SparkjeOud lidBerichten: 2.776Lid sinds: 7 juni 2010
@angel. grrrr lekker irritant zeg! Lijkt wel of zulke bedrijven patent hebben op dit soort dingen. Is toch slecht, zo'n groot bedrijf en dan zulke dingen!
vlinder82 schreef:@soetje ik ken het hoor; geen of weinig honger.. En nog over de osteopaat; moet je je verzekering wel veen checken, het wordt vergoed uit je aanvullende verzekering obder het kopje 'alternatieve zorg'..
@sparkje nou, hopen dat je het nog kan krijgen voor een leuk bedrag.. En ander landal, ook niet duur 😊
@zotkiekse oh wat spannend! Logisch dat je je dan niet kan concentreren! Alvast heel veel plezier en laat je ff weten hoe het was??
@angel aaah, stomme instanties, word je soms helemaal gek van!! Ik hoop dat het blijmiddel bij jullie resultaten boekt meis, het is jullie meer dan gegund!
Zo eerst even op iedereen reageren en dan mezelf 😉 We zijn weer helemaal goedgekeurd! Kindje was weer mooi gegroeid en naar boven gegaan, ze zei dat dat vanaf nu heel snel gaat en als ik er de volgende keer ben het bij n navel zit! Ze zette de dotone erop en jawel; meteen het hartje, zoveel duidelijker dan de vorige keer!! Hier dus helemaal happy :)
vlinder82 schreef:@soetje haha, was al benieuwd of iemand hem zou snappen maar hij is op jou goed overgekomen dus 😊 hahahaha...
Angel21 schreef:Hihi jaa ik snapte em idd;) ik dacht ik hou me maar wijselijk stil :P
Prinses88 schreef:Oja, Zotkiekse veel plezier bij je echo!! En je gaat bijna op vakantie, ohhh heerlijk..
Sparkje, klopt dat is het ook maar het irritante is dat je dan weer zo lang moet wachten.. En wachten duurt altijd lang!
Angel21 schreef:Oh ikprobeer wel altijd om 10 voor 8 de pfaffs te kijken.. ik vind die kindjes allemaal zooooooooo schattig!