finaly87 schreef:inderdaad sylvestertje, als jou dat meer rust geeft kun je sowieso beter in t ziekenhuis bevallen, anders houd je onderbewustzijn de bevallign toch tegen thuis als je steeds denkt van ojeee strax gaat het mis! of ojeee strax moet ik nog in de auto!..
Het was wel vervelend met de weeen in de auto, maar dat heb ik als het minst erge ervaren vergeleken de rest in t zieken huis dus dat stukje is niet erg blijven hangen hoor ;)... Ik wil sowieso weer proberen thuis te bevallen.. neem dat voor lief als t wel echt nodig is (ritje met weeen)..
Haha leuk die katten! ;)... En toch is t zo dat er meer baby's in ziekenhuis overlijden dan bij thuis bevalling. niet dat t komt dooor t ziekenhuis, of dat ik je bang wilt maken.. maar zo is t wel!.. thuis wordt natuurlijk weinig risico genomen, bij de minste twijfel wordt je naar ziekenhuis gestuurd dus daarom is thuis wel echt veilig..
nadeel aan ziekenhuis vindt ik dat je te maken heb met werk-druk.. een rooster waardoor veel verschillende zusters,, of dat je gewoon enorm lang op iets ligt te wachten door slechte overdracht, je hebt te maken met ontzettend veel bacterie voor je baby.. er wordt sneller ingegrepen met een knip enzo.. allemaal dat soort dingen waardoor ik liever thuis beval..
vaddie dat was ik van die kipfilet en roomkaas! hmmm was lekker, net weer een portie op 😉 hihi...
ja ik denk dat je moet doen waar je jezelf het prettigst bij voelt.
Ik vond eht ziekenhuis heel fijn. Maar misschien was dat ook omdat ze genoeg tijd aan me besteedde...
Aangezien ik alles goed deed en het een goede bevalling was, kwamen er veel stagiaires en gynaecologen kijken...
Mijn man hoorde ze op de gang ruzie maken over dat er eigenlijk iemand die bij mij stond te kijken, naar een ander moest geloof ik,,, Mijn man heeft maar even gezegd dat ze dat soort ruzies eigenlijk niet op een gang moeten voeren, maar in een kamer...
Ik had ook een overdracht zag ik, want mijn gynaecoloog die er eerst was, was er bij de bevalling niet bij, maar dat interesseerde me niet. Ik kende ze geen van allen ahahah
bacterien zijn daar waarschijnlijk minder dan bij mij thuis met die katten hahaha. Alles zit altijd onder de haren 😉