@mamaatje en ran83
Fijn dat jullie echo's ook goed waren en dat het geslacht nog bleek te kloppen 😊
Wij hebben het kinderkamertje binnen. Nu moeten we een keuze maken qua gordijnen. We zijn er waarschijnlijk wel uit. We bestellen ze in ieder geval via
www.kidsfabrics.nl, wat een leuke site is dat. We bestellen er ook meteen wat kussenhoesjes bij en misschien zelfs wel een stuk stof om een dekbedhoesje van te maken, voor later zodat het leuk kleurt. Maar dat laatste weten we nog niet zeker.
Sinds de meubeltjes er staan gaat het wel kriebelen om het aan te kleden, maar geduld, eerst de gordijnen en dan de accessoires erbij vinden in matchende kleurtjes.
Hier gaat het verder goed. 's Nachts wel last van buik en onderrug, maar na opstaan trekt dat best snel weg. Al moet ik niet te veel doen in huis, al dat bukken of door de knietjes en weer opstaan, dat voel ik wel heel snel in mijn rug. Ik krijg maandag een voedingskussen en ga daar dan mee slapen, kijken of dat helpt. Schijnt heel goed te helpen, ook volgens de fysio.