@puk ah bah, 2 dagen cursus, lijkt me ook wel vermoeiend! Nou, die hachee moet nu wel lukken toch? Hier heb je het recept nog even op internet
http://www.mijnreceptenboek.nl/recept/hoofdgerechten/stoofschotels/hachee-7914.html dit is dan helemaal zelf gemaakt, zonder zakjes alleen deed ik er nog wl een half zakje kruidenmix voor hachee bij (gewoon ah eigen merk..)
@prinses ah, wat zielig voor die kindjes dat ze zo'n invaller hadden.. Fijn dat jij er dan lekker was voor ze!! Wat balen dat je verzerking maar 50 europer consult uitbetaald.. Ja, ik had een rekening van 50 euro maar bij mij duurde het ook een half uur!
@marini oh, dat is toch ook niet gezond dat je vriend al zo lang wakker is?! Logisch dat ie helemaal kapot is!
@angel je bent gek dat je op je vrije dag gaat werken! Maarin ieder geval heel veel succes, ik hoop dat het allemaal een beetje flot gaat en je wer een beetje optijd thuis bent!
Zo, wat was ik gister gesloopt!! Het was wel heel interessant hoor maar het duurde gewoon te lang en dat ook nog op een avond! 22.15 was ik eindelijk thuis!