Botske schreef:Wat fijn dat je zo een vlekkeloze en kwaaltjesvrije zwangerschap hebt gehad. Ik heb alleen pijn aan mijn borsten en ik ben moe. Nog geen last van misselijkheid. Kan natuurlijk nog komen. Ik ben tenslotte nog geen 5 weken zwanger. Ik ben heel benieuwd hoe het deze keer zal gaan. Heb er echt een goed gevoel bij en dat is voor het eerst, dus ik heb goede hoop!
Misselijkheid hoeft ook niet te komen natuurlijk, ik hoop ook voor je dat je dat bespaard blijft hi! Al hoe wel je denkt hoe meer kwaaltjes hoe beter, maar het tegendeel is daar ook wel in bewezen. Kwaaltjes zeggen niet zoveel...Gewoon er vanuit gaan dat het nu allemaal goed gaat! Krijg je eventueel een vervroegde echo?
Ik ben zelf ook heel onzeker geweest tot aan de 22 weken, toen heb ik de 20 weken echo gehad! Ik heb al die tijd nergens last van gehad, alleen van mijn borsten! Ik kwam niet aan, mijn buik groeide ook niet echt, de kleine voelde ik niet. Heb peentjes gezweet hi...Ik was pas gerustgesteld met die echo hi....
Meid ga lekker genieten en ik duim heel hard voor je!! Deze keer gaat het gewoon helemaal goed!!
Liefs Im