@snoopy, ja ik ben benieuwd...
ik voel de baby nu ook echt helemaal beneden liggen, lijkt wel of alles naar beneden is gezakt, haha
Raatje2010Oud lidBerichten: 1.500Lid sinds: 28 februari 2010
Anna77 schreef:
Pickle, spannend. Ben je er al achter of het vruchtwater is?
suus81 schreef:Poe jeetje Melissa, afzien hoor.
Hopelijk heb je maandag inderdaad genoeg ontsluiting!
Hier nog steeds alles hetzelfde, morgen weer wegen en dan moet ze toch echt zijn aangekomen... zo niet dan laat ik die borst lekker de borst. De strijd elke keer aangaan en over het algemeen verliezen is echt mega frustrerend en tijdrovend. Nu is Pat nog thuis en kraamhulp, maar anders red ik dat niet met de zorg voor Nikki ook nog. Ben op het punt dat ik fles helemaal best vind.
Raatje2010 schreef:
ach we zullen zien...............als we allemaal er maar een beetje ongeschonden door heen komen dat is het belangrijkst toch?
Fidelma schreef:BIB hier...
Beetje *bwuh* vandaag... Misschien slecht(er) geslapen (dan normaal ;)) Ik begon deze morgen met lichte hoofdpijn (is nu weer weg), mijn darmen spelen op ('Hallo wc, daar ben ik weer!' ), ben beetje miffelijk en ik voel me 'brak' ... *klaaaaaaaaaaaaaaagzang*
Vandaag maar (weer) lekker nix doen... 😃
Gisteren naar (vervangende) VK, alles weer prima, schatting geboortegewicht: 8 pond... :shock:
Hoe is het met Lona trouwens? Die had gister toch een ' rommel' vermoeden?
Pickle schreef:Luxe hoor Suus! Laat je maar lekker verwennen ;-). Yana is echt een schatje!!! Maarrem, ik vroeg mij af hoe je de naam uit hoort te spreken, als 'Yanna' of als 'Yaana'? Ik dacht het laatste, maar manlief zei dat het op de eerste manier hoort.
MG1981 schreef:Trouwens BIB hier haha!
Hier waait het ook en vannacht heb ik daardoor heel licht geslapen.
Ik hoef gelukkig s'nachts maar 1x mijn bed uit om te plassen.
Alleen heb ik 1 a 2 uur op een dag dat de kleine verschrikkelijk actief is en dat doet soms best zeer.
Kan niet echt zeggen dat ze laat merken dat ze komt , alhoewel op de manier hoe ze soms beweegt heb ik het idee dat ze eruit wil.
Heb vandaag mijn geboortebord binnen gekregen en ga straks mijn gipsbuik maken.
Hier hebben wij het idee dat ze de 14e komt omdat dat eigenlijk mijn officiele uitgerekende datum is (als je mijn 1e menstruatiedag nagaat) maar ben een week terug gezet omdat ik een leeg vruchtzakje had.
Maar goed het is de natuur dus je weet het niet.
Zou wel leuk zijn een valentijnskindje.
Het mooiste kado wat ik mijn man kan geven toch?
De hond is niet bij me weg te slaan, hmmm heeft hij iets door??
Ga ik weer ik moet wel vaak poepen merk ik terwijl ze zeggen dat je last krijgt van obstipatie aan het eind van je zwangerschap?
Nou nergens last van hoor.
OOk niet van striae en aambeien.
Heb ook de hele dag trek hahaha.......
zo dat was het wel weer ff...ga ff verder lezen in mn romannetje , gered worden door een sjeik .....mmm.......
MG1981 schreef:@pickle zal zeker foto's van maken.
Hoop voor je dat het ook echte weeën waren meid.
Maar jah dan ben je eerder dan mij he chips....;-p
Hier straks op visite bij een vriendin.