Ha meiden,
De site van de baby slaap zakjes waar iedereen nieuwsgierig naar is..
Wiegjes &Zo: wieg en alles voor het baby wiegje / babywieg / babybedje Zoo leuk..
Ja moet me echt inhouden om niet al die dingen te kopen.. Maar vind dat ook wel een beetje erg vroeg om die dingen te kopen.. En dan denk ik maar.. eerst zwanger worden en dan mag ik echt gaan kijken/ kopen!!
Vraag: als jullie zwanger zijn zouden jullie dan willen weten of het een meisje of jongen is??!?! Mijn vriendin vind dat je dan je zwangerschap verpest... Nou zou ik het wel graag willen weten.. (ben niet zo van de verrassingen want je gaat toch een beetje al een keuze maken denk ik) Ik zou het graag willen weten (zeg ik nu hoor)
Ja mijn vriend zit soms ook echt op internet te zoeken enz.. Toen ik mijn eerste ronde had gehad en ik een cyclus van 31 dagen had zat ie al te rekenen wanneer de dagen van de meeste kans hebben.. zo lief. Een vriendin van mij is pas bevallen en die was vorige week met de kleine bij ons en mijn vriend zat daar met kleine meid op schoot en hij keek zo gerust en verliefd naar de kleine.. echt lief! Ik voel gewoon dat het een hele lieve papa gaat worden..
Ik hoop zo dat het voor iedereen hier heeeeeeeeel snel raak is.. en dat we hier een zwangere mama topic van kunnen maken.......
Liefs Uk