Bakkertje1983Oud lidBerichten: 509Lid sinds: 27 juli 2010
hmmm sorry vorig bericht heeft alles doormekaar gegooid... reacties aan jullie meiden staan er wel in maar moeten jullie even zoeken!!
vero schreef:@ Botske
Wat lief van je vader!!!! Als je vader dingen weet van te voren zou ik lekker vanuit gaan dat het dus een lief klein jochie voor jullie wordt. 😃
@ Marie Lousie
Ik zat me net af te vragen waarom je er zo vroeg bij was vanmorgen maar ff snel terug gelezen in ineens zie ik het staan logisch dat je spijt heb.
Wij hebben nu heel sterk het gevoel dat het een jongen gaat worden en bij onze dochter zei ik al voordat ik zwanger was ons eerste kindje wordt een meisje. Toen ik van haar zwanger was zeiden heel veel mensen jullie krijgen een zoon en ik nee het wordt een meisje en het is een meisje geworden.
Ook elke keer als ik of m'n vriend droomde over kinderen dan was de oudste een meisje. En nu als we dromen over een kinderen dan zien we telkens een jongen in onze dromen.
Ik had verleden keer een droom waar ik dus in de auto reed en heel duidelijk een jongen achter in zag zitten en nog een klein kindje maar kon niet precies zien wat het was en dat vertelde ik tegen me collega die ook gevoelig is. Ik zei toen tegen haar ik weet toch zeker dat ik op de echo 1 kindje heb gezien zegt ze ja maar je hebt er 2 en ze hebben zich allebei in je droom laten zien.