ja moet iid erg opschieten met een naam!! Maar we vinden Noud alle 2 erg leuk, dus denk dat het dat wordt! Toch een naam die je niet vaak hoort:-D. Bedankt voor het meedenken allemaal!
finaly87Oud lidBerichten: 9.169Lid sinds: 5 oktober 2008
Jens, zo heet t nieuwe vriendje van mn zusje! haha.. grappig die naam hier voorbij te zien komen.. We pesten me zusje, zeggen we Jens, circus rens.. flauw zijn we he 😖
Naud, vind ik een leuke naam.. maar dan zo geschreven als ik doe :).. maar ach maakt niet uit hoe je t schrijft toch, de uitspraak is t zelfde en vind em leuk..
ruthjeOud lidBerichten: 7.396Lid sinds: 9 juli 2008
Bedankt allemaal voor de reacties!! Maar de meningen blijven dus verdeeld tussen Maxim(e) en Maurits. Ik kom niet uit het Gooi trouwens....Ben er nog steeds niet uit.... Ik vind Jens en Nout het leukste en neg meer naar Nout. Maar ik ben meer van namen met 2 lettergrepen dus zou persoonlijk kiezen vaoor Reinout. Laurentz (Laurens) vind ik trouwens ook een erg leuke naam. bedankt voor de suggestie, maar kiezen uit 2 vind ik al moeilijk genoeg!
MilaOud lidBerichten: 8.663Lid sinds: 27 juni 2008
hihi dat hoort er beetje bij..had ik hier ook was zeker van mn naam maar toen kwam Nikée voorbij en vond ik zoow leuk! ze heeft dus Yma Nikée bij jou niet te combineren??
ik zou voor Maxim gaan! maurits vind ik ouderwetser klinken. (dubbel is lastig lijkt me met 2xm als voorletters)
MutsieOud lidBerichten: 2.849Lid sinds: 12 januari 2010
Nou de namen die ik het liefst zou willen worden dan de voorletters S.M. en dat vind ik echt niet kunnen.. Dus toch maar een andere naam bedacht 😉 Dit gaat trouwens over de meisjesnaam. De jongensnaam staat al lang vast en daar twijfel ik niet aan.
patricia76Oud lidBerichten: 623Lid sinds: 1 januari 2005
Laatst bij Life4you was wat grappigs. Broer en zus. De ene W.C. Pot en de andere J.A.M. Pot WHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA Arme kids.. Waren nu oudere mensen, kwamen uit een gezin van 12 geloof ik dus er werd niet zo nauw op namen gelet. Mooi sneu voor een kind. Op deze leeftijd kun je er wel om lachen, maar toen...
Ik heb ook tot het einde getwijfeld, maar Owen kwam onverwachts al met 34,5 weken dusja, dan is het vrij simpel haha.
Tinkerbell79Oud lidBerichten: 5.329Lid sinds: 18 maart 2009
ja en weet je waarom hij dat dan niets vindt. Omdat hij dan aan de mannen van jillz moet denken en dan jaloers wordt omdat die mannen een waanzinnig mooi lijf hebben!
Maareh Jill nee, niet zo mijn naam....
RebeccaOud lidBerichten: 2.499Lid sinds: 3 augustus 2010
B.H. kan ook echt niet rebecca. Ik ken een w.c. en een b.s.m. 😉 Ik heb die uitzending ook gezien Lunanoa! Er was ook een jongen van een jaar of 16. Hoe heette ie ook alweer? Heel zielig. Hij was samen met z'n pa. Ik vind Jill wel erg leuk. En Jillz is toch niet echt populair dat drankje? Das over een jaar weer uit de schappen denk ik!
LunanoaOud lidBerichten: 13.006Lid sinds: 25 maart 2009
Bart Smit...vind het geweldig....hahhaha. Als ik Smit heette dan was het bart, hahahah, vind het wel lollig 😃
Ik heb helemaal niet nagedacht over de initialen. Ik vind dat ook niet zo'n probleem als je SM ofzo heet. Dat gebruik je toch niet zoveel en als je het gebruikt is het bij officiele instanties toch?
Mijn dochter heet MM...M&M, ik ook en dus zijn we M&M's 😃
Sabrina1984Oud lidBerichten: 1.547Lid sinds: 24 juli 2009
Mijn voorletters zijn S.M. heb daar nooit problemen mee gehad hoor! Alleen maakte manlief er weleens lollige opmerkingen over, sindsdien vind ik het wat minder, maar daarvoor nooit hoor. Vroeger wist ik uberhaupt niet eens wat dat was. Maar zou er zelf nu denk toch wel rekening mee houden als we een naam bedenken.
FreeOud lidBerichten: 5.758Lid sinds: 5 februari 2009
Kweenie, als wij een patient hebben met rare voorletters liggen wij toch regelmatig dubbel eerlijk gezegd dus zou het toch niet doen bij m'n kind denk ik! M.M. vind ik niet raar. Maar voor degene die hyves heeft, onze achternaam is ook niet je van het.. En ben bang dat S.M. dan wel voor rare reacties zorgt 😃
Puk1985Oud lidBerichten: 4.589Lid sinds: 21 september 2010
Hier ook een M&M, mijn voornaam en die van mijn vriend. Dan hebben we ook nog een hond en die heet Maika. Nog een M erbij. Onze beste vrienden heten ook allebei met een M en hun hond heet Maks. Heel verwarrend als we bij hun zijn 😊
Puk1985Oud lidBerichten: 4.589Lid sinds: 21 september 2010
Hahaha Mortal Kombat is wel errug... Jaja Miron en dan is er ook nog iemand die regelmatig van de laatste k een f maakt waar ik totaal niet om kan lachen maar zij wel. Maar ja, heb zelf voor de naam gekozen en kan er prima mee leven. Vind het leuk om als je getrouwd bent de naam van je partner te gebruiken.
FreeOud lidBerichten: 5.758Lid sinds: 5 februari 2009
ik vind t wel heel geestig dat walter kroes zijn zoontje tom heeft genoemd.. Tom Kroes.. toch humor!?? Vind t ook zo suf dat je Beertje van Beers hebt.. sowieso noem je je dochter toch geen beertje haha..
Initialen zie ik eigglijk altijd als de voornamen.. maar vergeet eiglijk dat de achternaam letter erbij hoort.. met 2e/3e namen blijven er dan weinig gekke combi's over.. ik let juist op dat de 1e en 2e naam geen genante combi zijn.. Mijn zusje zou ook bijna S.M. hebben geheten als voornamen, maar vonden mn ouders niet kunnen dus hebben ze de 2e naam weg gelaten, alleen S. dus..
MutsieOud lidBerichten: 2.849Lid sinds: 12 januari 2010
Ik heb nog bijna helemaal geen mensen van het forum op mijn hyves. Ben natuurlijk nog een groentje :D. Dus voor mij is het zoeken onbegonnen werk :(. Maaarrrrr ben nog steeds nieuwsgierig, hihi.
selly1985Oud lidBerichten: 4.410Lid sinds: 22 februari 2010
Hahahhaa, oh meiden ik heb hier de tranen over de wangen lopen van het lachen. Ik scrol per berichtje naar beneden en kwam niet meer bij van S.M. Zweep en de opmerking van Mutsie of Tink's hubbie morgen anders heet 😂 :lol: 😂 Heerlijk zulke humor!
Maarem, ik zou ook voor Peter Paul gaan.
finaly87Oud lidBerichten: 9.169Lid sinds: 5 oktober 2008
mutsie!! wat is je voornaam op hyves!? dan kan ik je vinden :p.. nu denk ik steeds dat je Zweep heet... 8-/ 😛
peter paul... wat een ouwe namen eiglijk.. maar als je er petrus paulus van maakt maak je het meer bejaard, dus dan beter peter paul ja.. mijn vader heeft ook zn 2e namen beide eindigend op us.. :s..
Tinkerbell79Oud lidBerichten: 5.329Lid sinds: 18 maart 2009
@lunanoa: wahahahahahah! We hebben hier erg gelachen om w.c.pot en j.a.m.pot J @tinkerbell: haha, ik ben stoer! Leuk, maar zo noem je je kind toch niet? Neem dan Leuk (ik ben leuk) of knap (ik ben knap). Als initialen O. Z.O. Knap is ook leuk, haha. S.M. Zweep, Giller! En het ergste is dat de w.c. hier nu bezet is en ik dus niet kan gaan..... @lunanoa: Haha, nou als jullie kleine dan ook een mooi lijf krijgt is er niks aan het handje toch (geen mannenlijf voor een meisje natuurlijk!) Lana doet me denken aan de baby die pas in gtst is geboren. Niet voor ons dus. Hier beginnen we allebei met een D. Ieder denkt nu dat ons kleintje ook met een D zal beginnen, maar helaas, dat gaan we niet doen. Mijn initialen zijn trouwens d i k... Ook niet op z’n charmantst... Bedacht ik me pas toen ik getrouwd was. @mutsie: was is nu je achternaam? Ik ga hier ook allerlei dingen zitten bedenken... S.M. Tuigje, S.M. Kelder, S.M. Poes, S.M. pak. He dacht ik dat je m ergens in had gezet, komt er zo’n lachende smiley als ik op die link klik.... Pfff! Heb je niet op hyves en kan je ook nergens vinden EN IK BRAND VAN NIEUWSGIERIGHEID!!!!!! @Simone: peter paul, houd dan wel rekening met pp inderdaad! Maar het is als tweede en derde naam, dus wordt ie niet zoveel genoemd. Kan dan wel vind ik.
daantjeOud lidBerichten: 1.215Lid sinds: 12 juli 2010