou wel heel erg lekker zijn om dat huis te kunnen kopen zeg.
Gister bij de bedrijfsarts geweest en zoals ik al dacht kom ik dus niet meer op de groep te staan. Kan wel goed aan m'n lichaam merken dat ik het nu een paar dagen rustig aan heb gedaan en het is dus ook wel goed dat ik niet meer op de groep ga werken. Gister ook bij de negen maanden beurs geweest maar ik vond er niet zoveel aan, er was maar 1 standje dat ik echt leuk vond en mijn smaak was. Dus ik ga er de volgende keer niet nog een keer heen, had ook veel last van m'n lies dus dat maakte het er ook niet echt leuker op.
Spitsmoes, spannend! Hoop voor je dat jullie in aanmerking komen voor het huis!! Blondie, fijn dat je niet meer op de groep hoeft, misschien wel jammer maar tis beter voor je zo toch! Jammer dat de 9maandenbeurs tegen viel. Ik ben blij dat ik niet gegaan ben want ik hou het toch niet langer dan 30min vol als ik dat al zou redden haha. Hier druk met de laatste dingetjes in huis. Over 3.5week is al zover. Toch raar hoor je leeft er 9 maanden naar toe en nu gaat het vreselijk snel en heb je 't gevoel een beetje je er nog niet klaar voor bent maar ben toch erg benieuwd naar ons kleine druktemakertje!
Waaaah Mutsie over 3,5 week al!! De tijd vliegt voorbij, het lijkt mij ook heel raar als er straks een kleintje in de armen ligt. Ik ben ook zo benieuwd naar jullie baby, kan niet wachten haha.
Ik heb eigenlijk niks nieuws te melden, ook wel eens lekker 😃
@ mutsie wat gaat dat snel ja. Spannend! Lijkt me ook een raar idee je gaat met z'n twee naar het ziekenhuis en komt met z'n 3je terug:D
@ Blondie hoop dat ze een leuke andere taak voor je hebben op het werk.
Vanmorgen gebeld met de woningbouw dat we het huis willen kopen. Maar er is nog 1 van de andere 2 stellen overgebleven. Dus de loting is 50:50. Woensdag om 20 over 3 gaat het gebeuren haha. Zo spannend! We willen het zo graag hebben! Ik zit ook weer op het wachtebankje. Gister een super positieve ovulatie test gehad. Dus mijn cyclus is weer netjes 31 dagen.
Ff doorblijven klussen Spitsmoes!! Ik had het altijd wel gehad ff als ik een positieve test had 😉 Laatste paar keren tot 3, 4 dagen er na blijven klussen en toen was het 2 x raak.. Denk dat ik een langzaam ei had of zo 😃
Ik ook Blondie, heb een ongelofelijk toeter dus ben wel benieuwd naar m'n buikbewoner.. Zal zo ff een link van m'n buikfoto plaatsen.
Hoe voel jij je Blondie? Ging het met werken vandaag?
ja nog een bull erbij.. tis het volle zusje van mijn reu! kwam op me pad, ze bleek te zijn verwaarloosd! kon het niet over me hart verkrijgen... en tja, geen lievere hond voor een kind dan een bull.. dus met hailey durf ik het zeker aan!!
ja kriebelen voor een tweede gaat wel door!! maar ik ben wijs en wacht nog even!!!
Ach gos, das erg dat ie verwaarloosd was!! Hoop dat het goed komt met 'm!
Haha, knap van je hoor! Hoe is het met de lijn? Ik sta al weeeken stil met groeien, ben er eigenlijk wel blij mee. Ben gestopt met suikers eten en drinken. Tenminste ik kijk er mee uit, lijkt te helpen! Hoeft er straks wat minder af!
Rian wat leuk een tatoo, alleen de naam van Hailey of ook nog wat erbij? Las op je www's al dat je druk bent met de 2 bullen wel tof.
Mutsie je link werkt niet, zoek je wel op het buikfoto's topic daar staat de foto vast wel bij 😃
Spannend Spitsmoes, wat een grappige tijd die loting 😃
Net een superleuke site gevonden voor de geboortekaartjes, hoop dat m'n vriend ze ook leuk vind....... We moeten nog een jongensnaam hebben, ik vind er een paar heel leuk en m'n vriend vind ze niet leuk en weet zelf niks te bedenken grrrrr, irritant. Vanavond komt mijn zus logeren ze gaat morgen mee naar de VK voor controle, dat wordt wel weer gezellig lekker als vanouds samen in bed (m'n vriend is niet thuis vannacht). Fijne avond ladies!
Oh ja vanmorgen bij de VK geweest en alles was helemaal goed gelukkig :D. Het hartje weer gehoord en het is al zo'n duidelijke hartslag niet meer een sneltrein die voorbij komt 😊
Puk1985Oud lidBerichten: 4.589Lid sinds: 21 september 2010
Fijn dat alles goed was Blondie!!! (Selly, volgens mij wil blondie het niet weten, als ik het goed onthouden heb! ;)) Ik ben m'n buik wel zat ja.. Morgen nog 3 weekjes. Ik ben niet meer zo mobiel terwijl ik nog zo veel wil. Best lastig. En heb best flinke last van m'n rug!
@ blondie je had het wel gezegd hihi want ik heb je niet op hyves en ik wist het ook haha.
Even een update van hier.
Het huisje is niet voor ons weggelegd. We zijn helaas niet uitgeloot. Maar mijn schoenen vallen wel uit als ik hoor waar het huis wel naartoe gaat. Naar een alleenstaande jongeman. Die er problemen mee heeft dat de keuken apparaten eruit zijn. Dat de schuttingen zijn mee genomen en dat er een vijver met vissen is. Hij vond het huis ook nog eens te duur. Dan denk ik wat moet je ermee. Als alleenstaande zoon groot huis met 3 slaapkamers en een grote tuin die je moet onderhouden. En na de loting zegt hij dood leuk ik zit nu toch nog nergens aan vast toch. Want ik weet niet of ik de hypotheek rond krijg. Naja misschien krijgt het nog een staartje als hij de hypotheek niet rond krijgt. We zullen zien.
Maarja ik ben wel opgelucht dat het achter de rug is. En volgend weekend gaan we een lang weekend naar Brussel dus ik ga daar een flink shoppen! En wie weet heb ik als ik terug kom goed nieuws want volgende week zondag is mijn NOD.
Balen Spitsmoes!!! En helemaal vervelend op de manier waarop het gaat. Lekker je gedachte verzetten in Brussel. Shoppen is altijd een goed medicijn :D. Maakt niet uit waarvoor.
Tjonge wat achtelijk Spitsmoes, jullie hebben dan toch veel meer redenen om dat huis te kopen dan hij....raar. Wel lekker dat het nu achter de rug is. Veel plezier alvast in Brussel, vakantie is altijd goed om zwanger te worden ;), bij ons was Parijs the lucky city :D, oh ik zie nu dat je je vruchtbare periode al hebt gehad. Nou ja misschien is het ook wel goed voor de innesteling 😃
Pff net ff stofgezogen/gezuigt (wat de correcte spelling ook is) en gedweilt maar dat merk ik toch wel goed in mijn rug en lies, bah. Zou het zo zijn, als je normaal nooit wat hebt dat je tijdens je zwangerschap ineens vanalles krijgt? Hoe dan ook morgen weer een relaxed dagje dus dan komt het wel weer goed.
Ik mag nog in m'n handjes knijpen gelukkig.. Heb maar 1 week flink last van m'n bekken gehad en nu begint ukkepuk in te dalen en wordt de pijn alweer minder. Heb geen last van maagzuur zoals bijna iedereen heeft.
Rian jij was er inderdaad snel bij met je bekken :D, bavalt weer werken nog steeds goed? Hoe doen jullie dat eigenlijk met Hailey? Gaat ze naar kdv of opa/oma?
ja werken bevalt wel goed weer hoor!! heb vanaf april vorig jaar thuis gezeten, dus ruim 9 maanden! doordeweeks passen overdag mijn schoonouders op, meestal draai ik avonddiensten en is erik rond half 6 thuis, dus dan is het meestal maar een paar uurtjes... en in de weekenden is erik thuis.. ik werk om het weekend, bij elkaar 20 uur per week!
de 2e hond doet het goed!! gaat met de dag een stukkie beter!!! tis wel ff pittig, maar ik hb haar nu 2 weken en tis al een wereld van verschil!!!
met de lijn gaat t goed! nu 6,5 kilo kwijt in 7 weken dus prima tempo!!!
Netjes Rian 6.5kg!! Lekker dat je schoonouders oppassen, ik werk ook om het weekend dus door de weeks lekker veel thuis is wel lekker vind ik. Wat fijn dat de 2de bull het goed doet!! Is wel gaaf om in zo'n korte tijd zo'n verschil te zien.
Kijk dat is belangrijk dat de kleine goed groeit. Wel minder dat je zelf pijn hebt....
Ik zou afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden. Nu heb ik vorige week wel van oud bloed verloren en 1 heldere druppel rood. Geen idee of dat nou mijn ongi geweest is of niet. Ik hoor wel van meerdere meiden dat ze de eerste keer bijna geen bloed verliezen. We zullen heb zien... Ik wacht heel 'geduldig'af, haha.
Oh, wat vond ik dat ook een rotperiode die ontpilperiode ..... maar je bent 't een paar maanden later gelukkig weer zo vergeten! Inderdaad, geduldig wachten. Maar dat valt niet altijd mee!
Ik zou ongeveer vandaag m'n ei moeten hebben, maar ik voel nog niets. Gisterenavond natuurlijk wel geklust 😉 ah dat doen we sinds m'n ongi al braaf om de dag, en dat blijven we ook wel doen tot ik weer ongi wordt. Spannend ................
Denk dat je ook aan het ontpillen bent puk! Heb ik ook gehad.. Ik was 60 dagen lang niet ongesteld. Af en toe een druppel maar dat is geen echte ongi! Ik heb een kuurtje gehad om het om te wekken. Had echt geen zin om nog veel langer te wachten!
Hier gaat het goed. Laatste loodjes. Morgen over 2 weken wordt ukkie geboren als ik zelf niet eerder begin 😊 Maar daar heb ik nog geen tijd voor dus daar gaan we maar niet van uit!
Oh Mutsie, wat spannend zeg! Zijn dit de zwaarste weken nu voor je? Heb je pijn, zwaar vermoeid, weinig energie nog? Of juist wel en wil je nog heel veel dingetjes doen die laatste weken?
Ik wil nog heeeeeel veel doen Tanja, maar helaas wil mijn lichaam niet zo veel meer 😉 Gewoon maar vaak een middagdutje doen en zo. En genieten van alle dingen die je nog samen kan doen, lekker uit eten en zo. Doe elke dag wat en laat gewoon af en toe iemand anders m'n ramen zemen. En mijn man is hartstikke lief. Die helpt waar hij kan. Het gaat op zich nog best alleen als ik te veel doe wordt ik afgestraft want dan krijg ik pijn in mijn bekken!
Dus je zorgt er voor dat fijn je hele huis netjes aan kant is voordat de kleine komt 😊 Geniet er inderdaad maar lekker nog van, die laatste twee weekjes samen! Heerlijk zeg, om zo naar de dag toe te leven .... 😊
Puk dat is wel shit die onzekerheid. Ik heb was gelukkig direct goed ongesteld ik had meer last van alle hormonen en dingen die door de pil onderdrukt werden.
Tanja goed bezig!! Hoop dat het effect heeft 😃
Mutsie shit he dat je lichaam niet meer mee werkt, ik heb ook genoeg energie maar mijn lichaam doet ook niet mee. Dat wordt nog wat bij mij op het laatst.
Net bij de fysio geweest en de therapeut die ik nu heb heeft me doorgestuurd naar een collega van hem die meer verstand heeft van de bekken dus ik hoop dat het allemaal gaat helpen.
Wow Mutsie, dat gaat opschieten nu. Wel apart dat je er zo naar toe kan leven. Nog even voor de laatste keer met z'n tweeen uiteten, in bed liggen, boodschappen doen etc. Had jij eigenlijk dat dat kuurtje van de dokter gelijk weer een goede cyclus???
Tanja jij in je vruchtbare periode zie ik. En jullie hebben ook goed om de dag geklust lees ik. Goed bezig ;). Bij ons is dat wel moeilijk omdat mijn vriend van maandag tot vrijdag op de kazerne zit. Hopen op een lucky shot in het weekend :).
Blondie ik hoop voor je dat je nieuwe therapeut er iets mee kan. Zou wel vervelend zijn als je nu al last hebt en je best nog een tijdje te gaan hebt.
Ik merk wel dat ik gestopt ben met de pil. Ben minder snel geïrriteerd, meer zin in sex en ook minder moe. Normaal gesproken lag ik om half 10 te apen gapen op de bank en nu moet ik mezelf echt naar bed schoppen om 12 uur. Hebben jullie dat ook gehad???
Puk jou kerel ook militair? Ik heb hetzelfde 'probleem', hij is nu gelukkig elke dag thuis. Van de 10 maanden dat we bezig zijn geweest was Sander 8 maanden op de kazerne van maandag tot en met vrijdag en dus ook alleen het weekend thuis. Blijkbaar was ik niet vruchtbaar in het weekend want toen we het om de dag konden doen was het in 2 maand raak. Hoop dat jij wel in het weekend vruchtbaar bent 😃
Als je een nette cyclus hebt van 28 dagen ofzo kan het goed zijn dat jij elke keer door de weeks je ovulatie had blondie.. Dat is wel balen dan ja 😉
Ja na dat kuurtje ging het prima. Was een hele heftige nare menstruatie die er toen kwam maar daarna was alles weer op orde. Gelijk een mooie cyclus van rond de 25/27 dagen en een eisprong!!
Ik merkte volgens mij niet echt verschil tussen wel en niet de pil slikken!
@ Blondie... ja ook een vrouw van een militair ;). Wel lastig als je vruchtbare periode dan niet in het weekend valt. Maar deze week ik hij vanavond alweer thuis en ook morgenavond. Hij heeft het wel makkelijker opde kazerne waar hij nu zit. Hij draait de ene week veel uren en die kan hij dan de week erna opnemen. Dus druk aan de klus :D.
Maar jouw vent is nu dus elke avond thuis. Dat is wel lekker zeker? Is het bewust omdat jullie een kindje gaan krijgen of kwam het gewoon zo uit?
@ mutsie, de laatste loodjes!! hoe gaat het? @ puk en blondie.. lastig dan als je alleen int weekend kunt klussen..
hier alles lekker, druk met de heropvoeding van me 2e bull, maar gaat werkelijk boven verwachting, ze heeft in 3 weken tijd echt een enorme gedragsverandering ondergaan!!
met Hailey gaat alles super.. daar hoe ik amper naar om te kijken wat een makkelijke drol is dat!! ze is alweer 5 maanden... ga vanmiddag weer met haar zwemmen, dat vind ze fantastisch!
volgens mij heb ik gister voor t eerst mijn eisprong gevoeld, ik voelde over duidelijk de hele dag een zeurend pijntje wat naar mijn linker eierstok toetrok... maar ben nog niet ongi, heb redelijk veel afscheiding enzo.. zou me god nie weten op welke dag van me cyclus ik zit maar hoe in ieder geval nog nie ongi te worden! In ieder geval nu ff niet een keer dat condoom vergeten :mrgreen:
hahaha rian. alweer 5 maanden, gaat snel zeg! ik wil straks ook gaan baby zwemmen. lijkt me echt heel leuk om te doen. fijn om te horen dat alles goed gaat met de bull 😊
Puk het is wel bewust hoor de baby :D. We wisten namelijk dat hij in Juli weer iedere dag thuis zou zijn, hij zit nu wat meer in de buurt en kan dus iedere dag naar huis komen. Hier voor heeft hij 2,5 jaar in Duitsland gezeten op een int. basis dus dat was een beetje lastig te rijden iedere dag :D, en ik wou niet daar naar toe verhuizen. Sander maakt ook iedere dag 1 uur extra zodat hij op vrijdagmiddag thuis is, wel lekker dat je vent vandaag alweer thuis komt en morgen thuis is!! Veel klusplezier!!
Rian wat gaat de tijd toch snel, 5 maand alweer!! Wat leuk dat je aan babyzwemmen doet, vind het toch zo schattig die kleine humpies in de badkleding 😃 Misschien moet je eens solliciteren bij Cesar Milan :D, leuk dat het zo goed gaat met de bull. Blijft deze ook voor altijd bij jullie, of is het tijdelijk? Een condoom is nu wel handig aangezien je zo vruchtbaar bent 😉
Nou ik kreeg vanmorgen al een telefoontje van de fysio dat ik morgen om 8:30 terecht kan, echt super snel dus!! Hoop zo dat het gelijk effect heeft. De planning is om daarna met een vriendin te gaan shoppen dus dan zou het fijn zijn geen pijn te hebben.
@ Blondie, ja haha de nieuwe pack-leader van ceasar millan!! tja.. ik ben verbaast dat ik nu al zoveel bereikt heb met haar... heb ik dan toch nog èrgens talent voor!! nee ook deze bull blijft hoor!! officieel hebben we nog een proefperiode... maar ik zou niet meer zonder kunnen!
Puk ze zijn er wel makkelijk ja, maar dat mag ook wel als je ziet hoe vaak ze van huis zijn soms.
Bij de fysio was alles goed, geen bekkeninstabiliteit, met wat oefeningen en een goede houding komt het wel goed en wordt de pijn minder en gaat het weg 😃 :D
Hier nog mensen met een leuke dingen voor het weekend?? Wij gaan morgen niksen en zondag carnaval, heb er zin in maarja het wordt een stuk tammer als voorgaande jaren eens kijken hoe dat bevalt.
Heb weinig plannen voor het weekend, geniet lekker van de carnaval Blondie!!
Rian, ik was je nog een antwoord schuldig! Het gaat wel (weer) goed! Nachtje in het ziekenhuis doorgebracht woensdag op donderdag. Had verschijnselen van zw.vergift. Gelukkig mocht ik gisteren weer naar huis. Maandag weer retour voor controle.
Mutsie.... spannend .... het aftellen is nu wel echt gigantisch begonnen! Wat vervelend dat je nog naar het ziekenhuis moest .... toch ontzettend schrikken zeg!! Ben je er klaar voor nu? Alles gedaan in huis? Ik vind het zo spannend voor je!
En Blondie1985, gaat bij jou alles ook voorspoedig? Heb je nergens last van? Ik hoop 't voor je!
verder nog mensen met (goed) nieuws hier? Testers ofzo toevallig deze week?
Ja hier is een test(ster) deze week. Wel beetje vreemd hier. Donderdag licht roze afscheiding 1 drupje. Dus ik ging er meteen vanuit ah daar komt mijn ongi. Maar 2 dagen daarna weer 1x bruine afscheiding. En nu heb ik 2x of 1x op een dag alleen met afvegen weer licht roze. Dus het is nu alweer 5 dagen bezig. Van mij mag de ongi nu wel beginnen. Ben vandaag 2 dagen overtijd eigenlijk. Want ik heb nog geen helder bloed gehad. Denk morgen toch maar eens testen. Maar heb weinig hoop.
Hebben wel een fijn weekend achter de rug lekker weekendje brussel gehad! Was super!