Prinses88 schreef:Haha inderdaad.. Je moet zelf maar zien wanneer je langs wilt komen natuurlijk, en als je al veel achter de pc zit dan is het ook minder om er dan 's avonds weer achter te kruipen! 😉
Wij waren helemaal blij dat ze zo leuk reageerden.. Ben benieuwd hoe mn schoonouders reageren want die zijn niet zo enthousiast! En mn schoonvader zal wel weer met zn goed bedoelde adviezen komen waar we niet op zitten te wachten.. Die begon laatst ook alweer te zeuren over de band van mn vriend, dat daar geen toekomst inzit blablabla.. Dus als dat gebeurt dan krijgt ie het gelijk te horen want daar komen we niet voor! Met mn schoonmoeder gaat t wel goed, ze is dr haar kwijt dus draagt nu een pruik.. Ze krijgt over 2 weken weer een chemo..
Bekende reacties. Bij mijn zwangerschap:
Mijn moeder sprong een gat in het plafond, paps een beetje emo...
Schoonouders kregen we een gefeliciteerd van en of hub ook nog in de file had gestaan... (en verder geen interesse dus)
Ze hebben dr in die 9,5 maand ook maar 4x gezien en dat was op kraamvisite en verjaardagen...
Bij onze trouwerij:
Hub had de hand van mijn pa gevraagd, dus ze waren voorbereid.
Schoonmoeder wilde alleen weten of hij wel vanuit huis trouwde (omdat ik dat ook deed en dan moest hij dat ook maar doen). Verder ook weer weinig reactie.
Nooit gevraagd naar een trouwjurk of andere dingen...
Huwelijkscadeau moeten we nog krijgen (we zijn bijna 2 jaar getrouwd). We hebben niet eens een kaartje gehad...