rasje gefeliciteerd met je mooie zoon! Geniet van hem!
Kzie in de lijst dat als het goed is er deze week heel veel beebjes gaan bijkomen!! Yes! Meiden zet hem op!!
marleenOud lidBerichten: 297Lid sinds: 1 januari 2005
[INDENT]nu zijn raatje en ik aan de beurt haha [/INDENT]
[INDENT]Moet er wel bijzeggen dat we vandaag vanalles geprobeerd hebben: tonic drinken, ananas eten en sex haha [/INDENT]
Geniet van alle voorbereidingen... en doe het zoals jullie het willen, trek je niets aan van anderen (ik spreek hier uit ervaring )
mensen denken ook dat je ligt te puffen als je je tel niet opneem.. HALLO ik sta ook weleens onder de douche / op de wc / geen zin om op te nemen! Echt zo irritant en dan inderdaad die vragen van is het er al.. net wat raatje zegt.. ja het is er al maar we verstoppen het nog een paar weken en ik heb geen dikke buik ik verstop gewoon nog een kussen onder mijn trui zodat jullie niet naar de kleine komen kijken..
Vicky 84 schreef:ney MG warm bad geprobeerd misch. kans dat de harde buiken om gaan in weeen
marleen schreef:allemaal bedankt voor de felicitaties!
adnil.hoe is het nu met je harde buiken?
Lona. Hier ook misselijk en overgeven. Maybe krijgen we griepje. Haha lekker planning
Iedereen met laatste loodjes mega veel succes1
adniL schreef:hahaha pickle, bij de verloskundige heel stellig vertellen dat je de natuur zijn gang laat gaan en ondertussen jezelf verdrinken in de tonic haha..
marleen schreef:pickle. Echt diep respect voor jou dat je t nog afwacht! Super knap van je!
Salos schreef:@ MG: jammer dat het niet door heeft gezet. Hopelijk vandaag!!
Ik vind dat jullie allemaal last hebben van voorweeen, dat heb ik helemaal niet. Benieuwd of dat betekent dat het nog lang duurt, of dat ik ineens verrast wordt met een weeenstorm en dat het echte werk gelijk begint.