-ik botske beterschap toe wens met haar verkoudheid -hier geen kinderboerderij of dieren zijn. -ik dat heel jammer vind -het bij mijn oma wel vlak bij is -we dan altijd even gaan kijken -Carmen dan altijd het lammetje wil kussen -het lammetje dan Carmen gaat likken -dit heel schattig is.
-ik vannacht weer 2 uur gemist heb -Carmen weer wakker was -VL haar uit bed gehaald heeft en bij ons op bed gezet heeft -ze alleen maar lag te vervelen -ik daardoor nog niet kon slapen -VL geen last daarvan scheen te hebben -ik erg pissig was vanochtend op hem -ik gelukkig vanmiddag wel heb kunnen slapen -Carmen niet geslapen heeft maar gespeeld op haar kamer -dat goed te merken was omdat ze tegen het avond eten alleen maar kon piepen
patrieskeOud lidBerichten: 1.460Lid sinds: 1 november 2012
Wist je dat ik met mn gat voor de peutroleumkachel zit Dat we heeel blij zijn met onze zibro kacheltje Dat ik er nu bijna elke dag voor zit Ik blij ben dat het gaat dooien!!
myka27Oud lidBerichten: 2.885Lid sinds: 16 januari 2012
Tussen al die prachtige sterretjes ons mannetje staat te stralen Ik hem elke avond probeer het zoeken Het door de bewolking niet elke avond lukt Dat hij voor altijd in mn hart zit
Ik baal dat we zo'n gedoe hebben na zijn geboorte We graag weer willen beginnen We nog een week moeten aftellen tot de operatie We daarna eindelijk eens iets positiefs hopen te horen
Ik jullie een dikke knuffel geef
TanjaOud lidBerichten: 3.317Lid sinds: 29 januari 2011
ik nieuwsgierig werd toen ik dit topic zag staan en toen het 1 en ander ging lezen ik dat best leuk vond mijn besluit daarom was om hier ook maar wat te typen
ik gisteren een megalichte positieve test in handen had je wel heeeeel goed moest kijken ik het daarom ook niet geloofde vandaag een nieuwe test de ronde deed passeren ook hier een licht streepje op te zien was ik dus denk dat ik voor de 2e keer zwanger ben het nog niet echt te geloven is en ik daarom de komende dagen maar vrolijk door blijf testen ik dit niet geloof omdat mijn eerste zoontje raak was in ronde 16 het nu nog maar ronde 2 was...
ik nu maar weer stop en wacht op antwoord.
Ik Tanja een voorzichtige felicitatie wil doen je weet wat zeggen
ik helaas de operatie niet heb gehad ik de nacht ervoor ongi werd 😞 de operatie nu 8maart gepland staat ik tot die tijd me even op andere dingen richt ik 25februari in het vliegtuig zit naar Curacao ik me dus daar even helemaal tot rust kan komen we er daarna weer volop tegenaan hopen te gaan
cindy1983Oud lidBerichten: 1.138Lid sinds: 1 januari 2005
-Het krijgen van een wondertje niet altijd even makkelijk is -Niet iedereen het geluk mag hebben om na 1 keer seks te hebben meteen zwanger is. -Veel hopen en lieve forumvriennetjes veel goed maakt! -We straks des te meer gaan genieten als we zwanger mogen worden!
Ik tanja voorzichtig wil feliciteren ik bij Carmen 2 jaar bezig ben geweest met zwanger worden het bij uk in ronde 3 al raak was ik het toen ook niet kon geloven ik nu een actieve beeb in mijn buik heb
ik heel erg voor Myka baal ik heel veel knuffels wil geven aan Myka Het een goed idee is om op curacoa lekker te ontspannen ik het jullie super erg gun gniet van de vitamine D en de vitamine V ik jullie heel snel een plakbeeb gun!
Carmen vandaag echt op het potje heeft geplast ze dit zelf aangaf Ik mega trots op der ben we nu dus echt met de potjes training begonnen zijn
TanjaOud lidBerichten: 3.317Lid sinds: 29 januari 2011
ik jullie bedank voor de voorzichtige felicitaties. me dat best goed doet. ik morgen weer een testje ga doen en het hopelijk zelf ook zeker weet.
ik jullie dappere dodos vind. cindy dat inderdaad mooi neergezet heeft. ik veel bewondering ik voor lange trajecten heb.
curaccao een heerlijk nieuw startpunt zal mogen zijn. mycka daarna maar snel positief nieuws mag ontvangen. dat echt wel heel fijn zou zijn.
cindy ook een knuffel van me krijgt. ik het niet leuk vind dat het zo lang duurt. ik hoop dat deze 6 dagen op jouw ticker snel voorbij zullen zijn. je dan supergoed nieuws mag krijgen en dubbel en dwars mag gaan genieten!
simoon maar lekker moet genieten van die activiteit. het heel bijzonder is allemaal. ik dat pas besef sinds ik het zelf meegemaakt heb. carmen een toppertje is! ik simoon veel succes toewens met de training 😉
huisje_boompje_beestjeOud lidBerichten: 4.392Lid sinds: 9 augustus 2010
Ik weer zwanger ben... Ik 7 kleuren stront schijt.... Ik deze keer utrogestantabletten krijg... Ik hoop dat deze hun werk doen.... Ik niet voor de 8 weken een echo wil... Ik even niet weet waar ik het moet zoeken...
patrieskeOud lidBerichten: 1.460Lid sinds: 1 november 2012
Ik weer stiekem heel blij ben voor HBB. Ik nog harder dan de vorige keer duimen ga draaien voor een plak beeb Ik me kan voorstellen dat je niet voor de 8 weken een echo wilt Ik je uitbundig zal feliciteren als dit eindelijk een plakbeeb blijkt te zijn.
Ik alweer richting het eindje gaat Ik wel bang ben weer te vroeg te bevallen Ik dus maar hoop dat ukkie nog 48 dagen blijft zitten Ik dan precies 37 weken ben Dat meneer dan geboren mag worden Hij dan lekker met ons mee naar huis mag na de bevalling Ik dit keer heel graag een echte kraamtijd wil
Ik nu weer genoeg geklaagd heb Er ergere dingen zijn die je mee kan maken.
Mijn mannetje vandaag een tattoo heeft laten zetten ter ere van onze *** Deze super mooi is geworden. Hij nu voor de rest van z'n leven een schouder heeft met de tekst:" beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad." Ik dit zooooo stoer en lief van hem vind. Dit maar weer eens laat zien dat ook mannen verdriet hebben van mk's....
Ik met die vieze utrobollen ben begonnen.....
SimoonOud lidBerichten: 3.478Lid sinds: 26 maart 2009
het al een week rustig is in mijn buik ik daar super blij mee ben ik steeds meer vertrouwen krijg dat uk tot 37 weken blijft plakken ik dan eindelijk een echte kraamtijd zal krijgen
Ik benieuwd ben hoe het met HBB gaat. Ik steeds aan het duimen ben voor een plakbeeb stiekem de banner van HBB mij hoop geeft dat beeb nog in haar buik zit
wij gisteren een verjaardag hadden ik best al wel een buik heb maar vragen kreeg of ik al op de helft was ik daar heel hard om moest lachen ze verbaasd waren dat ik over 8 weken al uitgerekend ben Ik nog even hard moet werken om de geboortebedankjes af te krijgen dit me wel gaat lukken voor ik ga bevallen en anders nog een leuk klusje heb aan het begin van mijn bevalling.
Ik dat geen zeuren vind simoon!! Ik me kan voorstellen dat je je zorgen maakt... Ik heel hard ga duimen dat je goed reageert op de weeremmers!!!!! Ik nog harder ga duimen dat jouw boeffie nog lekker een week of 6 in je buikkie blijft!!!!
Ik je heeeeel veel sterkte wens!!!! Ik hoop dat je ons op de hoogte houdt!!!
Hij over ongeveer 30 dagen al mag komen Het letterlijk een sterk mannetje is De weeremmers goed hun werk doen De baarmoederhals niet verder verweekt is
Ik jullie zeker op de hoogte hou
IngelOud lidBerichten: 1.083Lid sinds: 6 september 2010
Ik al even niet geweest ben... Ik wel alles lees. Maar te druk en te moe ben om te reageren vaak. Ik dat een slecht excuus vind. Ik het nu even niet kon laten om te reageren. Ik hoop dat Simoons mannetje nog even lekker blijft zitten! Ik voor jullie duim! Ik blij ben dat de weeenremmers hun werk doen! Ik ook blij ben te lezen aan de ticker van HBB dat je beebje er nog zit! Ik haar ook een mooi en gezond beebje gun!! Ik vandaag mijn trouwjurk op ga halen. Wij eigenlijk in juni zouden trouwen. En ik toen zwanger bleek van ons tweede wonder. Het gepland was, maar we niet verwachtten dat het zo snel zou lukken. We nu de bruiloft een jaar hebben uitgesteld. Ik wel al mijn trouwjurk had uitgezocht. Ik die zo mooi vind, dat ik hem toch wilde hebben. Hij nu klaar is. Ik er even een hele tijd niet in pas. Dat wel jammer is! Ze hem volgend jaar nog bij stellen. Hij bij mijn ouders komt te hangen, dan kan ik er af en toe even naar kijken 😉 Ik nu ophoud, voordat dit wel een erg lang bericht word! Ik duim, duim, duim!!!
ik sinds gisteren ochtend 10 uur een rustige buik heb de weeremmers extreem goed hun werk doen ik heel blij ben omdat ik dit berichtje typ op mijn eigen laptoppie en mijn eigen bank ik heeel heeel heeel blij ben dat ik gewoon lekker naar huis mocht ik mijn kleine meisje heel erg mis ze nog even bij oma is omdat we haar anders weer uit haar ritme moeten halen ik dat super zielig zou vinden ik nog wel 1 nachtje zonder haar aanwezigheid kan
ik vandaag ook een groeiecho heb gehad het nog steeds een jochie word hij goed groeit en ongeveer 2100 gram word geschat we vandaag alvast wit/blauwe muisjes gehaald hebben dit een idee van mijn mannetje was en dat echt een super idee was ik er eigenlijk nog niet eens aan gedacht had hihi
ik me afvraag ondanks dat het met mij neit zo goed ging hoe het met HBB is. Ik nog steeds hoop dat de beeb in haar buik lekker aan het groeien is
ik het onbegrijpelijk en oneerlijk en enorm kl...te vind voor hbb dat ze weer een miskraam krijgt - mijn enter knop het duidelijk niet goed doet - ik zo met hbb meevoel - ik helemaal begrijp dat ze even klaar is met het forum - ik haar een dikke knuf wil geven
Ik het echt heel verdrietig vind voor HBB ik begrijp dat de jaloezie de overhand neemt ik dat helemaal niet erg vind Ik het jammer vind dat je even weg gaat maar het zeker wel begrijp Ik zo hoop dat je uitvind waar het vandaan komt Ik dan hoop dat je in de toekomst toch een mooie beeb krijgt. Ik je een dikke knuffel en een kus wil geven
Ik nog meer te vertellen had maar ik dat niet vond passen in het berichtje voor HBB Het sinds gisteren "rommelt". Ik het spannend begin te vinden Ik gok dat meneer niet langer blijft zitten dan pasen. Als hij op 1e paasdag komt hij heel erg op zijn papa lijkt Zijn papa ook op 1e paasdag geboren is
Vandaag mijn schoonmoeder jarig is Mijn vriend verwacht dat hij vandaag al komt Ik hem duidelijk moest maken dat kindjes op de wereld zetten heel veel tijd kan kosten hij er niet vanuit hoef te gaan dat ie vanavond al papa is het daar nog veel te rustig voor is De (voor)weeën nog veel te onregelmatig komen.
Ik jullie op de hoogte houd voor vandaag nog BIB
Ik niet weet wat ik moet zeggen HBB... Ik het zo oneerlijk voor je vindt! Ik jou ook een plakbeeb gun! Ik hoop dat die er gaat komen in de toekomst! Ik begrijp dat je even geen zin hebt in al die zwangeren om je heen. Niemand je dat zal kwalijk nemen. Ik je alle goeds wens!
Ik het spannend vind voor Simoon... Het wel nog een beetje vroeg is! Ik het leuk vind dat ze ons op de hoogte houdt. Ik er meteen de kriebels van krijg. Ik niet kan wachten tot ik zover ben! Ik je alvast sterkte wens! Ik weer even verder ga met mailen. Ik alles opgespaard heb tot een vrije avond, waarbij dochterlief op bed zou liggen. Die nu is aangebroken. Ik er dus vantussen ben!
het weer een BIB dag erbij is. Ik daar eigenlijk wel blij om ben Er in het ziekenhuis niets aan de hand bleek te zijn ik daar best moe van word ik vannacht sinds weken weer eens door geslapen heb me dat heeft veel goeds gedaan heeft.
MutsieOud lidBerichten: 2.849Lid sinds: 12 januari 2010
Ik hier weer eens kwam koekeloeren na ? 1.5 jaar Ik nog maar een paar namen herken Er dus nooit meer in kom 😊 Dit forum niet echt actief gebruikt wordt op de topics waar ik in kletste
ik jullie slecht op de hoogte heb gehouden. ik 22 april bevallen ben van een zoon. ik een super kraamweek heb gehad. Ik geen enters meer kan typen. dit dus een heel gek berichtje is...
Ik Simoon feliciteer met haar zoon Charlie! Het fijn is dat ze zo'n lekkere kraamweek heeft gehad! Ik hoop dat alles goed met hen gaat! Ik nog vijf weken moet voordat ik uitgerekend ben... Ik nu lekker met verlof ben! Ik geniet met volle teugen. Ik even lekker ga ontbijten 😉
JoyaOud lidBerichten: 5.134Lid sinds: 7 april 2009
- ik het erg jammer vind dat het hier zo stil is.. - je om enters te kunnen gebruiken even het a/A knopje (links in de balk hierboven) moet indrukken - ik simoon (lekker laat) feliciteer - ik vind dat ingel haar banner even aan moet passen - het hier prima gaat - julian over een maandje alweer 3 wordt - ik me nog zo kan herinneren hoe ik hier mijn verhalen over de zwangerschap vertelde - ik die tijd gek genoeg soms een beetje mis - ik de zwangerschap van lotte meer mis - dit komt omdat ik weet dat de bevalling van julian mega zwaar was en die van lotte niet hahahaha - ik qua zwangerschap enzo allebei gewoon mis - ik het heerlijk vond om zwanger te zijn - ik in januari verhuisd ben - ik nu 2 zwangere buurvrouwen heb - het daardoor lekker gaat kriebelen bij mij - vriendjelief niet weet of hij ooit een derde wil 😞 - ik dat wel wil!! - ik verder weinig te vertellen heb - ik dus maar weer ga stoppen - ik wel weer heel makkelijk in wistjedat stijl typ - ik hoop dat jullie ook weer gezellig komen wistjedatten - ik nog maar een Malibu-cola light in ga schenken - ik jullie een fijne avond wens!!
JoyaOud lidBerichten: 5.134Lid sinds: 7 april 2009
- Ik net terug ben van een weekje Frankrijk - Ik volgende week weer naar Frankrijk ga :oops: - Ik weeeeer zwanger ben.... - Het best een record is on binnen 1,5 jaar 5x zwanger te zijn 😉 - Ik 20 augustus een echo heb - Ik er nu heel neutraal in sta - Ik zo min mogelijk hoop heb, maar t wel een beetje hou - Ik dus weer iets actiever op t forum ben 😃
- Ik jullie nu weer gedag zeg!!!!
Chris1984Oud lidBerichten: 1.699Lid sinds: 6 maart 2010
- Ik weer super blij ben voor HBB - ze zeker hoop moet houden - hoop doet leven, dus hopelijk in dit geval letterlijk - het zeker een record is om zovaak zwanger te zijn - ik het HBB zooooo gun dat het deze keer goed gaat - ik alle positieve vibes die ik kan vinden naar HBB stuur.
Ik heel blij ben voor HBB! Ik het record niet haal, gelukkig, maar wel binnen 8 maanden 3x zwanger ben geweest! Ik nu twee gezonde dochters heb! Ik daarmee HBB een hart onder de riem wil steken! Ik hoop dat de echo de 20e goed zal zijn! Ik 11 juli bevallen ben van een prachtdochter Lara! Ik mijn ticker dalijk meteen aan ga passen 😉 Ik dit topic ook altijd leuk vind. We dit dus ff nieuw leven in moeten blazen! Ik zo nog moet douchen... Ik slecht geslapen heb vannacht, met twee draken die aan t spoken waren! Dat er bij hoort helaas! Ik het er natuurlijk voor over heb. Ik nu weinig meer weet, dus ff die ticker ga doen! Ik jullie een fijne dag wens!
Ik nu geen ticker meer heb Ik het niet voor elkaar krijg... Ik jullie hulp nodig heb! Ik weet dat er wat af moest of zo... Maar ik er niet meer uit kom!
shadylady313Oud lidBerichten: 8.471Lid sinds: 2 februari 2009
- ik even enorm flink aan het vloeken ben voor hbb! - ik het zó oneerlijk vind voor haar! - het toch oneerlijk is dat ze ondanks alle medische technologie haar hier niet bij kunnen helpen - ik haar een enorm dikke knuffel geef!
shadylady313Oud lidBerichten: 8.471Lid sinds: 2 februari 2009
-ik er ook echt niets van snap?! -ik me aansluit bij cruesli! -ik me afvraag of je weet waarom het steeds mis gaat? -ik je bij deze een hele dikke digiknuf geef!!
YntjeOud lidBerichten: 10Lid sinds: 6 september 2013
- ik dit een fijne topic vind - ik terug ben van weg geweest - ik met 7 miskramen erg mee leef met hbb!!! - ik hoop dat hbb de moed niet laat zakken - ik nu 27 weken en 4 dagen vol trots zwanger ben - ik aps en sle heb - ik hbb een dikke knuf wil geven