zelf gemaakt de tortellini? ik vind dat altijd knap als mensen hun eigen pasta maken. Heb wel zo'n machine maar geen idee hoe ik het deeg moet klaarmaken. (euuhhhee lees geen zin:))
Prinses88Oud lidBerichten: 14.418Lid sinds: 9 mei 2010
ja uuhhhh kip siam ofzoiets. Kip is zo klaar en rijst is zo gekookt. Alleen moet je ff de kip snijden tenzij je het hebt gekocht in stukjes...hihi. Ik heb nog geen idee ik moet eerst de winkel maar eens induiken. heb wel trek in kip kerrie.
Puk1985Oud lidBerichten: 4.589Lid sinds: 21 september 2010
Vandaag weet ik het nog niet, moet straks maar es even kijken..
Shirtjuhh, ligt er bij jullie nog hutspot in de winkels dan? Hier is er alleen nog maar andijvie en zuurkool.. Dan zou je alles zelf zo moeten snijden, maar meestal zijn die grote winterpenen er niet..
ShirtjuhhOud lidBerichten: 1.074Lid sinds: 29 oktober 2010
Winterkost... hmmm nee op zich niet iets waar ik nu trek in heb. Ik heb zowieso niet heel veel trek: misselijk (en ik ben niet eens zwanger :-P). Maar in ieder geval... wij gaan Spaans vandaag! Met een Spaanse vispan met linzen. Ik ben heeel benieuwd of het wat is :mrgreen:
Van alles gemend 😉 Kregen de tip dat tortillas lekker waren met gehakt, groente pakket en een zakje chilli con carne kruiden! En t was ook nog zo 😉 Heb je eens weer iets anders dan de standaard wraps ofzo 😉
Puk1985Oud lidBerichten: 4.589Lid sinds: 21 september 2010
Ieks mosselen. Dat zou ik sowieso niet eten :mrgreen:. Nee hoor geintje, ik zou het niet weten prinses. Ze worden natuurlijk wel gekookt... Zijn het vacuum verpakte? Of verse?
Wij eten vandaag aardappel anders met sla.
Prinses88Oud lidBerichten: 14.418Lid sinds: 9 mei 2010
Zitten in zo'n bak.. Die hadden we wel vaker en die gaan natuurlijk de pan in, maar daarom vraag ik maar even voor de zekerheid.. Lees overal tegenstrijdige verhalen, de een zegt van wel en de ander van niet.. :?
Ja ik ben normaal niet zo van de Hollandse pot (wel weer van de stamppot). Maar mijn vriend vindt het lekker en hij is heel de week thuis, dus ik moet er aan geloven ;).
Ik heb geen idee. Mijn nichtjes komen bij ons koken en die zouden zelf iets uitzoeken en boodschappen doen. Nu maar hopen dat ze niet met "verboden" dingen aankomen want ze weten nog niet dat ik zwanger ben.
vruchtjeOud lidBerichten: 1.340Lid sinds: 11 januari 2010
Ik zal de komende weken weer een lichtje zetten bij mijn buddah dan! 😉 Nou het heeft een beetje gesputterd, maar regen nog niet echt. Maar zon.. ook niet haha Tis goed bewolkt, echt grijs nu.
Zag net een vrouw met pannenkoeken mix en poedersuiker... mm ook wel een idee!