Dat klinkt sjiek 😉 Mijn mannetje heeft nu een montagebedrijf (is ZZP'er) en bezig om een hogedrukreinigings-bedrijf op te zetten! Lukt al aardig, alleen het weer moet even meewerken! Hij heeft ook al een website.. www.hogedrukreiniging.nu echt héél trots ben ik op hem!!
FOTO FOTO FOTO !!! Waaaaaar blijft die mooie foto van die mooie witte wereld bij jou..???
MoortjeOud lidBerichten: 1.549Lid sinds: 8 november 2010
Alsjeblieft.. 😉 had geen idee hoe ik een foto moest uploaden, maar het is gelukt 😃
Als je op de foto klikt krijg je em groot te zien.. (tenminste, ik hoop dat jullie dat ook lukt)
Haha, zow sjiek is dat niet hoor 😉 Ieder is goed in waar hij talenten voor heeft! 😃 Jouw mannetje is dus druk joh? Al een eigen bedrijf en nu nog iets er naast? Gaaf hoor! En de website ziet er mooi uit! Kan ik gelijk even de contactgegevens checken, hahaha 😉
Nog even over de site: het is maar iets heeeeel kleins, maar bij de homepage staat in de eerste alinea een woordje teveel.
In de laatste zin, van de eerste alinea is het woordje 'er' overbodig.. Sorry, zie het niet als commentaar hoor! Maar mijn oog viel er toevallig op! Hoop dat ik het zeggen mag? :confused:
Elies26Oud lidBerichten: 2.392Lid sinds: 25 juni 2012
Hahaha gekkerT !! Wel mega mooi bij jullie nu joh.. Zo ziet het er hier niet uit.. Echt drassig, vies is het buiten! Ja vriendlief is een druk en bezig baasje! Ach hij vind het leuk en is lekker van de straat zullen we maar zeggen 😉
Owkee gelukkig 😃 Zijn van die dingen waar je zelf zo gauw overheen leest..
Brr.. heb ook een hekel aan die smurrie, drassige bende. Maar daar is hier geen sprake van 😃 (ja, ik wrijf het er nog eens lekker in ;)).. Gisteren nog met m'n vader en m'n man een sneeuwballengevecht gehouden. Haha.. we gleden door de straat heen. Geweldig! Gewoon even goed gek doen.. Maar daarna had ik toch zere handen!! Brrrrrrrr 😉
Zow, ik ga thee zetten en een heerlijke stukje cote d'or bonbonbloc pakken.. verslaving! 😃
Hoe gaat het met de anderen???
Oeehh cote d'or.. Dat ligt ook in de koelkast thuis! 😃 Das echt heel erg lekker! Wij hebben zaterdagavond ook ff een sneeuwballen gevecht gehouden na de voetbal wedstrijd, hihi echt wel gelachen 😃
Nou, hoe gaat het met de anderen? Het is wel stilletjes zo samen vind je niet.. 😉
Euh... zou het de cote d'or zijn? Zijn jullie jaloers? Of zijn jullie ingesneeuwd? Of zijn jullie gewoon aan het werk? Of zijn jullie boodschappen aan het doen? Of zijn jullie niet thuis? Of zijn jullie gewoon het forum zat? Of zit er een tijdklok op de pc en mogen jullie vanavond pas weer? Of zijn er kindjes die heeeel veel aandacht vragen? Of moest het huishouden vandaag gedaan worden? Of zijn jullie een dagje aan het winkelen? Of zijn jullie al eten aan het koken? Offuh... euh.. zijn jullie ons gewoon zat? 😞
Nee, niet overgelopen hoor.... Op de topics waar ik mee klets is het vandaag rustig dus was gewoon wat nieuwsgierig bij andere topics aan het meelezen 😉
*breekt weer uit*
:mrgreen: Hahahahaha Elies.. ik lig hier gewoon helemaal krom! We zijn echt té flauw voor woorden :mrgreen:
Maar ik hou m'n mondje dicht hoor!
* Wacht, ik ga achter de deur staan, dan hebben ze 2 schrikreacties! *
Enne Nikita: daar was je weer! 😃 En, wat vindt je van onze gesprekken? :-? Het is hier dus ook errug rustig! Al zorgen wij er nu wel voor dat anderen straks heeel veeel pagina's bij moeten lezen 🤓
* Moortje tilt net haar rechtervoet op om te verplaatsen en stapt op een kerstbal en floep.. daar gaat Moortje, met haar maat 48 in de lucht, het hele forum over..*
Goh zeg, wat een rot idee; kerstballen van plastic! :mad:
Pssst.. Elies.. this ook wat met jou hoor! Je moet niet op die berg kerstballen gaan zitten; nu steekt je hele hoofd boven de bank uit! 8-):-o
*Elies wurmt zich onder de bank vandaan om de pc af te sluiten en héérlijk een hapje bij haar nicht te gaan eten*
Moortje, bedankt voor de gezelligheid!! Ik zal vanavond alle rotzooi komen opruimen die ik heb gemaakt.. 😃 Nou fijne avond en misschien tot strakjes!! Ennuh, laat je de andere meiden niet te erg schrikken hihi.. 😉
Liefsssss
Hahaha.... Jeetje meiden! Dit was een fijne afsluiter van alles wat ik moest bijlezen na m'n nachtdiensten 😊 Ik heb alleen echt helemaal niets onthouden. Dus vanaf nu ga ik weer proberen netjes te reageren op iedereen.
Vraag me wel af hoe het met Priscilla is... Gaat alles nog goed? En Miek? Al besloten of je het de kerst gaat vertellen? Of toch nog maar even wachten tot oud&nieuw?
Als het goed is heb ik aankomend weekend m'n ovulatie. Zou echt leuk zijn als m'n eitje dan wordt bevrucht en ik zwanger word. Dan wordt het een kerstbaby'tje! 😊 Soms wordt ik er helemaal emotioneel van, zo graag wil ik zo'n lief klein hummetje. Maar goed, geduld is een schone zaak.
Hoest met de meiden op de wachtbank? En met de naderende NOD's?
Liefs
BrendyOud lidBerichten: 450Lid sinds: 31 oktober 2010
Moortje en Elies:Wahahahah, wat een gesprek hebben jullie gevoerd zeg vanmiddag... Ik was helaas aan het werk en daar niet in het bezit van een computer:( Was wel even een heerlijke verademing na zo'n lange dag om dat gesprek van jullie te lezen. En neej, jullie stinken niet hoor;) En nee, ook was ik niet jaloers op de bon bon block en nee... uuhhh weet niet welke redenen jullie nog meer hadden verzonnen waardoor we allemaal wegbleven;)
Ik ga lekker eten koken, ben net pas thuis. Vriendlief ook onderweg (moest uit rotterdam komen) dus zo lekker samen op de bank na een lange werkdag en veel moeite gedaan te hebben om heel en veilig thuis te komen. Hier ligt nog wel erg veel sneeuw en het is spekglad!!!
Misschien tot straks
Mar22Oud lidBerichten: 3.472Lid sinds: 28 oktober 2008
Zoo hier de 1e werkdag weer achter de rug ! Pfff, nog best veel kindjes aangezien het vakantie is. Normaal is het wat rustiger in deze tijd van het jaar. Maar nu vallen de feestdagen natuurlijk ook in het weekend!
Denk dat het hier toch een ongesteldheid is geworden, vandaag wel wat meer bloedverlies. Nog altijd wel minder als ik normaal heb als ik ongesteld ben. Maar goed, houd het dus op een ongesteldheid. Wel een erg korte cyclus nu gehad, want vanaf dag 22 had ik klein beetje al met afvegen enzo.. Vind mijn cyclus nu niet meer grappig : 37 - 29 -- 22
Jullie hebben weer lekker veel gekletst vandaag ! Weet even niet meer waarop ik overal wilde reageren............ SOLLLLLYY !!!!!!!!!!!
* Springt achter de bank vandaan met een gekke bek *
Sow, nu is het verhaal weer afgesloten :mrgreen:
------------------------------
@ Nies: Haha.. je had heel wat bij te lezen nu 😉 Wat leuk; je eisprong met de kerst! 😃 Dan zou dan wel een speciale baby moeten worden! 😉
@Brendy: Haha.. nou gelukkig! 😃 Wij hebben wel lol gehad en het is fijn als anderen er ook nog lol aan beleven :mrgreen: Haha.. jij had dus gewoon als reden dat je aan het werk was 😉
Mijn man heeft er ook ruim 2 uur langer over gedaan om thuis te komen. Ben blij dat ie weer veilig thuis is! Jouw vriend inmiddels ook?
@ Marr: Ow, dat zou niet leuk zijn! Ik had nu al m'n hoop op jou gezet. Het was zo leuk geweest! Vreemd hoor! Heb je vorige week wel gedacht je eisprong gevoeld te hebben? Kan me voorstellen dat je nu extra baalt.. want dan heb je inderdaad een super korte en onregelmatige cyclus!
Wie weet.. ik hou toch nog een beetje moed voor je!
Mar22Oud lidBerichten: 3.472Lid sinds: 28 oktober 2008
@ moortje, ja ik dacht dus dat ik hem gevoeld had.. Nouja zal dus wel niet zo zijn geweest..
Baal op dit moment echt even flink van mijn cyclus !!! Eerst lang van 37 dagen, dan netjes 29 dagen en dan ineens 23 dagen! Zo kort heb ik nog nooit gehad.. Heb altijd wel wisselend gehad, maar nog nooit zo kort..
Baal Baal Baal Baal !!!!!!!!!!!!!
hey meiden ben echt een hele tijd afwezig geweest.
maar heb wel hier en daar een beetje mee kunnen lezen, maar niet zo veel, de kijklessen en het afsluiten van de studio namen veel tijd in beslag, maar heb nu lekker 2 weken vakanie 😃
heb mijn ei gespot met een smiley van clearblue was wel blij die te zien 😊 daarna goed ons best gedaan met klussen nu is het afwachten tot mijn NOD (26 dec) dus spannend,
ga mijn best doen om een beetje meer mee te lezen maar heb mezelf al aardig vol dus zal mijn best moeten doen.
@Moortje: Mijn vriend is inmiddels ook veilig thuis, gelukkig!! 5 uur weggereden en om half 8 thuis wat normaal een uurtje kost...
@Sab: Gelukkig dat de rust wat is wedergekeerd, geniet van je vakantie!!! Ik hoop dat het spotten van je ei ook zorgt voor wondertje deze maand voor jullie...
Angela1979Oud lidBerichten: 50Lid sinds: 1 januari 2005
@Elies (en anderen): Het hele punt de afgelopen dagen was dus dat mijn NOD maandag 13-12 was, maar ik vanaf zaterdag 11-12 ineens bruin bloed verloor, best veel ook, duurde 4 dagen, was dinsdagmiddag ineens over.... Ergens maandagmiddag was het wel van bruin naar een beetje rood gegaan, maar dinsdag was het alweer bruin (voor het dus ineens weer weg was). Nu, een week later, heb ik nog steeds zo'n onbestemd menstruatie- gevoel.... Vreetbuien, beetje zeurende buikpijn linksonderin etc. Mijn volgende NOD is dus pas ergens in januari.... en in de tussentijd hoop ik me weer wat fitter te gaan voelen gewoon... 😊
Zijn die 2 voor 5,- testen van Kruidvat eigenlijk goed? Ik bedoel, gewoon net zo goed en gevoelig als andere huismerktesten? Heb deze week de eerste keer getest met een Idyl-test en de 2e keer met Kruidvat test (die ik trouwens veel minder prettig in gebruik vond!) maar alletwee dus negatief.
vjOud lidBerichten: 4.733Lid sinds: 3 augustus 2008
zo ben ik weer, vanmiddag even naar de ikea geweest met mijn vriendin! mijn dochtertje bleef bij papa. allemaal leuke keukenspulletjes gekocht voor haar want opa gaat een keukentje maken.
die kruidvat testen heb ik en mijn vriendinnen ook gebruikt en ik testte al vroeg positief met een heel licht streepje. nu heb ik bij L10 besteld gewoon van die dipsticks. 9 stuks voor 8 euro.
iemand vroeg iets over ovutesten. die van mij moet ik smiddags testen en dan een paar uur ervoor niet plassen en weinig drinken. Heb je er geen briefje bij?
Mar balen dat je zo"n wisselende cyclus hebt!! had je dat voor je 1e zw niet? Sab spannend hoor! maar die clearblue testen zijn toch heel duur?
Wij gaan slapen!
IetOud lidBerichten: 2.360Lid sinds: 15 april 2009
@vj ze zijn best prijzig ja maar mijn vriendlief vond het een fijner idee, dus ja dan maar die 😉
@de rest ik hoop ook zo op een wondertje deze maand zeker na het spotten van mijn ei maarja je weet het nooit weer in de wacht fase 😞 vind deze fase echt niet leuk. ben blij dat je het voor iets leuks doet. anders was ik er niet mee door gegaan 😉
IetOud lidBerichten: 2.360Lid sinds: 15 april 2009
@Mar: Balen zeg, zo'n korte cyclus, Ik vraag me ook af of het geen innesteling kan zijn? Met de dagen klopt dat wel, toch? Of is het zo heftig dat het meer is dan een paar veegjes bloed?
@Sab: Welcom back! 😉 Lekker joh, even vakantie. Geniet ervan... En hopen het smiletje inderdaad een wondertje op brengt!
Hier zijn twee kerels de verwarming aan het vervangen. Tis hier super koud in huis 😞 Maja, maar een extra vest aan. Vanmiddag kan ik, als het goed is, weer lekker stoken. Iedereen verder hard aan het werk? Werkse.. Ik ga meer eens stofzuigen, misschien krijg ik het daar warm van...
xxx
Nou, ik heb met een half oog (lees: vanaf mijn telefoon) gistermiddag meegelezen, dus ik was jullie ook aan het bespieden 😊 Fijn dat jullie het zo gezellig hadden meiden! Daar zitten we hier per slot van rekening ook voor.
@miek: meid, geniet maar lekker van dat nog onbestemde zwangere gevoel. Het is zo leuk, spannend, vermoeiend en misselijkmakend die eerste periode, maar het is maar 1x je eerste keer, dus geniet lekker van alle momenten die jullie nu samen beleven, en het delen met je familie is zoooooooooo gaaf!! Heb je inmiddels een afspraak bij de VK?
@elies: Jij ook een HELE GOEDE MORGEN!!! Ik weet niet wat ik zou doen, qua ovulatietesten en de uitslag daarvan delen met manlief of niet... Jij hebt toch niet een heel onregelmatige cyclus? Dan zou ik het persoonlijk namelijk uberhaupt (nog) niet doen, maar goed, daar denk ik misschien volgende maand weer heel anders over 😉
@moortje: jouw man had het geloof ik over de ziektekostenverzekering en kraampakket gehad he? Hartstikke goed dat ie daaraan denkt! Alleen een kraampakket hoef je geen aanvullende verzekering of een andere verzekering voor te nemen hoor! Dit pakket is namelijk wat je klaar moet hebben staan voor je bevalling (met kraamverband en de hele mikmak erin), dat kun je ook gewoon zelf kopen voor 30/40 euro. Heeft ie het echter over de vergoeding van een poliklinische bevalling etc, dan kun je natuurlijk altijd even kijken naar je verzekering, maar in je basis verzekering zit al een hoop hoor. Kortom: ik heb het idee dat je daar je keuze niet om hoeft te laten draaien.
@mar: ik kan me heel goed voorstellen dat je ontzettend gefrustreerd raakt en heel erg baalt van zo'n cyclus. Maar kan het idd niet alsnog een innesteling zijn geweest?
@iet: ga jij nog testen vandaag?
@nies: succes met de kou dan vandaag, stofzuigen is wel een goeie dan ja, en goed onder alle banken, bedden etc, de hoeken in, lekker bewegen 😊
@sab: welkom terug dan 😊 Heb jij zo'n onregelmatige cyclus dat jullie aan de ovu testen zijn begonnen?
@angela: de 2v5 van kruidvat staan bekend om goede testen te zijn, kheb hem zelf vorige maand geprobeerd en hij sloeg goed wit uit, hahaha. Nee, geen persoonlijke ervaring dus nog met een posi test van kruidvat.
Nou, verders ging het geloof ik vooral om het bank/ballen verhaal van moortje en elies, hihi. Qua aankomende NOD nog steeds eigenlijk geen klachten. Gisteravond voelde ik me wel een beetje down, maar vandaag weer helemaal prima, dus er is werkelijk geen touw aan vast te knopen wat het is deze maand... Het zou ook kunnen dat ik de eerste maand exteem last van PMS heb gehad na stoppen met de pil en dat dat nu gewoon afgezwakt is. Ik durf eigenlijk ook nergens op te hopen moet ik zeggen. Ik heb ook geen idee of en wanneer ik wil gaan testen, donderdag, vrijdag, zaterdag, niet/wel... Ik moet het maar eens bespreken met hubsie wat hij wil.
Doei doei en tot later!
NiesOud lidBerichten: 281Lid sinds: 1 oktober 2010
@Kersie: Balen he? Dat de kwaaltjes allemaal zo moeilijk zijn te beoordelen... Heb jij normaal alleen de meest voorkomende PMs kwaaltjes? Ik zit namelijk te twijfelen of de spierpijnen die ik altijd in de eerste twee weken van mn cyclus heb ook hierbij horen. Het is dan wel niet echt "Pre Menstrueel" maar t komt wel maandelijks terug. Vaag dus! Maar goed... Wanneer is je NOD? Spannend inderdaad, zou een mooi kerstkadootje zijn als tijdens die dagen een positieve test hebt! Ik duim voor je...
Ik heb net de kamer even stof gezogen. En heb een extra vest aan getrokken... Tis gewoon mar 14.5 graad hier in huis... BRRR... Echt balen dat ik ook geen water heb, daar had ik even niet over nagedacht, ik dacht lekker de wc's/badkamer te gaan soppen, maar dat is vrij lastig zonder warm water. Volgende week in mijn vakantie dan maar doen.
@Nies: Hier was het ook al glijdend naar mijn werk.. 😞 Hou er niet zo van! Maar wat moeten we?
@Kerssie: Jaaaa, het was erg gezellig met Moortje onder de bank.. Erg veel lol gehad haha!! 😃 Ja, tot nu is mijn cyclus regelmatig en ik en vriendlief hebben gisteren ff een gesprekje gehad.. We willen het nu op z'n beloop laten, dus geen vruchtbare dagen berekenen, geen ovu testen.. Maar gewoon lekker vrijen als we zin hebben en dan komt het vanzelf wel toch! Wanner is jouw NOD? Ik zal het lijstje er wel even bijzoeken.. *ongeveer 100 pagina's terug* ;)
Ik vind het maar een drukke rot week.. Moet nog zooooveel doen en heb nog maar zo weinig tijd!! Wordt er knettergek van pfff *ZUCHT* Ik zal blij zijn als deze 2 weken voorbij zijn en de rust weer wedergekeerd is 😃
MOMMIES IN SPÉNAAMLEEFTIJDRONDENODEXTRA - CYCLUSDUURIet28222-decTha-Liesl26223-decPluisje25224-decKerssie7733224-decSab24326-decMar2224326-decmet 29 dgn/ 03-01 met 37 dgn LadySanne23229-decMoortje22231-decKris273ong. 05-jan26 - 32 dgnNies25308-janMarjolein26310-janShirtjuh21212-janals ik weer op 37 dgn zitVJ30113-janIkke26315-janmet cyclus van 31 dgnBrendy21317-jancyclus 29 dgnElies-2626318-janmet cyclus van 33 dgnJoan21324-janWACHTBANKJENAAMLEEFTIJDRONDENODSpirit27218-decBerkeltje2727219-decPREGNANT LADIESNAAMLEEFTIJDRONDEUITGEREKENDMiek26124-08-2011Priscilla23228-08-2011 Dames, ik heb even het lijstje mooooooi gemaakt.. Mochten er nou dingen veranderen moeten jullie het maar ff doorgeven aan mij, pas ik het lijstje wel weer aan! Tenzij jullie natuurlijk zelf in excel kunnen werken of het lijstje gewoon net zo mooi kunnen houden :D:D:D:D Ben nogal een pietje precies!! ;)
MOMMIES IN SPÉNAAMLEEFTIJDRONDENODEXTRA - CYCLUSDUURIet28240534Tha-Liesl26240535Pluisje25240536Kerssie7733240536Sab24340538Mar2224340538met 29 dgn/ 03-01 met 37 dgn LadySanne23240541Moortje22240543Kris273ong. 05-jan26 - 32 dgnNies25340186Marjolein26340188Shirtjuh21240190als ik weer op 37 dgn zitVJ30140191Ikke26340193met cyclus van 31 dgnBrendy21340195cyclus 29 dgnElies-2626340196met cyclus van 33 dgnJoan21340202WACHTBANKJENAAMLEEFTIJDRONDENODSpirit27240530Berkeltje2727240531PREGNANT LADIESNAAMLEEFTIJDRONDEUITGEREKENDMiek26140779Priscilla23240783
Nou nog 1 keer proberen en dan geef ik het op.. *zucht*
@elies: rustig, diep ademhalen, tot 10 tellen, dat lijstje komt wel goed 😊 Ik ben ook van de pietje precies, dus helemaal mee eens, hij moet er wel keurig uitzien natuurlijk 😊 Wijs besluit om het even op zijn beloop te laten. Het maakt niet zoveel uit wanneer we zwanger worden. Idealiter tussen nu en een half jaar, maar we hebben er nu eenmaal niets over te zeggen en het maakt niet uit wanneer je bevalt, het is linksom of rechtsom een FANTASTISCHE gebeurtenis (althans, dat kleintje, de bevalling was in mijn geval allesbehalve een pretje, maar goed...). De tijd komt vanzelf voor ons allemaal (ga ik even posi vanuit).
@nies: ik heb met name vorige maand duidelijke PMS kwaaltjes gehad (ontzettend opgeblazen buik, heel gevoelige borsten en mega emo, van pieken tot dalen), precies in de twee weken voor mijn NOD (heb ook cyclus van 28 dagen, dus klopt helemaal). Ik heb ook gelezen dat dit kan komen na een bevalling, na je 30e, ik zit dus middenin de doelgroep. Nu had ik met de minipil, dus maar 1 hormoon, progesteron en die pil hielp mij erg goed. Ik heb die PMS kwaaltjes na mijn bevalling aan het ontzwangeren verweten, maar ik denk dus dat ik echt heel gevoelig ben qua hormoonhuishouding. Had ook een ontzettende ontploffing van hormonen vanaf mijn 6e tot 14e week zwangerschap de vorige keer...aaarghhh. Nu blijven de kwaaltjes deze maand dus wat weg, althans de hoge pieken en dalen zijn er niet, dus daarmee kan ik alsnog 2 kanten op... Och, ik zie het wel, ik moet zeggen dat ik het natuurlijk wel spannend vind weer, nu mijn NOD in zicht komt, maar ik zie wel wat deze kerst mij gaat brengen 😊 Jij hebt de kwaaltjes inderdaad wel precies in een andere periode, maar ook dat kan natuurlijk met hormoonhuishouding te maken hebben! Ik heb ergens een grafiek gevonden hoe het met die hormonen verloopt tijdens je cyclus, als ik hem vind zal ik hem eens droppen hier, best interessant namelijk!
@Kerssie: Ja ach wij zien het ook wel.. Een kindje is nu eenmaal niet te plannen en het maakt ook nietzoveel uit wanneer het komt!! Als het maar geen jaaaren gaat duren 😉
LET OP: hij download wel direct het docje naar je pc, dus als je op je werk zit, ff niet klikken of goed opletten waar hij naartoe gaat, dan kun je hem alsnog verwijderen daarna.
Goedemorgen meiden. @ sab: Wat goed dat je ei het gespot, wie weet positieve test !! ga voor je duimen!! @mar: Wat vervelend een onregelmatige cyclus, maar kan het geen innesteling zijn? @nies: ohhh wat vreselijk die kou, hoop dat je de kachels weer snel aan kan doen! @elies: Ja met mijn gaat het goed hoor! Met jou ook? Super mooi joh die nieuwe tabel, haha!! @iet: oehh spannend, morgen op het wachtbankje! Hoe voel je je? @spirit: hoe is het met jou, nog geen nadere nod of positieve test? Ohh jongens er ligt hier weer een pak sneeuw, durf niet zo auto te rijden, dus ben aan huis gekluisterd. Vanmiddag komt gezellig een vriendin een bakkie doen! Nu even me huis maar doen… Liefs shirtjuhh
*zit heel eenzaam en alleen op de forum-lounge-bank om zich heen te kijken of de andere dames zich nog even komen laten zien voor een overheerlijke warme kop chocolademelk*
SpiritOud lidBerichten: 753Lid sinds: 2 november 2010
Hahaha, Moortje en Elies, wat een leuk gesprek gister! Ik lag helemaal dubbel hier achter mijn pc! @ Mar: Zeker balen zeg, zo’n korte cyclus! @ Sab: Welcome back!Lekker hoor, 2 weken vakantie! Fijn dat je je ei hebt kunnen spotten! Nu maar duimen!!! @ Nies: Hoe is het met je verwarming? Kan ie alweer aan of zijn ze nog bezig??? Wel erg koud hoor 14,5 graden. Brrr, sterkte in de kou! @ Angela en Kersie: Die kruidvat 2v5 schijnen inderdaad goed te zijn. Mijn zus heeft er ook posi mee getest. En bij mij sloeg ie ook goed wit uit, hihi;) @ Elies: Jammer van je mooie lijstL @Shirtjuhh: Gister een heel klein beetje bruine troep met afvegen, nu weer niks. Wel nog steeds ongi krampjes. Hoop dat het gauw doorzet! Wachten kan best frustrerend zijn, hihi!
Hoorde ik warme choco???????????? JAJAJAJAJAJA, hier graag!!!
@shirtjuh: ik zou ook niet op pad gaan met de auto hoor, als het niet nodig is. Succes met je huisje!
Nou, hier niet echt heel druk (qua werk dan), alleen ik zit boven en privé flaptop staat beneden en ik ben te lui om hem naar boven mee te nemen, dus ik check alleen het forum even als ik koffie/thee zet en pauze heb...ik kan dus niet gezellig met je meekletsen Elies! Heb jij niets te doen op je werk? Moet jij niet een lijstje maken trouwens die wel in het forum past?:-D
@Kerssie: Nee, het is echt mega rustig op de zaak! Dus ik ben gewoon werk aan het zoeken.. Beetje jammer, zo gaan de dagen niet zo snel voorbij!! Grrrr dat lijstje lukte niet! Dus de pot op met dat ding 😃
*schuift even opzij zodat Kerssie er ook nog gezellig bij past op de bank*
@Spirit: Ja ik Moortje al naar de winkel gestuurd voor nieuwe ballen enzo.. Is wel saai hé, een kerstboom zonder versiering!! 😉
Zeker saai, een boom zonder versiering;) Hoop dat Moortje gauw nieuwe ballen vind.
Ga er weer vantussen, voor de boodschappen. Moet eigenlijk ook nog naar vodafone, want mijn touchscreen van mijn tel. is kapot. Nou kan ik er niks meer mee!
Fijnen dag allemaal vandaag en werkse voor iedereen die aan het werk is.
Jeej, pauze!!! Zit goed zeg, die bank van jullie. Ben wel bang dat alle kerstballen uitverkocht zijn hoor! Of zal Moortje ze zelf kunnen maken??? Vind ik wel een glas-blaas-typje denk ik 😊
Wat irritant dat je niets te doen hebt Elies. Dan kruipen die dagen voorbij! Dan ga je bovendien rare foto's zoeken voor je profiel (wie is dat?????) Je mag wel bij ons komen werken. Tis in principe druk zat, kunnen altijd wel een helpend handje gebruiken.
@spirit: pas op inderdaad, buiten dreigt het grote witte gevaar! Ga je fietsen, auto rijden, lopen? Tis allemaal niet ongevaarlijk. Succes met je phone.
Zo, tijd voor tosti met salami, heerlijk!!!
Mag ik hier ook meekletsen? Ik klets nu veel mee op: (pas!) pilstop december 2010 maar ben zelf 27 oktober gestopt met de pil. Zit nu in ronde 2, mijn NOD is 29 dec.
zal even wat over mezelf vertellen: mijn naam is Evi en ben 23, mijn vriend is 28 en we wonen nu 2,5 jaar samen. In juli hebben we besloten dat het echt tijd was voor een kleintje. Ik ben toen eerst 7 weken naar Thailand geweest (met mijn zus) voor de reis voor mijn leven. De dag dat ik terug kwam ben ik met de pil gestopt en nu is het dus afwachten.
Als jullie meer willen weten hoor ik het wel!
Graag sluit ik me bij jullie aan. Mijn naam is Evi, ben 23 en ben sinds 2 jaar en 7 maanden samen met mijn vriend. Woensdag de 27tigste van deze maand ben ik met de pil gestopt en gaan we het dus proberen.
Als jullie vragen hebben hoor ik het wel :D
Hey Evi!
Ik dacht al, bekend 'gezicht'.. Jij hebt hier al eens meegekletst!! Ik zal het lijstje even opsnorren om te kijken of je er nog in staat.. En zo niet moet je jezelf maar even toevoegen! 😃
*Kersie denkt dat Moortje zichzelf nu IN een bal geblazen heeft... Oh ohhhhh, dan zal Moortje dus ook IN de boom moeten....
@evi: welkom terug dan!! Uiteraard van harte welkom. Misschien had ik jou laatst van de lijst gehaald. Was je vorige NOD eind november dan? En vanwaar dit forum-zwerversbestaan joh? Hoe kom je nou in december terecht? Wij zijn veeeeeeeeel leuker...ahum... 🤓 :mrgreen:
Kersie77Oud lidBerichten: 220Lid sinds: 1 januari 2005
*ik ben het wel eens met Kerssie, 8-) dat wij veel leuker zijn *
Oh oh oh, die Moortje! Tsja, dan zit er idd niets anders op dan haar ook gewoon in de boom te hangen.. 😉 Kan ze iig niet meer ontsnappen om stiekum naar een ander forum te glippen als wij druk zijn met onze warme choco..!!
Hey Kerssie.. Dát is ook hetzelfde lijstje :-x Niet mij plagen hé, anders gebruik ik jou als piek in de boom :mrgreen:
Kersie77Oud lidBerichten: 220Lid sinds: 1 januari 2005
Hmmm....liever niet, ik hou niet zo van dingen die in mijn kont worden gestoken...
Kun je dan in ieder geval de ..... achter vj en marjolein aanpassen, dan ziet ie er nog enigszins behoorlijk uit! Ga ik nu weer werken, want mijn pauze is voorbij. Kom zo wel weer even koffie halen!
*Kersie hoopt dat we Moortje wel om hulp horen roepen vanuit die bal...misschien rolt ze nu wel alle kanten op, ligt ze midden in de sneeuw en niemand die haar hoort...
Evi1987Oud lidBerichten: 4.138Lid sinds: 21 juli 2010
[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#333333][COLOR=lime]PREGNANT LADY'S NAAM-----LEEFTIJD-----ZW IN RONDE-----UITGEREKEND OP [/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]Miek--------26---------1---------------24-08-2011 (volgens internet) Priscilla----23----------2--------------28-08-2011 (volgens internet?)
Zo heb mezelf er weer bij gezet. Haha nou ik vind het ook gezellie om met die dames mee te kletsen hoor maar vind het hier ook wel interessant omdat wij echt rond dezelfde tijd gestopt zijn. Bij het andere topic zijn er ook meiden die nog niet begonnen zijn, al is er ook al 1 12 weken zwanger hoor. Een mengelmoesje van van alles en nog wat ;)
vjOud lidBerichten: 4.733Lid sinds: 3 augustus 2008
Vanmorgen lekker gesleed met mijn dochtertje! zo leuk!! ong is al helemaal weg en de afscheiding komt weer op gang:( als het straks maar de goeie wordt waarvan ik zwanger wordt vind ik het prima! jullie kletsen aardig wat af zo!
bedankt voor het schema!! over die hormonen! ga hem zo even lezen!
[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#333333][COLOR=lime]PREGNANT LADY'S NAAM--------LEEFTIJD-----ZW IN RONDE-----UITGEREKEND OP [/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]Miek------------26-------------1-------------24-08-2011 (volgens internet) Priscilla----------23------------2--------------28-08-2011 (volgens internet?)
@Kerssie: Zo klopt ie toch weer aardig? Had liever een excel lijstje gehad, maar dat werkt niet heb ik gemerkt!
@Evi: Leuk dat je weer terug bent! Ja, hier hebben we ondertussen al 2 zwangeren en Ukkepuk was zwanger (6 weken en 4 dgn) maar die heeft een miskraam gehad.. Dus hier is ook al het een en ander gebeurd! Verder is iedereen nog bezig en kletsen we hier wat af zoals je ziet hahaha :D
*roept Moortje om te kijken of ze niet in de bek van een hond is meegenomen om vervolgens helemaal afgelebberd te worden*
*Kersie klapt en buigt en klapt en buigt...voor Elies haar PRACHTIGE schema!!!!
@evi: je staat er mooi bij dan nu 😊 En jij mag best ook met die andere meepraten, maar wij zijn het leukste hoor :-D:-D:-D
@vj: ja, het hele document is erg interessant om te lezen, zo begrijp je het allemaal wat beter, tis tenminste in redelijke gewone mensen taal uitgelegd 😊 Leuk he, sleeën met die kleintjes, ze geniet uberhaupt echt ontzettend van de sneeuw die van mij! Misschien kunnen we dan toch wel eens op wintersport gaan....jeeeeeejjjj.
Zo, lekker bakje koffie maar weer en de laatste puntjes op de i qua thuiswerken dan mag ik de kleine weer ophalen!
Pff... wat een ochtend zeg! Eerst naar de stad geweest om nieuwe kerstballen te halen.. maar wat jullie al dachten: harstikke uitverkocht! :ugeek: (tja.. ik heb dan ook wel een specifieke voorkeur: ik was namelijk op zoek naar zwart matte kerstballen met gele strepen en met deze gezichtjes erop: :eek:) Nergens meer te vinden!
Toen een pakket gekocht om zelf thuis ballen van glas te blazen. Kom ik net thuis.. blijkt er niet genoeg glas in te zitten. Dus ik de servieskast leeggehaald en eerst alles met een hamer aan gort geslagen.
Vervolgens opgewarmd in 4 braadpannen en toen het gesmolten was opgevangen in een paar emmers.
En toen kon het feest beginnen! :mrgreen:
Ikke via zo'n speciaal geval blazen en blazen en de mooiste figuren kwamen te voorschijn! Echt geweldig! Tot er een ronde bal verscheen die helemaal om me heen kwam zitten. Eerst best grappig! 😃
Tot het glas hard begon te worden en ik dus vast in die bal zat :shock: Schreeuwen dat ik deed! Maar alles weerkaatste in de bal zelf en m'n kat sliep onverstoorbaar verder.
Nou, eerst 380 rondjes door m'n huis heen getold, m'n kat de stuipen op het lijf gejaagd door gekke bekken te trekken en toen m'n kat aangespoord om de schuifpui open te doen, zodat ik naar buiten kon rollen.
Dus m'n kat dat ding openen (ze is erg sterk!! 8-) en ik naar buiten.
Komen er een paar van die ettertjes op me af en die hebben me toch een partij gepest! Ben de hele stad doorgerold :shock:
Jullie begrijpen natuurlijk wel dat je daar kotsmisselijk van wordt, dus ik had al flink overgegeven, waardoor ik op het einde helemaal niet meer door de bal naar buiten kon kijken.. :shock:
Uiteindelijk in een dicht gevroren sloot terecht gekomen, waar ik zo hard in knalde waardoor de bal in kleine stukjes brak en ik vrij kwam :mrgreen:
Heb vervolgens keihard op de sloot lopen springen en stampen waardoor het ijs brak en ik een heerlijke verfrissende duik kon nemen! Pff.. wat een opluchting. Alle spuug van me af gespoeld!
Maar tja.. m'n mams zegt altijd: niet met natte kleren buiten lopen. Dus wat heb ik braaf gedaan? M'n kleren uit getrokken en naakt een sprintje naar huis getrokken..
Pff.. inmiddels weer lekker warm aangekleed, de schuifpui weer dichtgedaan, de glasresten opgeruimd en weer gesetteld achter m'n laptop..
Pff... :shock: ik ga noooooooooooooooit meer op stap voor kerstballen!!! 😮
@Kerssie: Bedankt voor je applaus, vind idd ook wel dat ik die verdiend heb na al dat zwoegen voor die &%&^$ lijst 😉 Oh lekker, je kleintje weer thuis.. Nu dus even genieten van een rustig bakkiej koffie haha!
Ik mag nog 2 uurtjes werken.. Dan naar huis, eten en sporten! Morgen weer de breek van de week.. Lekkertjes hoor!