Prinses88Oud lidBerichten: 14.418Lid sinds: 9 mei 2010
Balen Vicky, maar inderdaad misschien stilte voor de storm! Kan me voorstellen dat je hem nu wel graag wilt zien na zoveel weken wachten.. 😉
Tanja85 schreef:Ik heb geweldig goed nieuws (dat vind ik tenminste :-?)! Na zo'n 43 dagen gerekend vanaf de eerste dag van de bloeding na de pil ben ik dan éíndelijk echt ongi geworden!! Woehoe.
Ik ga er vanuit dat dat alleen de eerste keer zo lang zal duren en dat ik de volgende keer weer gewoon rond de 30 dagen zit. Dus mijn tikker gaat weer beginnen met een frisse start.
Één vervelend nadeel: m'n vriend gaat voor zijn werk zo'n 10 dagen weg. En je raad het al ...... vrijdag 28 januari t/m 6 februari ...... en ergens tussen de 1e en de 3e februari is m'n ei. Gossakke wat vervelend nou. Misschien als we nog net van te voren klussen .... hmmm, ik heb er alvast niet zoveel vertrouwen in. Maar ja, je weet nooit :-)
Lunanoa schreef:Hier iemand met dezelfde soort cyclessen, tipje: Gebruik Ovulatie testen & je weet PRECIES waar je aan toe bent :D
Nikita schreef:Wel duur grapje als je niet precies weet hoe je cyclus is toch??
Nikita schreef:Ik heb trouwens begrepen dat Vicky bevallen is!!! Gisteren.... Hoe of wat weten we verder nog niet, maar zoiets begreep iemand uit der krabbeltje op hyves... Spannend hoor, zo benieuwd naar de naam 😃
@lunanoa: heb je terug ge-pb-t ;)