@linny, nee dat doet Ivo voor z'n hobby , 2x per week...
En dan na 3 jaar halen ze een certificaat bij de hond (duurt een hele dag van oefeningen) en met goede punten, kun je de hond goed verkopen...
Deze (een maand of 18 oud) is al zo goed, dat hij ermee wil gaan dekken, en er zijn al een aantal mensen die er een pup van willen haha
Ook is er al een koper voor deze hond! Terwijl hij nog ca. 1,5 jaar moet én zn punten nog moet halen tssss
Dit is de site, kijk maar es...
http://www.phvdeverbetering.web-log.nl/p.s. die sprongenwekker op hyves is geen sprongenwekker, maar een moeilijke periode wekker 😉
Een sprong kan in die periode voorkomen, maar als het goed is dan hebben alle kindjes die nu gehad (19 weken sprong), behalve lautje/kevin?
Dylan heeft 30 november weer een sprong (weet niet meer wie mij dat vertelde, de 26 weken sprong?)
@Maha, voeg je wel een beetje water/appel(moes) of sinasappelsap aan het zelfgemaakte toe?
Dan word het wat dunner én lekkerder voor Faye 😃
@allen,
Nou Dylan had gisteravond maar 90cc gedronken, zoooo bekaf!
We hebben hem gisteravond niks meer gegeven, omdat we wilde ontdekken of hij écht aangaf genoeg te hebben of gewoon te moe was om te drinken...
Nou hij heeft het prima gered tot onze wekker ging (06.30) dus hij heeft er echt voldoende aan gehad.
Nu weten we dat voor de volgende x en ga ik m niks meer geven savonds laat als hij wat heeft laten staan :oops:
Net Dylan naar het KDV gebracht.
De vaste leidster heeft vakantie, en ik heb er weer net zo'n rotgevoel bij als de 1ste keer!
Ik ga vanmiddag dus direct weer ff bellen hoe het gaat, en gaat t niet zo dan haal ik m om 3 u al op i.p.v. 16.45u gezellig met papa!
Vind het zo eng weer!
De "baas" was er ook, vertelde dat 1 leidster de verkering uit had en weg ging, en nu deze leidster van vandaag ff 2 maanden komt werken en daarna door de ouderraad besloten word hoe of wat, pfff
Ook vertelde hij dat het ggd was geweest, ze 1 toestel moeten afbreken , én een erkend leerbedrijf zijn geworden.
Dit doet hij natuurlijk aan de hand van mijn klachten aan het begin...weten jullie nog?
Nou ja...normaal lacht Dylan altijd gelijk als hij zijn vaste leidster ziet, en nu keek hij beteuterd 😞
Gelukkig komt straks de stagaire, die kent dylan een beetje...*zucht*
ohwja, en er komt op de Donderdag nóg een kindje die Dylan heet tsss haha ben benieuwd hoe dat gaat als ze ouder zijn...
Nu nog ff lekker thuis, ff achter de compu, zo vast ff zuigen beneden, en dan om 09.45u naar mn werk...
Straks zwemmen met de clienten, zo geen zin in!
Fijne dag allemaal
-x-