Hi ladies!
@Liszsa: gefeliciteerd nogmaals meid, hartstikke leuk! Enne heb je er weleens bij stil gestaan dat die bloeding, waarvan jij dacht dat het je menstruatie was, van een eisprong zou kunnen zijn?? Dat kan namelijk he, dat je een bloeding krijgt door je eisprong... Of had je daarvoor je eisprong al gespot met ovulatietesten ofzo? Maar mij zou het niks verbazen als dat je eisprong was of misschien wel een innestelingsbloeding... Want wel apart dat de test van clearblue 1-2 weken aangeeft, die heeft het meestal niet mis volgens mij hoor.
@nieuwe meiden: welkom allemaal, gezellig dat de groep nog weer groter wordt! 😊
@kiwiejjj: wat fijn dat je eindelijk normaal naar de wc kunt hihi 😊
@alie: spannend, ik duim voor je!
@angie: het zit niet meer met die kleine van jou he, arm ventje, maar komt vast snel wel weer goed meid, beterschap voor 'm!
@kimdj: veel plezier in Thailand, waar ga je precies heen?? Ik ben ook eens voor een maand in Thailand geweest, 6 of 7 jaar geleden met mijn ex, we hebben toen vrijwilligerswerk gedaan in een olifantenopvang, was echt geweldig. Je kunt daar ook een dagje gaan kijken, het is bij Chiang Mai, dus als je daar in de buurt komt zou ik het zeker doen (website is
Elephant Nature Park is a Northern Thailand Elephant Conservation project). Daar zul je veel meer van genieten dan van zo'n ritje op een olifant in een bakje, dat is namelijk erg slecht voor de olifanten en vaak worden ze ook mishandeld. Ik wens je een hele leuke vakantie in ieder geval!
Een van de nieuwe meiden vroeg geloof ik nog of meiden hier hun eisprong kunnen voelen. Ik voel 'm altijd heel goed, heb dan duidelijk kramp/stekende pijn links- of rechtsonderin mijn buik. Dat duurt een aantal uur tot bijna een dag en het is geen pretje. De laatste keer viel het nog mee ten opzichte van die keer daarvoor, toen was het echt ontzettend pijnlijk.
Verder hier alles rustig, ik reken nergens op deze maand, om geen valse verwachtingen te creëren bij mezelf en straks weer erg teleurgesteld te zijn (wat ik toch wel een beetje ga zijn, denk ik). Ik reken er ook echt op dat ik gewoon ongesteld wordt over tien dagen, al hoewel en natuurlijk ergens wel een stemmetje in mijn hoofd zegt dat ik misschien toch wel zwanger ben haha
Over drie weken gaat ons hotel weer open, dus nu even vakantie tot die tijd en dan wordt het weer vier en halve maand bikkelen zonder vrije dagen (werk dan wel niet meer dan zes uur per dag).