(uit respect naar Mariki even een nieuw bericht voor de rest)
Sape: wat heb jij een duidelijk echo zeg, goed apperatuur heeft jou gyn/Vk.
Bakkertje: ik heb de exstra echos om alles goed in de gaten te houden. Ze willen zeker weten dat mijn HCG goed stijgt en dat het kindje's hartje blijft kloppen, mocht het alsnog fout gaat komen ze er niet pas met 12 weken achter....en ik denk maar zo...of wel of niet fout gaat heeft niets te maken met de hoeveelheid echo's dus je kan maar beter veel controlle hebben voor niets dan, te weinig te laat. dus ja 😊
ik was ook een hele dikke baby 😊
Epat: moeilijk he zon beslissing. goed met je man over hebben. Wij heben het er tijdens het gourmetten over gehad en ik heb aangegeven dat ik het liever niet heb....me man zou geen sundroom kindje willen, maar ik heb gezegd die kans is klein bij ons ( zijn 28 en in maart 29 jaar) dus we zien van die test af..het blijft je eigen keus he meis.
mamaatje; ja lekker slapen he 😉 dat doe ik ook, is alleen maar goed hoor meis.
hier: ik moet bij de gyn blijven en geen VK voor mij. Ik vind dat wel moeilijk...want mijn gyn toont gewoon geen emoties...hij feliciteerd me niet...en als ik vraag of het goed is zegt hij er steeds bij....ja hoort het ziet er nu goed uit....alsof hij gewoon uit beroepsreden niet mag zeggen dat het goed is....dus ik heb wel 5 keer gevraad of het er zelfde uit ziet als bij andere vrouwen die 7 weken zijn...en dan zegt hij...jaja het ziet er goed uit.....ik wil je goed in de gaten houden......een VK toont veel meer intressen en vreugde....een gyn heeft denk ik soort plicht een vrouw niet blijer te maken dat nodig...omdat het eventueel nog fout kan gaan in zon vroeg stadium.....dus ik mis de VK wel....maar andere kant ik zit wel in ziekenhuis en zodra er iets onzeker is dan staan er meteen genoeg doktoren om me heen das dan wel weer veili idee.
morgen krijg ik me HCG bloed gehalte...vind wel eng....hoop dat die goed gegroeid is...elke keer als ik nu nieuws krijg is het wel weer eng...ook de cho volgende week...tis toch elke keer weer spanend, kan dus niet wachten tot ik 12 weken ben 😊
tweety1982Oud lidBerichten: 14.458Lid sinds: 1 januari 2005