June schreef:
Vera, leuk onderschrift heb je! Je beeb is nu zo groot als een aubergine hahaha.....
k Vond het ook een grappige ticker, had hem gezien in een ander forum...
June schreef:
Vera, leuk onderschrift heb je! Je beeb is nu zo groot als een aubergine hahaha.....
Ana schreef:Groeiecho was goed, ons meisje was dit keer op de dag af gelijk met mijn zwangerschap dus 32w6d. Met haar alles goed maar met mij, lees: baarmoedermond, niet helemaal. Die was dit keer helaas korter geworden wat niet oke is omdat dat korter worden juist onderdeel is van voorbereiding op de bevalling, en da's echt nog te vroeg. Het kindje is al een klein beetje ingedaald en duwt dus ook nog met het hoofdje op de cervix. Kortom - nog veel meer liggen! en hij heeft de medicatie verhoogd. Was wel beetje geschrokken maar tegelijk weet ik dat het niet enorm kritiek is, het kindje kan in principe geboren worden al met 33 weken, maar zover is het nog lang niet, ik heb verder geen contracties/weeen ofzo.
Hij vond dat ik de komende drie weken heel serieus rust moet nemen, dan ben ik 36 weken rond en dan is de situatie alweer heel wat beter. Ik moet morgen en overmorgen echt nog een paar uur goed aan de slag maar daarna ga ik het heeeeeeeel relaxed maken allemaal.