Iedereen succes met reizen in dit weer... ik vind het doodeng, ben constant bang om onderuit te gaan. Gelukkig hoef ik niet veel meer te doen dan met de honden uit te gaan, maar die zijn hartstikke happy in de sneeuw en trekken dus harder, wat ook niet bevorderlijk is ;-). Ik kreeg gister de tip om bij de ANWB deze dingen te halen:
http://www.anwb.nl/webwinkel/aanbiedingen,/koopjes/koopjes-reis-en-cadeauartikelen/snow-steps-39-46-.htmlPukemuk, weet je al meer over je vriendin en haar zwangerschapsvergiftiging? Ik hoop echt dat ze de kleine nog even bij zich kan houden en dat ze er zelf niet al te beroerd onder is.
Over die hoe-ligt-het-kindje-echo 's, kan de VK het bij iedereen voelen? Want bij mij lukte dat tot nu toe nog niet... nu voel ik die kleine af en toe als een razende door mijn buik gaan en het lijkt dan alsof het omdraait, maar zeker weten doe ik niet. Tijdens de pretecho lag het met het hoofdje naar beneden en de voetjes naar boven.
adniL: jij hebt morgen je pretecho, toch? Veel plezier!!! :-D. Het is echt zo wonderlijk om het in 3D te zien... zo'n compleet kindje al, met alles erop en eraan...
Vicky 84: voel je je al wat beter? Dat je je eigen broeken nog aankan joh! Dat kon ik met 6 weken al niet meer en ik heb nu al een zwangerschapsbroek die ik niet meer echt fatsoenlijk aankan (dat terwijl ik een kleine buik heb).
Ik ben 8 kilo aangekomen tot nu toe en ik vind het heerlijk :-D. Ik hoop dat ik minder afval dan ik ben aangekomen, dat vollere bevalt mij wel.
Raatje: 4 weken van tevoren vind ik ook vrij kort voor de kraamzorg om nog langs te komen. Bij mij zijn ze van de week geweest, dus met 6 maandjes. Niet dat zo'n intake veel inhoudt hoor, maar ik vond het toch wel prettig om geregeld te hebben (en ik krijg 10 uur extra, toch fijn om dat van tevoren te hebben geregeld ipv tijdens de kraam zelf, dan heb ik denk ik wel andere dingen aan mijn hoofd).
Ik ga weer eens verder, ben druk met opruimen, afvoeren en inpakken. Vanmiddag komen mijn ouders langs met Sinterklaas cadeautje (van het weekend naar mijn schoonouders) en dan ga ik gelijk even met mijn vader naar de bouwmarkt ondervloer halen voor het laminaat dat we van de week hebben gekocht voor de woonkamer en babykamer.
Iedereen succes met de laatste loodjes voor het verlof!!!