My god!!!! Wat een pagina's....
Ik ben heel grof gaan scrollen vanaf 10 pagina's geleden...mijn excuses.
Om te beginnen:
@miek: onwijs gefeliciteerd meid! Helemaal super!
@priscilla: idem dito uiteraard. Overigens ben jij wel verder dan 3w1d hoor, zie maar tabel op deze pagina:
http://www.clearblue.com/nl/nieuwe-digitale-zwangerschapstest-met-conceptie-indicator.phpDat bloedverlies is dan ook niet van een innesteling denk ik? Dan kun je niet direct posi testen ook. Maar maak je inderdaad vooralsnog ook niet direct zorgen: het kan van alles zijn en hoeft echt geen kwaad te zijn.
Dan nog een huishoudelijke mededeling:
willen alle zwangere dames eens denken over MvM? Het is een keuze die jullie zelf moeten maken, maar ik zou het goed vinden als jullie het willen overwegen. Ik heb het de eerste zwangerschap gedaan, kon het bijna niet houden (die LUCHT!!!), maar omdat manlief hielp met kannen vullen hebben we het toch volgehouden! Probeer het svp, je doet er andere meiden/stellen heeeeeeeeeeel veel plezier mee.
Goed, ik ga verder maar even niet in op allerhande opmerkingen/vragen etc, want ik ben ze compleet kwijt. Begin morgen wel weer opnieuw 😊
Hier ook weinig nieuws: op de wachtbank natuurlijk, 24e mijn NOD, geen idee wanneer ik zou gaan testen (vermoedelijk op die dag wel, gezien de kerstperikelen & wijntje erbij). We shall see. Verwacht er niet zoveel van, probeer me weer op de termijn te zetten van de vorige zwangerschap (6 maanden). Oh ja, wat me wel te binnen schiet dan nu:
@Kris & alle andere met onduidelijke/onregelmatige cyclus: geef je lichaam echt nog even wat tijd om te ontpillen (of in ieder geval weer wat in ritme te komen). Het is echt niet ondenkbaar dat je dat nodig hebt, hoe frustrerend het ook is. En in de regel wordt je niet in ronde 1 of 2 (of 3) zwanger.
En ovulatietesten: ik hoop het niet te gebruiken tot 6 maanden na stoppen met pil. Maar goed, wie weet hoe niet-nuchter ik wordt volgende maand of daarna of daarna... 😉
Lieve groeten!