Marijke1981Oud lidBerichten: 5.486Lid sinds: 24 november 2010
Hai Tanja: Wanneer ben je ongi geworden en wanneer had je je NOD? Welke ronde zit je? Misschien moet het allemaal nog op gang komen. Eerste ronde voor mij was ook bijna niets.
Me1981 schreef:Nieuwe meiden: wees welkom! Het is hier gezellig druk en er wordt vanalles besproken, dus sluit aan waar je wilt en kan!
Laroompje: WOW meid, echt te gek! Gefeliciteerd...
Ik ben net bijgekomen van een vreselijk heftige ongi. De vorige keer (dat was de eerste sinds verwijdering van de mirena) was peanuts, maar ik ben er deze keer echt beroerd van geweest, erge buikpijn en hoofdpijn. Ik heb ook zo ontzettend veel last van mn hormoonwisselingen, ik herken mezelf bijna niet. Manlief noemt me zelfs zwelgje! Ik denk dat ik voor komende maand eens een homepatisch goedje ga proberen want ik voel me echt ellendig.
Daarnaast heb ik ook erg veel angst, daarom ben ik ook ff niet geweest (wel gelezen, maar niet geschreven). Ik heb gewoon sterk t gevoel dat t bij ons niet gaat lukken...ik ben er nu niet zoveel mee bezig (met zwanger worden), maar die angst is heel vervelend. Ik probeer ook maar om me er niet zo druk om te maken, maar dat lukt de ene dag beter dan de andere....
Nou goed, tis een beetje een zeurstukje geworden, sorry daarvoor....maar ja, jullie zijn de enige die hiervan afweten natuurlijk...dus bijkomend gezeur kan ik ook alleen met jullie bespreken.
finaly87 schreef:oja nou ik kijk heel anders tegen een thuis bevalling aan.. ik ben kraamverzorgende geweest dus heb hele goede ervaringen met thuis bevallingen 😊 (katten komen er gewoon niet in haha ;)).. en idd ook vaak toch naar ziekenhuis, gelukkig is die mogelijkheid er anders was een thuisbevalling te veel risico en nu dus helemaal niet (als t niet gaat zoals t moet kun je gewoon naar ziekenhuis dus ;)).. maar wel fijn dat je er al was aangezien t toch nodig was! Ik begon thuis en ben met weeen naar ziekenhuis gegaan.. thuis was t natuurlijk wel een stuk relaxter dan in t ziekenhuis maar had nou eenmaal pijnbestrijding nodig (en uiteindelijk vacuum, etc)..
Nou wel fijn dat ze geen oorzaak konden vinden en ze gewoon lekker flink was, loop je ook geen "risico's" bij een volgend kindje.. En mooi dat ze gewon volgens de curve gaat, t klinkt heel groot nu al 86 omdat 86 toch voor 12 tot 18 maanden is.. maar ach maten wijken vaak af..
Ons besluit voor 3 kids staat vast hoor! je weet nooit wat er tussen komt maar nog zo een zware bevalling zal me niet tegenhouden voor een 3e.. die pijn is er maar even, je kindje de rest van zn leven..
De cerazette ben ik ook aan geweest.. vond t een prima pil maar wilde liever een spiraal aangezien we eerst 3 jaar tussen de kids wilde hebben.. uiteindelijk dus zonde van de bijdrage aangezien ik em nog geen jaar heb gehad hahha.. voor de 1e zwangerschap zat ik aan de Marvelon pil, daar had ik niet heel veel last van, lichte pil maar werkt wel gewoon zoals de microginon qua slikken enzo... ja ik heb aardig wat anticonceptie afgewerkt hihi.. dus als je nog vragen hebt ;)