BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
En hier kunnen jullie weer verder!
Eekhoorntje schreef:Hier vandaag een bijna positieve ovutest. Nog iets lichter dan de teststreep. Ik hoop dat ie morgen positief is. Vorige maand had ik 5 dagen na het slijmverlies mijn eisprong. Dus ik verwacht mijn ei dit weekend. Maar eens zien wat de test morgen zegt......
tweety1982 schreef:zozo wat een geklets haha
Ja babii voor jou ook spannend binnenkort, ben erg beniewd voor je.
Epat al aan idee gewend? 😊 heeerlijk he meis.
kruimeltje schreef:@ Babii, jammer dan dat het niet raak is.
Als je dit van jezelf weet snap ik je uitspraak beter.
Maar als je weet dat het bij de 2e IVF pas raak is, moet je dan toch eerst alle cryo's van de eerste IVF opmaken totdat je doormag naar ronde 2?
Of stel ik nu een beetje domme vraag?
Ik bedoel het in ieder geval goed en belangstellend.
precious123 schreef:babii, dat is helemaal niet raar of vreemd of wat dan ook.
Ik herken het.. noem het je 6e zintuig, paranormaal, hoog begaafd, helderziend of domweg geluk..
het bestaat!!
Zelf zie ik het als een goed ontwikkeld zintuig die elk wezen heeft alleen de mens dit zelf blokkeert dmv het verstand.
zelf wist ik toch ook al (voordat ik uberhaupt bevrucht was) dat ik zwanger was (van Quinn), toen verklaarde JIJ mij zelfs nog voor gek ;)
epat schreef:
@laura1982
Wat lief van je, dank je! Hoe gaat het met jou zwangerschap, al bijna 29 weken zie ik.
Eekhoorntje schreef:
Meiden ik snap niks meer van mijn temp.... Gister een temp stijging van 0.3 en een positieve ovu test. Vandaag zelfde tijd getempt, geen gekkigheid behalve dat ik erg slecht heb geslapen vannacht.....weet niet waarom.... Maar vanmorgen weer een temp daling van 0.4 en een negatieve ovu test. Als ik de test moet geloven zal mijn ei dus gisteravond of vannacht zijn geweest. Maar is het dan normaal de dag ervoor een tempstijging te krijgen en dag erna weer een dip?
poelepetoet schreef:@ Laura
Vervelend zeg die klachten. Wat houdt een bekkenband precies in? (sorry, heb echt geen idee)
Clomid heeft voor jou goede dingen gedaan zie ik! Dat geeft een hoop meiden weer hoop!
tweety1982 schreef:
, gisteren echt witter dan wit.... ofzo, dus we zien wel.