patty1986 schreef:Goedesmorgens!
Wat een goed idee Vanes zo`n kraambezoekboek...Ik ga meteen google-en! Ik hou wel van die originele dingen.
Het is allemaal zo schattig om te zien...Ik zit ook soms in onze bij-kamer en dan zit ik al helemaal te bedenken hoe ik het kamertje wil inrichten...
Hebben jullie ook een voorgevoel wat het geslacht zal worden van je "toekomstige" kindje?
En voor de dames die al een kleine hebben, hadden jullie dat gevoel en is dat uitgkomen?
Ik zeg nu al jaren dat mijn eerste kindje een jongetje zal worden....En waarom, geen idee!
Zou met allebei erg blij zijn....Een jongetje, lekker stoer boeffie en een meisje zo`n lekker tuttig prinsje haha.
Eerst nog even flink klussen anders gebeurt er niets!
Was gisteren wel weer heftig met die brand in Moerdijk...Ik woon in Rotterdam zuid maar ben geboren in dordrecht zuid, me familie woont er nog en die hadden aardig veel last van de rook...Heb er ook echt nachtmerries van gehad.
Ik rook het gisterenavond ook buiten in Rotterdam...Was nieuwsgierig...Was inderdaad een vage geur...
Aloe Vera is trouwens erg lekker als het ijskoud is op een warme zomer dag...Ik vind dat de versie met mango erin lekker...Bij ons verkopen ze het bij van die toko`s en de grote Jumbo hier op zuid...Volgens mij overal zo`n beetje...Groene flesjes zijn het...
Ik had tot de geslachtsbepaling heel erg het gevoel dat ik een jongen kreeg.. wist het bijna zeker. Wat (helderziende) neefjes van ons zeiden ook allemaal een jongen, en de meeste pendels zeiden ook jongen...
Maar het is toch echt een meisje geworden hahahaha. Vond het heel erg leuk, maar raar dat ik er helemaal naast zat... Denk dat de volgende misschien wel weer een meid wordt... maar ja, mijn gevoel zegt echt niets (terwijl ik het bij anderen wel erg vaak goed heb)
Ik woon in Dordt zuid... heb de ramen en deuren erg lang dicht gehouden, je zag een hele zwarte wolk voorbij waaien.. Aan de ene kant van het huis een helderblauwe lucht, aan de andere kant helemaal zwart... echt raar...