heeee lun wat suuuuuper gaaf, je bent gewoon weer ZWANGER!!! Gefeliciteeeeeerd! Het is jullie onwijs onwijs gegunt. Volgens mij duimen we hier allemaal dat je je dit keer op en top voelt en enorm kan genieten!
Ik krijg dr zelf weer babykriebels van joh hahahaha.
LunanoaOud lidBerichten: 13.006Lid sinds: 25 maart 2009
hier alles goed hoor! Rens is echt een schatje!! hij slaapt nu sinds een paar dagen van 20 tot 6.30!! :shock: hoop dat hij dit vol kan houden, vindt mama wel fijn :mrgreen: en begint allemaal te brabbelen, super leuk! over 2 weekjes mijn eerste moederdag en dan is het ook precies 1 jaar geleden dat ik een positieve test vast had!
het begint hier stiekem ook alweer te kriebelen maar eerst maar eens van Rensje genieten!
vruchtjeOud lidBerichten: 1.340Lid sinds: 11 januari 2010
Yess heb een positieve ovulatietest! 😊 Nu maar goed klussen en hopen dat ik mijn moeder met moederdag blij kan maken en onszelf natuurlijk haha :mrgreen:
VickySOud lidBerichten: 4.764Lid sinds: 2 september 2009
So Vicky die Rens is echt een doorslaper. Heerlijk zeg! Hoop dat wij dat ook gaan krijgen, whahaha. Mama houd van slapen en is moeilijk wakker te krijgen, hiihih
Mila: Thanks meid. Ik denk 30 december maar dat weet ik niet zeker. Zou ook begin januari kunnen zijn...
Esh: Dirk vroeg eerst: Weet je het zeker? Test laten zien: Uh ja... Oh oké... en toen maar wat geknuffeld hahahahahahahhahahahahahahahaha Vanochtend werd hij wakker, allemaal kusjes op mijn buik en hij wou zijn moeder al bellen. Nog maar even niet, wil eerst een dikke knaltest in mijn handen hebben!
Vicky: wat fijn dat het zo goed gaat 😃 Owen begon met 3 maandjes ook met doorslapen en das zóooooooooo'n opluchting!!!
haha de mijne ook.. een lamp aansluiten word al lastig! Ik heb al onze meubels (als nodig) in elkaar gezet en ook geverfd en dingen aansluiten behoorde tot mijn taak 😛
Nu mag hij zichzelf bewijzen bij het andere klussen.
Prinses88Oud lidBerichten: 14.418Lid sinds: 9 mei 2010
Lun, voel je niet schuldig of iets.. Je bent gewoon zwanger!! 😃 Echt super meid, nu zo snel terwijl je de vorige keer een jaar bent bezig geweest.. Het is jullie gegund! En iedereen vindt dat.. Een miskraam overkomt je en het is zeker dubbel dat sommige meiden nog niet een positieve test hebben mogen krijgen.. Ga er lekker van genieten!!
En toen was ik de draad weer kwijt, heftig dagje op school gehad.. Mn begeleider wilde een gesprek met me, ze zag dat ik niet lekker in mn vel zit en dat klopt ook wel door de misselijkheid! Maar kon het nog niet vertellen, erg moeilijk want ik laat dingen liggen die ik eerder niet deed en het viel op.. Vanavond maar even overleggen met vriendlief want misschien kan ik het maar beter al aangeven zodat ze weet wat er speelt..
Puk1985Oud lidBerichten: 4.589Lid sinds: 21 september 2010
Hahaha ik moest ook wennen aan het woord klussen toen ik mee kwam lezen op het forum. Aan meerdere woorden trouwens. In het begin dacht ik echt wtf is NOD enzo. Whahaha.
Mijn vriend is goed in gewoon klussen, dus nu even bewijzen dat hij ook goed kan klussen tussen de lakens. En dan bedoel ik natuurlijk met een goed resultaat, whaha. Hij denkt zelf volgens mij dat hij Superman is. En hij is er ook van overtuigd dat echte mannen, mannen maken. Ik laat hem denk ik nog maar even mijn zijn hoofd in de wolken hahaha. :mrgreen:
Oh en Prinses misschien maar gelijk aan je begeleidster vertellen dat je zwanger bent. Zodra je het je ouders en schoonouders hebt verteld, bedoel ik dan. Dan is voor haar de situatie misschien ook wat meer te begrijpen.
Dan wordt dat pas volgende week, ben morgen en donderdag nog op stage maar we vertellen het onze ouders vrijdag pas! Overleg wel even met mn vriend, denk dat we het nog maar even moeten volhouden en dan volgende week het hoge woord er maar even uitgooien.. 😉
NienOud lidBerichten: 7.557Lid sinds: 29 maart 2010
hoe is het met jullie?? oeeh ben blij heb eindelijk mijn pumps, hahaha ! zoek ze echt al eeuwen .. net geslaagd 😊 morgen naar de ha, ben benieuwd hoe de nieuwe ha bevalt !!
BatiOud lidBerichten: 2.877Lid sinds: 19 juli 2009
Prinses: Ik denk dat het dan nog wel een weekje kan werken, dan sta je er beide volledig achter dat het "bekend" is. Die begeleider denkt misschien nu: VAAG HUH? maar een weekje kan nog wel toch? Ik heb het mijn leidinggevende/collega's wel heel vroeg meoten vertellen maar ik was zooooooo ziek, zat er bij als een dooie mus.
Puk: Een vriend van Dirk zei ook altijd: Mannen maken mannen.. Hij heeft een dochter gekregen mhoehahahahahaha
@Lun, uhu ben er ook super blij mee hihi ! maar jaa vind het nu ook wel spannend.. denk alleen dat ik geen goede eisprong heb gehad, vanwege de lage temperatuur !! maar hahah echte mannen maken mannen, en dan een meisje krijgen die is wel grappig :razz:
Hahaha ja dat gaat bij ons ook vast gebeuren ;). Meestal zijn dochters juist papa's kindjes, dus hij moet dan gewoon heel blij zijn ;). Als het eenmaal zover is zal het hem vast niet meer uitmaken.
Ga je trouwens nog een testje wagen Luun? Omdat je een heel licht streepje had?
Nou ze zijn best duidelijk licht 😛 Denk dat ik nog maar 3 weken + een paar dagen ben. Ik ga proberen tot donderdagochtend vol te houden. Dan zou 'ie wat donkerder moeten zijn namelijk. Als 'ie lichter is of niet donkerder wordt, is het misschien niet goed. We zullen zien....
Heb vanochtend wederom getest. Hij was ietsjes breder/donkerder maar echt heel weinig. Maar vooralsnog duidelijk zichtbaar 😉
Zal de foto ff online zetten zo
@vruchtje, ik zal er morgen een foto van maken hihi.. en zal ze dan hierop plaatsen 😊 maar zijn pumps van merk Noë..! speciaal pumpmerk !! echt ideaal.. pumps in alle kleuren en vormen..!!
ooh zal zo eens even zoeken erna! Misschien dat er voor mij ook wel wat tussen zit. Heb nog maar 1 paar pumps en die zijn zwart met een bandje over mijn wreef. wil toch nog wat meer opvallende erbij hihi
vandaag lekker vrij! en wat een zon!!!
@vruchtje, moet je maar kijken ja 😊 vind ze echt super! ben ze nu aan het inlopen, hahaha blaren 😞 hahaha! ben vanochtend naar de huisarts geweest en heb onze kinderwens aangegeven.. ik word doorgestuurd naar het academisch ziekenhuis ivm met mijn medische verleden. Heb op jonge leeftijd een gat in mijn hart gehad, en heb groeihormonen en puberteitsremmers gehad, het kan zo zijn dat mijn vruchtbaarheid hierdoor verminderd is 😞 ik ga dus niet naar de gyn maar meteen naar az..
Had even gekeken nien, en wat een mooie kleuren zitten erbij zeg! Heb je ze online besteld of heb je in de buurt een winkel? En wat goed dat je het hebt aangegeven bij de nieuwe ha? Fijne man/vrouw? Hoop dat je snel terecht kan bij het az, maar hoop meer dat het niet nodig is..;-)
ik hou van pumps!! heb ze ook in alle kleuren en kan niet gaan winkelen zonder pumps te kopen, hoewel ik laatst een paar heb laten staan en er nu spijt van heb 😞 licht roze zijden pumps..
@puk, ik ben ook superblij dat ik het toch gezegd heb!! Het idee dat ik niet gek ben omdat het niet lukt.. Ze vond het goed dat ik al aan het temperaturen was en dat ik het aangaf.. !!
@vruchtje, nieuwe ha is een vrouw! Super lief!! En ze begreep me meteen.. Ik ga over twee weken bellen als de papieren van mijn oude ha al binnen zijn! Dan kan ik een afspraak maken en dan naar het az !! Maar moooi he die pumps 😊 ik heb ze in Maastricht gekocht, Daar hebben ze een winkel die echt heeeel veel pumps verkoopt!
@vicky, te gekkk die kleur pumps, Hou der ook zo van he !!
Nien, gelukkig dat de nieuwe ha je bevalt! Hopelijk kan je dan snel bij het az terecht. Zal er een wachttijd zijn? Denk dat ik morgen naar de stad ga.. Kijken of ik een vrijwilliger vind die mee gaat:) kijken of ik iets geschikts vind.
Nien, wat goed dat je het hebt aangegeven dan wordt er nu naar gekeken! 😉 Nu afwachten wat er aan de hand is en dan hopen dat je snel een positieve test in handen mag hebben..
Ik heb verder niet bijgelezen ook al is het weinig.. Ben doodop en kom net van een ouderavond terug! Nu lekker naar bed..
Morgen hebben we de echo!!! 😃 Super veel zin in, ben zo benieuwd naar ons kleintje..
@lun, ik ga over twee weken de ha terugbellen om te kijken of ze de papieren van mijn oude ha heeft ontvangen, dan ga ik naar haar toe en maak ik meteen een afspraak in het az.. hoop dat ik zo snel mogelijk daar terecht kan!
@prinses, veel plezier met de echo morgen ! ik hoop het ook, ben bang dat er alleen wel wat mis is.. maar ja ik merk het vanzelf wel..
jorinaOud lidBerichten: 4.978Lid sinds: 27 mei 2009
Jaaaaaaaaa, alles was goed!! 😃 We hebben een heel mooi kindje zien dansen van 2,75 cm.. En hebben het hartje heel sterk horen kloppen! Was vervelend met een foto maken want mn darmen lagen er steeds voor dus het was moeilijk om de kleine goed in beeld te krijgen.. Maar ben zo blij.. 😃 Over 4 weken mogen we weer voor een echo en controle komen.. De termijn klopt precies, 1 dag vooruit gezet maar laat het eerst maar zo staan..
Lun, hoe gaat t bij jou? Al een dikkere streep op je test?
Nien, afwachten meid.. Erg vervelend, maar je hebt straks wel meer duidelijkheid! En misschien valt het wel 100% mee..
Hey Lad's.. eindelijk terug vanuit de stad.. pff wat een drukte! Heb rond gekeken naar een witte linnen broek die aan de voeten touwtjes heeft en wel lekker los zit. Helaas niets gevonden. Ook nog gekeken naar pumps of ballerina's maar ook daarin niet geslaagd 😞 nu toch maar op internet rondkijken of ik daar ergens wat vind.
Prinsess, hoe was je echo? vast erg bijzonder!
Luun, al een nieuwe test er tegenaan gegooid vandaag om te kijken of de streep donkerder word?
nog iemand plannen voor het paasweekend? 😊
We hebben een foto meegekregen! Niet heel duidelijk omdat mn darmen er steeds voor lagen dus de handjes en de voetjes zie je bijna niet.. Maar we zijn er wel blij mee! Krijgen daarom nog een foto om nog es een keer goed te kijken.. 😃
Ik heb trouwens een hele leuke linnen broek van Only gehaald.. Is een harem broek die heel mooi strak rond de benen zit!
jorinaOud lidBerichten: 4.978Lid sinds: 27 mei 2009
jeeej prinses wat goed meid een mooi dansend kindje gefeliciteerd lekker gaan genieten want voor je het weet is de buik weg en begin je aan de slapeloze nachten :razz:
Woow Prinses, wat gaaf! Geloof je het al een beetje?
Hoe is het met de andere dames?
Hier alles zo zn gangetje.. Voor zover ik weet nog steeds geen eisprong geweest maar ben er ook niet zo mee bezig geweest.. Ik had eigenlijk vandaag mogen bellen om te kijken of ik mn ongi mag opwekken maar dat stel ik nog maar even uit.. Mss volgende week maar ff bellen en vragen of ze een echo willen maken om te zien of er nog een ei zit.. Wordt anders wel een heel lange cyclus zo. En ondanks dat ik het druk heb en lekker aan het genieten ben, mag voor mij de nieuwe poging wel weer voor de deur staan.. Maar als mn cyclus niet meewerkt kan dat nog wel een week of 6 duren 😖 Bah, ben het wachten zoooo zat!
Maar oh oh oh, wat een heerlijk weer is het! Heb helemaal een rooie kleur gekregen! Heb gisteren zulke leuke zomerschoentjes gekocht! Ben helemaal verliefd, en ze waren maar 20 euro!
Geniet van het heerlijke weer ladies 😃
Limi, wat balen zeg dat je weer richting ene lange cyclus gaat! Kan me voorstellen dat je er van baalt want je wilt ook verder.. Dus ook al een rood kleurtje, hier ook! En dan ben ik amper in de zon geweest.. Mag dus wel goed gaan smeren..
En ik geloof het nu helemaal, nu ik heb gezien dat het leeft en dat er echt een kleintje in mn buik zit.. 😃 Vandaag al de hele dag aan het glunderen.. En steeds naar het fotootje aan het kijken haha..
LiminousOud lidBerichten: 3.818Lid sinds: 19 oktober 2009
Jaa, stilstaan is gewoon niet leuk! Er wacht een kindje op me in de vriezer en die wil ik dolgraag ophalen!
Ik wordt ook altijd heel rood.. Heb denk ik maar een half uurtje ofzo buiten gezeten.. Normaliter als ik een uur of 4 in de zon zit, heb ik de blaren op mn lijf.. Ik heb gewoon geen pigment ofzo.. maar ach, ben niet anders gewend 😉
Jaa logisch ook dat je aan het glunderen bent! Lijkt me ook zoiets prachtigs! Ik ga je gauw volgen hoor 😉
Kan ik me voorstellen! Hoe eerder je weer een TP kunt krijgen hoe beter.. 😉 Hopen dat het snel kan..
Ben ik gelukkig niet de enige die dat heeft.. Ik ga van wit naar rood, naar weer wit.. Heel jammer maar het is niet anders! Moet nu oppassen met zwangerschapsmasker, heb daar niet veel zin in.. 😉 Maar een beetje een kleurtje zou ik wel willen hebben hoor..
Hoop ik ook meid! Is jullie zo gegund.. En enorm bijzonder!!
maymarOud lidBerichten: 2.515Lid sinds: 28 september 2009
Jaaaaa!! Morgen gaan we het vertellen aan de ouders.. En met mn verjaardag krijgen de broers/zussen het te weten! En daarna gaan we het publiekelijk vertellen haha.. 😃
Maymar, wij ook! Vooral naar die van mijn ouders, volgens mij schrikken die echt.. Ze zeiden laatst nog dat ze voorlopig nog geen opa en oma hoeven te worden en dat we eerst maar beide een baan moeten hebben enzo..
Limi, haha ja inderdaad.. Zou toch zo graag een beetje bruin willen zijn! Krijg altijd te horen dat ik Friesland vertegenwoordig als melkmeisje..
Even online gekomen om Prinses haar echo verhaal te horen :d Super meid! Wat heerlijk voor jullie 😃
Hier minder goed nieuws. De test was vanochtend vele malen lichter, bijna negatief zo licht.. Helaas is ons ukje gestopt met groeien dus 😞 Ons mooie verassing heeft dus niet zo mogen zijn helaas. We hebben Owen al & daar zijn we ontzettend gelukkig mee. Tis wel een tegenslag en erg jammer, maar ben er niet kapot van. Liever zo dan een echo rond de 7/8 weken zonder hartslag, of nog erger: Een slechte 20 weken echo.
Vandaag veel buikpijn gehad maar nu zakt het weer af... Maar even afwachten wanneer het gaat doorzetten.
Schorpioentje87Oud lidBerichten: 3.097Lid sinds: 28 mei 2010
Luun: ook hier een hele dikke knuffel! Vind het mooi zoals jij erover denkt, Dat maakt het vast makkelijker, in hoeverre het makkelijk kan zijn:( KNUFFEL!!
Prinses: Heerlijk meid een goede echo!! Geniet ervan. En spannend het tegen de ouders vertellen en binnekort tegen de rest, leuuuk!
LiminousOud lidBerichten: 3.818Lid sinds: 19 oktober 2009
Op zich is het nog te vroeg om ongi te worden hoor, zit pas op dag 20.. Maja, nog geen ei gespot dus +14 dagen sowieso.. Althans, ik heb geen slijm of zere boobies gehad nog en meestal heb ik dat toch wel. Dus ga er van uit dat mn ei nog niet is geweest..
Ik ben ook zeer benieuwd naar mn emmy's 😃 Wie o wie blijft er lekker plakken voor 9 maandjes 😃
Lun, he meis toch wel even schrikken zeg. Je hebt een positieve test, bent zwanger, en dan 'toch niet' .. dat moet eventjes een plekje krijgen, maar weten hoe jij bent ... komt goed meisje. Dikke kus voor jou!
Lun, he verdikkeme! Wat balen zeg.. Was zo mooi dat je direct een licht positieve test in handen had, hoop dat er snel weer eentje volgt! Super mooi om te zien hoe je erover denkt, je hebt al een prachtig ventje maar er komt zeker nog wel eentje bij meid..
Prinses, van Harte Gefeliciteerd met je 23ste verjaardag! 😊 Je hebt er een stralend zonnetje bij! Hoe ging het vertellen aan je Schoonouders? begreep dat jij het je ouders morgen gaat vertellen? (via ander topic)
Dankje Vruchtje!! Heb zeker mooi weer, heerlijk.. 😃 Vorig jaar was het ook zo lekker, ik geniet! We vertellen het mijn ouders vandaag, we gaan daar barbecuen en voorafgaand vertellen we het.. Mijn broertje en zn vriendin komen ook en die krijgen het waarschijnlijk ook te horen! Ben zo benieuwd hoe ze reageren, denk dat ze eerst wel schrikken hoor..
Mn schoonouders moesten we het vertellen want na 2 hints hadden ze het nog niet door.. We gaven ze eerst een tijdschrift speciaal voor opa's en oma's, zeiden ze niks op! Dus toen zei mn vriend dat er wat lekkers stond in de koelkast dus is ze dat gaan ophalen en zegt ze ''Er zitten blauwe en roze muisjes op, is er iemand bevallen?'' dus mn vriend zegt dat we die er zelf op hebben gedaan en dat die bevalling nog komt.. Maar hadden ze het nog niet door, dus toen maar verteld dat er in november een 3de kleinkind bij komt..
gelukkige verjaardag prinses!! Geniet er lekker van, het weer zit iig mee! haha grappig dat je schoonouders het niet door hadden... en wat leuk dat je het vandaag aan je ouders gaat vertellen, vond ik zo leuk om te doen, mama gelijk huilen natuurlijk..
Gisteren is mijn ventje gaan stappen met vrienden en zou niet te laat thuis komen want we moeten vanmiddag naar vrienden (gaan bbq'en), ik werd om half 5 wakker, nog geen vriendje.. ik bellen, staat zijn telefoon uit, leeg... komt hij om 6 uur thuis :shock: was helemaal ongerust natuurlijk! pfff mannen!! die zal straks wel een kater hebben, leuk hoor! ben wel een beetje pissig hoor.. moet even klagen, sorry.. :oops:
net Rensje in bad gedaan, hij heeft zo'n leuke outfit aan 😃 een fel blauwe polo en een witte short met blauwe streepjes, tis al een heel manneke zo! hij ligt nu lekker in de box te slapen en ik ga maar even in de zon een boekje lezen.. wachten tot mijn mannen weer wakker zijn..
Vickys, dankje! 😃 Ben ook heel benieuwd naar de reactie van mijn ouders.. Hoop zo dat ze blij zijn, maar ben aan de ene kant best wel bang voor de reactie! Omdat ze rond februari nog zeiden dat ze voorlopig nog geen opa en oma willen worden en dat we beter eerst beide konden werken..
Vervelend, daar zou ik ook niet goed tegen kunnen.. Dan vraag je of ze niet te laat thuis willen komen maar gebeurd het vervolgens wel!
Schattig!! Je hebt zo'n mooi mannetje.. 😃
nou dat zeggen ze wel maar ik geloof niet dat ze er niet blij mee gaan zijn 😃 succes en veel plezier!! hoe ga je het hen vertellen? hetzelfde als bij je schoonouders?
Denk dat ze eerst zullen schrikken.. Hoop wel te horen dat ze het leuk vinden en anders ben ik wel brutaal genoeg om er naar te vragen! 😉 We vertellen het door ze allebei een boekje te geven.. Van stip met zn oma en stip met zn opa, maar dan in het Fries! Mijn ouders vermoeden direct iets als we met een taart aan komen zetten haha..
JoyaOud lidBerichten: 5.134Lid sinds: 7 april 2009
Prinses gefeliciteerd met je verjaardag!! En veel plezier met vertellen vanavond 😉
Ik ben hier een tijdje niet geweest.. Heb zoveel topics om bij te houden met mijn telefoon en hier gaat het vaak zo hard dat ik het niet bij kan houden :oops: Dus als ik zo af en toe eens achter de computer zit dan kom ik hier kijken 😉
Hoe is het hier??
Tnx meis!! Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven hoor.. Morgen ga ik een cb test met aantal weken doen!! Ik ben heel moe en soms wat misselijk.. En heel onzeker haha.. Ik hoop echt dat het allemaal goed zit!! Dinsdag de vk bellen!!
Jij weer in de klusdagen dus.. Succes en veel plezier 😉
goed hoor, hij heeft zich vandaag weer eens prima gedragen.. de hele dag slapen, eten, lachen en kletsen 😃 het is zo'n heerlijk ventje!! hou zoveel van dat kleine prulleke! hij had vandaag zo'n fel blauwe polo aan en een wit shortje met blauwe streepjes, is echt al een heel manneke zo..
JoyaOud lidBerichten: 5.134Lid sinds: 7 april 2009
Hier een kind dat geen zonnebril wil mhoehaha. Heb ik zo'n coole BabyBanz gekocht licht 'ie hier te verstoffen. Wieweet ooit voor een Brusje die 'm wel op wil.
Princess: Wat zeiden je ouders? 😃
Joya: Ook hier gefeliciteerd!
Lief allemaal die woorden van jullie. Moet heel eerlijk zijn dat ik er niet echt mee zit. Je fantaseert niet over die kinderkamer komen, de kinderwagen, die eerste keer vertellen aan de opa's/oma's, zenuwachtig voor het onbekende.... En we weten gewoon dat het mogelijk is & dat er vast en zeker een 2e komt, dus dat maakt het allemaal minder onzeker. Inmiddels al bijna op het einde van mijn "menstruatie" dus nieuwe rondes neiuwe kansen. Een práchtige cycles van 30 dagen waar ik zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer blij van wordt na die rare rotcyclessen van eerder.
Vruchtje: Klusze! Hoeveel dagen heb jij positieve ovutesten dan?
Echt fijn dat je zo positief bent Lun! En wat je zegt, nu een hele mooie cyclus en dan komt die 2de zwangerschap nog wel.. 😉
Joya, nogmaals gefeliciteerd met je zwangerschap! Snel gegaan zeg..
Hier, Gister een hele leuke dag gehad bij mijn ouders, we gaven ze de boekjes en mn vader leest het als eerst voor: Stip mei syn pake en mn moeder kijkt ondertussen op haar boekje en zegt: Stip mei syn beppe en direct kreeg ik de vraag of ik zwanger was.. Dus wij lachen en zeggen dat we inderdaad zwanger zijn.. Ze schrokken wel omdat ze het nog niet verwacht hadden, mn vader werd helemaal emotioneel en kregen direct een knuffel en de felicitaties.. Ze hebben het er de hele avond over gehad, dat ze ons altijd steunen en mn moeder wil op dagen dat ze vrij is altijd oppassen! Erg leuk die reacties.. 's Avonds hebben we het aan mn broertje en zn vriendin verteld en die vonden het ook helemaal geweldig! Daarna hebben de schoonouders van mn broertje het gehoord en mijn stiefbroertje en zn vriendin die er ook waren..
Vandaag vertellen we het mijn oma en mn zwanger/schoonzus.. Houden vandaag mn verjaardag dus heerlijk in de tuin haha!
Hier ook een vader die altijd superemotioneel reageert hahaha. Ook als Owen heel hard lacht, staat mijn pa met de tranen in zijn ogen. Mhoehaha. Van wie o wie heb ik dat toch overgenomen? 😛
Ik trek misschien mijn fles prosecco wel open. Hmmmmmm. Of een proseccootje op het terras? Is ook wel erg fijn natuurlijk.... Lekker aan het water. Boten en mensen kijken ihihihihihihi.
We zullen zien wat de dag ons brengt.
Ik vind het zo irritant dat ik bloed met dit weer, gore rommel 😛
Ik heb jou denk ik verwijdert met mijn grote schoonmaak Vicky :$ Heb iedereen eruit gegooid waar ik een maand geen contact mee had gehad. Maar ben wel erg nieuwschierig naar Rens... Voeg je me toe? 😊
Zag dat je naar de Opening was geweest van het watersportseizoen toch Lun.. Prachtige foto van Owen! Lekker genieten dat hij zo de hele middag mee gaat op 't terras..