En hier kunnen jullie verder dames.
Deel 1:
Midden twintig en eerste keer zwanger willen worden. Wie nog meer?
BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
meisjeP schreef:ha dames,
hier lekker een ochtend je relaxen... pff lui varken !!! 😃 Ik ga denk ik vanmiddag dan maar ff een oorthermometer kopen, want om nou met zo'n ander ding te knoeien in bed dat vind ik niks!
Je studie ontlopen daar ben ik ook heel goed in, er is altijd wel iets anders te doen dan met school bezig. Maar het moet af... ben er echt helemaal klaar mee dus wil niet een jaar over moeten doen en gewoon afstuderen in mei... En dan gewoon lekker aan het werk en niet elke keer moeten denken, owhja ik meot nog dit voor school.... GRGRGR
Spannend hoor Sabrina, je gaat een hele hectische maar ook een super leuke tijd tegemoet! Moeten jullie nog veel doen? Lijkt me mee te vallen als je er voor de kerst in wil... Als je in rustig vaarwater zit, zal t wel goed komen! En anders van t voorjaar idd maar eens naar de ha...! Hoop dat t voor die tijd goed komt!!!
Daag dames tot latersss
Sabrina1984 schreef:@Vicky: Zou wel heerlijk zijn als dat klaar is dan ja! Lijkt me fijn met een dikke buik lekker languit in bad! Wij hebben ook geen bad in het nieuwe huis. Een hele kleine badkamer, maar dat zit ook bij onze wensen om ooit aan te pakken! Doet jou man het allemaal zelf of hebben jullie hulp? 3 weken buiten leven, vind ik nog niet eens zo'n gek idee! Gewoon een tentje in eigen tuin of niet? Geluk dat jullie mooi weer hadden!
Nikita schreef:Ja en zolang je borstvoeding geeft ook...... Is toch zo, dat je niet ongi wordt als je ongesteld bent??? Tenminste, dacht dat ik dat ooit ergens heb gelezen..