miek4Oud lidBerichten: 3.093Lid sinds: 20 augustus 2009
lieve jolanda; gefeliciteerd!! Leuke naam! Geniet er van!! Hoop dat de koorts snel weg is...
jorina schreef: Noor spuugt ze er een mondje uit of komt het er echt golvend uit want daar zit wel een groot verschil in en heb je eht idee dat ze een groot gedeelte van haar voeding er weer uit gooit of blijft het meeste binnen
en geef je fles of bv bij ruben komt het er echt met een enorme vaart uit als ik er niet bij zou zitten met een doekje ligt het met gemak 60 cm verder (hij heeft het al eens gepresteerd om precies tussen mijn (.)(.) te spugen :oops: het is ook vaak niet aan het einde van de voeding maar vaker halverwege de fles wij gebruiken nu nutriton als je denkt dat het reflux is zou ik wel ff contact opnemen met de HA en dan begin je waarschijnlijk ook met nutriton want vaak word het daar al een stuk beter mee omdat de voeding dan een stuk zwaarder is en dus makkelijker doorloopt
EsRe schreef:H83; dat wilde ik nog vragen... waar komt de naam Nadé vandaan? Ik heb hem nog nooit gehoord namelijk.....
shadylady313 schreef:wat leuk trouwens om al die herkenbare dingetjes te lezen!! zoals het eerste bewuste lachje enzo! echt leuk. meiden genieten hoor!!
art en uk maken het volgens mij wel goed. art heeft wel veel last van der onderkantje zeg maar, maar dat duurt nog een paar daagjes en dan wordt het alleen maar minder. uk mag straks zonder infuus en dan bij art op der kamer. kijken hoe hij het dan doet. en als dat goed gaat mogen ze denk ik naar huis. ik hoop het in ieder geval voor ze. weet eigenlijk nog niet echt hoe het met de borstvoeding gaat. ik ga vanmiddag om half vier naar der toe dus dan weet ik wel weer meer.
liefs
EsRe schreef:Hier is er alvast eentje... onze trots.... ben zooooo verliefd...