MG1981Oud lidBerichten: 1.361Lid sinds: 21 mei 2008
Graag gedaan hahaha!
rasje85 schreef:arggggggggh ik word zo chagrijnig van alle mensen die zeggen dat het juist fijn is dat de baby er nog niet is, dat ik nog moet genieten van mijn rust en de dagen zonder baby.
1) Ik ga niet voor een kind omdat ik rust wil
2) iedere simpele ziel snapt toch wel als je 40 weken zwanger bent en niets meer kan dat je dan niet meer geniet of wel.............
melissa_schreuders schreef:hey meiden ik ben bang dat overstappen geen oplossing meer zal zijn want ik ben zaterdag 39 weken.
maar als ze donderdag niks gaan doen dan dien ik een klacht in.
en ik ga gewoon niet eerder weg uit het ziekenhuis voordat ik me kindje heb.
rasje85 schreef:arggggggggh ik word zo chagrijnig van alle mensen die zeggen dat het juist fijn is dat de baby er nog niet is, dat ik nog moet genieten van mijn rust en de dagen zonder baby.
1) Ik ga niet voor een kind omdat ik rust wil
2) iedere simpele ziel snapt toch wel als je 40 weken zwanger bent en niets meer kan dat je dan niet meer geniet of wel.............
mamakip schreef:Zet hem op, Suus!
Ben ook benieuwd hoe het met Melissa is...
En Vicky, jij nogmaals gefeliciteerd!!! Was je bevalling om 10:00 's ochtends begonnen of bedoel je 22:00 uur 's avonds? Omdat je zei dat het zo snel ging...
Ik voel me beroerd, naar gedroomd en vervelende keelontsteking. Laat die baby dus nog maar even zitten tot ik me weer wat beter voel! (bij mijn vorige bevalling was ik ook zo verkouden + koorts, fijn hoor, constant moeten hoesten met een keizersnede littteken :-O)