vlindertje1983 schreef:wij hebben volgend jaar nog maar 1 schuldeiser lopen waar wij ook als ik minder ga werken en we een kind hebben nog 400 per maand aan kunnen betalen. zij kunnen echt niet zomaar opeens een loonbeslag leggen terwijl je gewoon netjes betaald.
Nu krijg ik een beetje het idee dat ik een domme fout zou begaan als ik nu zou stoppen :-(
Dat kunnen ze wel degelijk ;). Als het hun te lang duurt voordat JIJ betaald ook al heb je een regeling, dan ben je gewoon de sjaak. Jij hebt een schuld en hun zijn schuldeiser dus de rechter zal zeggen: je staat in je recht, doe maar een loonbeslag. Voordeel is wel dat je er sneller vanaf bent, maar nadeel is wel dat je vaste lasten doorlopen.
Helaas heb ik dat al te vaak meegemaakt met mensen en ze doen het echt hoor als het ze te lang duurt. Btw niet iedere schuldeiser doet het, maar er zitten een stel kakkelakkers tussen haha.
O ja........... nog even een tip: laat het
zeer zeker niet je wens tegenhouden ;). Maar wilde het wel even meegeven :).
Voor alles, maar dan ook alles is een oplossing! Daarbij kan je als het niet lukt bijzondere bijstand aanvragen en deze is ook
niet voor beslag vatbaar. Dus voor alles is een oplossing, ik geef simpelweg de tip mee.
Daarom vroeg ik: hoelang moeten jullie nog afbetalen ;).