frenchOud lidBerichten: 6.560Lid sinds: 4 juli 2008
Ik ben heel serieus Tink 😉
Jamilah schreef:is echt waar hoor, is geen geintje.
De vk zei me toen ook dat het vaak gebeurde bij vrouwen. zij adviseert ook altijd geen laarzen/schoenen in je zwangerschap te kopen, want je hebt grote kans dat ze je later niet meer past.
Zo heb ik ook nog hele mooie Italiaanse leren laarzen in de kast staan, bijna nooit gedragen..
french schreef:
zijn dit nou de nieuwe verhoudingen van je voeten jamilah haha
Jamilah schreef:Ik kan de titel van het topic wel aanpassen hahahaaha...das minder werk dan al die berichten wissen hahaha
Pixxie schreef:Ik kwam gisteravond thuis naar het werk, het alle troepjes die er lagen voordat ik aan het werk ging lagen er nog. Geen doekje over tafel gehaald, geen afwas in de vaatwasser gezet, geen speelgoed opgeruimd, en ik was flauw!! De nieuwe kinderwagen stond ook nog steeds in de auto... Vanochtend haal ik Liam uit bed, die is gisteravond in bad geweest, heeft ie dezelfde (vieze) romper als gisteren aan! Gatsakke, daar kan ik echt ff heel erg flauw van worden...
Tinkerbell79 schreef:Pffff ik wil klagen dat ik 10000000000000000000 keer tegen Mik moet zeggen "nee niet doen" "Nee mik afblijven" "Mik niet in je mondje" Mik NEE!"....... waarom is alles op de salontafel zoveeeeel leuker dan al het speelgoed?!??!?!?
Tinkerbell79 schreef:Ran, ja let maar op en ohja niets op mijn hyves schrijven dan he...hahah want zijn vriendin zit bij mijn hyves :)