Ann en myrna, jammer hoor!! Volgende ronde, nieuwe kansen, we moeten positief blijven!!!
Ik heb hier echt geen idee, het kan echt beide kanten op gaan. Maar dat heeft er bij mij ook mee te maken dat ik mijn lichaam niet helemaal vertrouw m.b.t. de zwangerschaps symptomen!!
schattemieOud lidBerichten: 1.716Lid sinds: 25 augustus 2010
Angie spannend hoor!!! Voor de rest net hun NOD ik duim voor jullie en blaas wat van mijn hormonen jullie kant op!!!
Sorry dat ik er niet meer zo veel ben maar heb het erg druk en als ik het rustig heb ben ik te moe om op de laptop te kijken... Verder gaat hier alles goed, hopelijk de 11de een goede echo ben echt zo benieuwd hoe het er nu uitziet!!
We hebben 9 februari als alles goed gaat (wat ik echt hoop) een 3d echo dus ben echt benieuwd...
Little DiverOud lidBerichten: 211Lid sinds: 25 augustus 2010
Allemaal spannend zo te zien. Allerlei echo's staan voor de deur en verder vele NODs deze week. Hopelijk zijn er mensen zwanger. Hier nog geen symptomen. Mensen ervaring met ovulatie testen? wil misschien volgende ronde gaan proberen.
angie77Oud lidBerichten: 2.150Lid sinds: 5 september 2008
@Little Diver: ik gebruik ook ovulatietesten, al heb ik ze in principe niet echt nodig, want heb een erg regelmatige cyclus en ook ovulatiepijn, dus weet altijd wanneer mijn ei ongeveer komt en wanneer ie geweest is. Maar toch vind ik het fijn om zekerheid te hebben met die ovutesten. Ik gebruik de digitale van Clearblue, die zijn heel erg fijn, want je krijgt een smilie als je bijna gaat ovuleren en anders gewoon een rondje met niks, dus superduidelijk. Ze zijn alleen wel prijzig, dus als je er veel per maand nodig hebt zou ik goedkopere nemen. Ik gebruik er maar 3 of 4 per maand van, dus dan is het 't geld zeker waard.
@angie: hoe voel je je nu? Ik hoop nog steeds geen tekenen van ongi?? Vind het zo spannend voor je en duim zo hard!
heeey liedje lag al in bed maar moest weer plassen en ben kotsmisselijk moest kokhalzen en heb giga hoofdpijn duzzzz iam pretty sure maar ga toch woensdag testen dan is manlief vrij dus dat vinden we leuker om het samen te doen nou ik ga het weer proberen is de 3e nacht op rij dat ik niet in slaap val klote zooi haha nou jah tot morgen ik hou je op de hoogtex
linnie26Oud lidBerichten: 1.290Lid sinds: 15 augustus 2010
Angie, het blijft denk toch spannend totdat je de test in handen heb!! Maar dit kan bijna niet meer in de maling nemen zijn!!! Als ik dat van jou lees, denk ik zelf dat het bij ons niet raak is, ondanks alle dromen en wel wat meer gek gevoel in mijn onderbuik!! Ik weet natuurlijk ook dat het wel raak kan zijn met niet zoveel klachten, maar ja, we blijven het weer afwachten!!!
jah ik ben ook bijna zeker van mn zaak mn borsten gaan ook steeds meer gevoelig worden maarjah morgen eerst maar testen voor de zekerheid maarjah toch nog angst voor een negatieve test maar das normaal denk ik haha
ohjah en heb uiteindelijk maar 2 uurtjes geslapen dankzei manlief die was vervelend in zn slaap giga snurken de hele nacht elke keer zn knien tegen mn benen aan en mn benen klem leggen poeeeeh ik was me chagie was bijna op de bank gaan liggen hoop dat ik vanavond eindelijk kan slapen
femOud lidBerichten: 813Lid sinds: 6 september 2010
Even een heel andere vraag; american filet en rood vlees etc kun je tijdens de zwangerschap beter niet nemen, maar hoe doen jullie dan in de periode van ovulatie tot nod? voor de zekerheid niet nemen of kan het in de eerste weken nog geen kwaad?
-Ann-Oud lidBerichten: 336Lid sinds: 1 januari 2005
Allemaal een super gezond, gelukkig en VRUCHTBAAR 2011!!! Even snel alles doorgelezen, want mn collega is even van haar plaats.. Kareltje: GEFELICITEERD!
Hier zondag ongesteld geworden. 2 dagen eerder dan voorspeld.. Maar het is nu al gestopt. Ben dus maar 2 dagen ongesteld geweest, is dat ook wel eens bij jullie voorgekomen?
Zwanger Rebecca.............25...............1........... ..1............uitgerekend ongeveer 10 juni 2011 Schattemie.........25...............1........... ..2............uitgerekend ongeveer 10 juni 2011 Mama2be...........23...............1.............. 2 ...........uitgerekend ongeveer 16 juni 2011 Happymum.........24...............2..............2 . ..........uitgerekend ongeveer 20 juni 2011 Mara.................23...............1........... ...2...........uitgerekend ongeveer 25 juni 2011 Vero.................29...............2........... ...2............uitgerekend ongeveer 26 juni 2011 Muis..................24................3......... . ..2...........uitgerekend ongeveer 8 juli 2011 Patricia72e.........26...............1............ . 2...........uitgerekend ongeveer 9 juli 2011 Bumpy.............25................1............ ...2...........Uitgerekend ongeveer 14 juli 2011 Mar.................24................1........... ....3...........Uitgerekend.............. Ran83..............26...............2............. ...5...........Uitgerekend 27 juli 2011 fransje.............24...............2............ ....3...........Uitgerekend ................? Butterfly1984......26..............1.............. .3............uitgerekend 6 augustus 2011 (bij een cyclus van 30 dagen) Muis88.............22.............1........... ....3...............Uitgerekend ? Liszsa.............27...........1................. ..4..................uitgerekend rond 24 augustus 2011 Kareltje..........27...........1........... ...4................
[/INDENT]
Fem, ik doe zelf in die periode wel rustig aan met alcohol, net of ik heel veel drink... Dat valt bij mij sowieso wel mee. Ik eet voor de rest niet heel veel rood vlees, dus hoef ik daar geen rek mee te houden. En volgens mij gaat het kindje pas met jou 'mee eten' als je verder als 6 weken ben. Maar dat weet ik niet helemaal zeker hoor!!
Kim, ik heb dat nooit, bij mij duurt mijn menstruatie bijna altijd 6 dagen, de eerst 3 dagen normaal (denk ik) en daarna heb ik genoeg aan een inlegkruisje. Bij mij duurt het eerder langer dan korter!!
Ik at alles nog voordat ik de zwangerschapstest deed. Heb zelfs de dag voor de test nog een groot broodje filet american met ei gegeten en in de avond biefstuk dus dubbelop...en het gaat nog steeds goed.
De eerste 12 weken krijgt je kindje de voeding via de eierdooier (zoiets noemde ze het) is een voedingszak in de baarmoeder...pas daarna maakt het contact via de navelstreng...weet dus niet of het echt kwaad kan
LiedjeOud lidBerichten: 2.509Lid sinds: 10 september 2010
@angie: wat klote dat je zo kort geslapen hebt zeg. Ik slaap ook onrustig de laatste paar nachten. En ik zou je vriend daar wel aan houden hoor, van die schoenzool! 😃 Dan heb je tenminste nog iets als de test toch nega is ;-), waar we niet vanuit gaan natuurlijk, want je klinkt wel heel erg zwanger! 😊
@fem: dat eten van rood vlees enzo kan geen kwaad hoor, hen sowieso gelezen dat dat pas kwaad kan vanaf 4 weken zwangerschap geloof ik. En dan nog moet je net de pech hebben dat die ene bacterie erin zit die kwaad kan. Alcohol drink ik na mijn ovulatie sowieso niet en voor mijn ovulatie heeel weinig tot niet (drink sowieso bijna nooit), want dan schijnt wel kwaad te kunnen. Voor de eisprong kan het het eitje aantasten en na de eisprong de embryo.
@kimdj: vervelend dat je ongi geworden bent! Die twee dagen zou ik me geen zorgen om maken, had ik ook de eerste keer dat ik echt ongesteld werd na de pil. Was ik twee dagen ongi, daarna een dag helemaal geen bloedverlies en daarna weer een dag wel, maar niet veel, dus het zou ook best kunnen dat je morgen alsnog wat bloedverlies krijgt.
@kim: en ik denk dat het nog steeds is van die keer dat je cyclus in de war was geschopt na die lange reis en je ineens na 14 dagen weer ongi was. Ik ben nu trouwens altijd zo'n vier dagen ongi.
@kim: inderdaad geen zorgen maken hoor en zoals ik al zei, wie weet komt er later vandaag of morgen toch weer wat bloed en zo niet dan is dat ook niet erg hoor voor een keer.
Hey meiden antwoord nu ff vanaf mn foon ben aan het opassen bij mn zusje en ben bek en bekaf en moet nog tot 19.00 en mn nichtje is doodziek arm kind @liedje ja als je dat zo terug leest kan het niet missen he maarja morge n testen met ochtend urine en dan zien we wel verder. @kIm ik heb dat 2 maanden terug ook gehad niks om je zorgen over te maken Nou meiden tot later weer
shashaOud lidBerichten: 341Lid sinds: 13 juni 2010
Zwanger Rebecca.............25...............1........... ..1............uitgerekend ongeveer 10 juni 2011 Schattemie.........25...............1........... ..2............uitgerekend ongeveer 10 juni 2011 Mama2be...........23...............1.............. 2 ...........uitgerekend ongeveer 16 juni 2011 Happymum.........24...............2..............2 . ..........uitgerekend ongeveer 20 juni 2011 Mara.................23...............1........... ...2...........uitgerekend ongeveer 25 juni 2011 Vero.................29...............2........... ...2............uitgerekend ongeveer 26 juni 2011 Muis..................24................3......... . ..2...........uitgerekend ongeveer 8 juli 2011 Patricia72e.........26...............1............ . 2...........uitgerekend ongeveer 9 juli 2011 Bumpy.............25................1............ ...2...........Uitgerekend ongeveer 14 juli 2011 Mar.................24................1........... ....3...........Uitgerekend.............. Ran83..............26...............2............. ...5...........Uitgerekend 27 juli 2011 fransje.............24...............2............ ....3...........Uitgerekend ................? Butterfly1984......26..............1.............. .3............uitgerekend 6 augustus 2011 (bij een cyclus van 30 dagen) Muis88.............22.............1........... ....3...............Uitgerekend ? Liszsa.............27...........1................. ..4..................uitgerekend rond 24 augustus 2011 Kareltje..........27...........1........... ...4................
Dag dames en 23dec. og geworden.....na 35 dagen...sta weer op de w8lijst
[/INDENT][/INDENT]
Wat leuk, een zwangere erbij!! Gefeliciteerd Kareltje! Ik zal niet zeggen dat ik me zorgen maak, maar ik weet het niet goed meer.. Ik zit nog maar in ronde 4 hoor, maar ik voel mijn eisprong niet (ik ga af van zo'n calculator) en ik heb dus eigenlijk geen idee of we op het juiste moment "klussen"... Iemand een tip voor mij??
Ik wou volgende maand, mocht ik ongesteld worden naar een kinderwensspreekuur.. Iemand ooit geweest?
Liefs!
SunloverOud lidBerichten: 1.322Lid sinds: 12 september 2010
Sunlover, heb je al ovulatietesten gebruikt?? Daardoor weet ik dat mijn eisprong dus eerder is als wat mijn menstruatiekalender zegt. Ik ben nooit bij een kinderwensspreekuur geweest. Succes ermee en probeer positief te blijven!!
Angie, hoe is het met je gegaan vandaag, heb je het een beetje vol kunnen houden?? Succes he morgen!!! Ik hoop echt voor je dat je vriend zijn schoenzool niet op hoeft te eten!!!
hahahah meiden ik ga jullie geduld nog even op de proef stellen en die van me eigen had het erover met mn vriend en die zei ja maar je bent vaker 1 a 2 dagen over tijd zullen we anders vrijdag testen ik zei oke als ik het red (denk t niet) dus ben nog in dubio ben zo bang voor weer een negatieve test....
@ Liedje, bij mij kan het echt twee kanten op, ik weet het zelf niet. Ik heb wel dingen deze maand gehad die ik andere maanden niet heb gehad. Ik had natuurlijk niet dromen, over een positieve zwangerschapstest, pijn in mn borsten en een innestelingsbloeding. Maar ja dat kan ik ook dromen, omdat ik er zoveel mee bezig ben!! 30 dec zat ik ineens helemaal onder de puistjes, ik leek wel een een oliebol met krenten, dat ik heb ik normaal niet. En op 31 dec had ik ineens een soort dunnen ontlasting en een hele rommelende buik (zou allebei met een eventuele innesteling te maken kunnen hebben). Ik heb ook wel meer een trekkerig gevoel in mn baarmoeder gehad, maar ja dat kan ook weer komen omdat ik zo mee bezig ben!! Met de oudjaarsnacht had ik bij 1 wijntje al het gevoel in mn mond alsof ik moest kotsen, dat ken ik ook niet!! Maandag dacht ik in een oogopslag roze op mn wc papier te zien zitten, maar ik dacht het zal wel aan mij liggen. Maar toen ik gister in bad was geweest had ik ook ineens een soort rozige afscheiding, dus miss is het dan toch raak!!! Voor de rest voel ik me niet misselijk, geen gevoelige borsten. Ik heb wel het idee dat ik mijn plas minder lang kan ophouden. Je leest het, het kan bij mij echt twee kanten op!! Heb zou wel erg tegen vallen als het niet raak is, want door deze symptomen ga je toch erg hopen!!! Ik wil zaterdag gaan testen!! Het is een lekker verhaaltje geworden zo 😉
Kimdj, gelukkig ben je idd niet de enige!! Je hoort dit vaker!!
schattemieOud lidBerichten: 1.716Lid sinds: 25 augustus 2010
@ann jah ik heb eigenlijk ook zoiets hou mn langste cyclus aan en die staat op 32 dagen heb nog 1 dipstick zw.test liggen haal ik straks nog 1 van de kv voor het geval hij het niet doet ofzo dat had ik namelijk toen ik ging testen toen ik van tristan zwanger raakte kreeg geen enkele streep te zien jah na een halve dag maar dat vertrouwde ik niet erg en die van de kv knalde er toen uit heb die test nog steeds in zn babydoos liggen ik bewaar alles wattie de eerstex aan heb gehad en dat soort dingetjes eerste speen enzo heeftie maar een week in gehad trouwens daarna nooit meer wel fijn is dat
Angie, ik hoop het echt, maar ik durf er nog niet van uit te gaan!! Want mijn lichaam kan me natuurlijk ook lekker voor de gek houden!! En miss mn hoofd nu ook wel met al die dromen!! We moeten het allebei nog even afwachten!! Ik wacht niet tot mijn langste cyclus, ik heb hetzelfde als fem (?) dan maar liever een negatieve zwangerschapstest dan nog meer dagen in de onzekerheid, maar dat heeft er bij mij ook wel mee te maken dat mijn LF langer duurt dan recht uit!!
@schattemie jah we doen ons best zolang de misselijkheid blijft mn borsten zeer blijven doen en mn ongie wegblijft heb ik niks om me zorgen over te maken en als ik zwanger ben ben ik dat vrijdag ook nog wel;)
angie, wat goed dat jij er zo rustig onder blijft, maar dat komt waarschijnlijk ook door jou hele duidelijke klachten!! Ik zou natuurlijk liever een zwangerschap hebben zonder klachten, maar voor een nod is dat wel weer handig!! Dan weet je al een beetje waar je aan toe ben!!
jah mn zusje en mn beste vriendin mn ma vertel ik pas als die test positief is dan koop ik een truitje voor tristan met ik word grote broer vind ik wel leuk
Leuk hoor!! Als ik nu zwanger ben, dan moeten wij het snel aan iedereen gaan vertellen, want wij gaan 28 januari op wintersport. En daar wordt natuurlijk altijd veel gedronken... Dan moeten we ook nog ff wat leuks bedenken!! Ik vind dat toch wel erg lastig!!
Dat is ook nog een idee, maar ik denk als ik een week met mijn vrienden ben dat ik dan ook mn mond niet kan houden, zo ben ik ook wel weer!! Door het skieen krijg je het wel weer lekker warm en gewoon goed aankleden!!! Ik vind het echt heel erg leuk!! Maar ze zeggen ook, of je vind er echt niks aan, of je vind het helemaal geweldig!!!
bumpyOud lidBerichten: 915Lid sinds: 24 september 2010
Oooooh linnie en angie, wat spannend zeg!! Ik ga heel hard duimen en met hcg strooien oké?! Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx-------------------------------------xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
bumpyOud lidBerichten: 915Lid sinds: 24 september 2010
Angie: Nou spannend hoor allemaal, nou ik wacht vrijdag rustig af!!! En de rest met hun NOD ik duim voor jullie en zal ook even wat hormonen gaat strooien ik blaas ze naar jullie toe;)
@liszaen bumpy thnxxx meiden maar heb het vermoeden dat het wel goed zit ...........(hoop dat ik er niet weer naast zit en dan prompt morgen ongie word ofzo maar dat denk ik niet heb nu ook last van verstoppingen fijn weer)
mama2beOud lidBerichten: 1.467Lid sinds: 16 augustus 2010
nou dames wat een spannende dagen weer hier!!! ik zal ook wat hcg jullie kant op sturen dat moet er toch minimaal 1 positieve test zijn!!! ok 3 zou nog beter zijn maar laten we realistisch blijven 😉
ran83Oud lidBerichten: 7.446Lid sinds: 26 juni 2008
@ angie das waar 😉 ja het gaat super hard! morgen zelfs al weer 17 weken! over 4 weken alweer de 20 weken echo eindelijk weer even gluren! verder voel ik me nog steeds goed. buik begint nu toch echt een zwangerbuikje te worden wel leuk om straks mee te pronken 😉 haha ow ik duim echt heel hard voor je dat je niet weer teleurgesteld word!!
@angie: ooohhh je houdt ons zeker in spanning, maar het moet bijna wel dat het nu raak is! 😃 Ik word er bijna zenuwachtig van haha
@kimdj: is niks raars aan hoor, ik had dat dus een keer ook zoals je weet, heb sowieso weleens dat het een dag minder is of dat ik denk dat mijn ongi al voorbij is en dat er dan ineens de 5e dag ofzo nog wat rood bloed komt.
@linnie: voor jou is het ook al zo spannend, het klinkt wel erg hoopgevend allemaal, maar begrijp ook wat je zegt over de angst jezelf weer voor de gek te houden. Maar ik duim heel erg hard voor je!
hai ladies ik ga toch vandaag testen zodra ik piesen mot hahahaha dat komt door mn lieftallige zusje die heeft me overgehaald ze belde me ze zei enenen kom op testen tjah kan haar weinig weigeren zit steeds te denken wat als mn lichaam me weer in de zeik loopt te nemen hahaha jah das normaal die angst na 6 rondes denk ik ben zo nerveus als de klere haha
hahaha dank je wel liedje pfff erg hoor dit heb net een kv test gehaald dus die ga ik ook doen dan kan ik gewoon over die stick heen piesen geen gedoe met bekertjes enzo die dipstick komt ook wel op denk ik zomaar;)
heb net 1 bekertje melk op bij mn waarschijnelijk laatste broodje filet americain .....wat voor geen meter smaakte heb de helft aan manlief gegeven normaal ben ik er gek op hahaha
Maar wanneer heb je voor het laatst gepiest dan angie? Doe je een gevoelige test? Ik moet zo werken shit, maar kom hier nog wel even checken af en toe hihi
mama2beOud lidBerichten: 1.467Lid sinds: 16 augustus 2010
ow angie zit hier gewoon met je in de zenuwen!! hoop toch wel dat je binnen een uur naar de wc moet en het hier meld want 4 uur moet ik in de auto richting werk 😉 mijn duimen draaien hoor!!
verdikkie nog geen nieuws en ik moet nu toch echt weg!! ik weet in ieder geval wat het eerste word als ik morgen wakker ben 😉 ik kom gelijk hier kijken!! succes angie!!
Patricia72eOud lidBerichten: 1.069Lid sinds: 30 augustus 2010
Zow moest ik even wat pagina's terug lezen zeg! Haha nu weet ik waarom 😛 Angie is stil 😃 of ze is NU aan het plassen of ze maakt een vreugdedans om een positieve test! Ik hou het even in de gate hier haha.
Patricia72eOud lidBerichten: 1.069Lid sinds: 30 augustus 2010