Nou, inderdaad, wat een rust! Ik heb af en toe wel op mijn telefoon gekeken en was verbaasd ons topic er weer tussen te zien! 😃
Goosje, 37 weken alweer! Ik hoop dat de kleine snel komt, zodat je eindelijk van de misselijkheid af bent!
Ran, alvast gefeliciteerd met de verjaardag van Ashley! Een jaar alweer!!! 😃
Vaddie, hopelijk voel je je snel weer beter en K.ira ook!
Hier vanaf morgen vakantie en dan verlof! Heerlijk!!! De vorige keer dat ik klaar stopte met werken beviel ik twee dagen later, hopelijk heeft deze baby niet zo'n haast! Dan kan ik nog even genieten van m'n rust! Ik verheug me helemaal op de dagen dat Simon naar de creche gaat. Klinkt erg, maar ik heb zo'n last van m'n rug/bekken, dat ik blij ben als ik een dagje kan zitten en niks/weinig doen! Ontzettend vervelend die rug! Ik voel het ondertussen bij elke beweging en het wordt steeds erger... Nog 10 weken...
Verder doet Simon het prima! Gisteren bij het cb geweest en hij doet alles wat hij moet doen. Hij is 89,5 cm en weegt 12,2 kg. Iets langer dan gemiddeld en aan de lichte kant voor zijn lengte, het is ook een dunnetje. Het dikke babybuikje is nu echt weg en we kunnen zijn ribbetjes tellen, maar dat hadden we vroeger ook allebei. Verder is hij nog best makkelijk, ook al gedraagt hij zich steeds meer als een echte peuter en krijgt hij steeds meer een eigen wil. Hij eet ook nog redelijk, ook al laat hij de groenten het liefst liggen. Ik doe er maar niet te moeilijk over, dat werkt alleen maar averechts. Hij is gelukkig gek op fruit!
Hij kletst ook behoorlijk, er komen regelmatig vierwoordzinnen uit. Ook al kent hij nog niet alle klanken, hij mist de r, l, v/f, s/z, g. Dus je moet soms wel weten waar hij het over heeft om hem te snappen!
En hij vindt zingen steeds leuker, helemaal weg van 'op een grote paddestoel' (ope panetoej) en sinds kort het nummer tacata, dat veel op de radio is. Haha! Ik hoorde hem net in zijn bed zingen: "takaka! Ope panetoej!" 😃
Nu ga ik m'n bed in, heb vannacht tot 3 uur wakker gelegen van een hele vervelende kriebelhoest... Hopelijk nu beter!