janneke: wat erg meid, vind het echt vreselijk voor jullie, dat jullie meisje nog steeds in het ziekenhuis ligt, sterkte, hoop dat ze snel aankomt en mee naar huis mag
lion: wij hadden geen kussen, maar ene babywikkel, een snoozz, hier de site:
http://www.snoozzz.eu/wil je dit voor Elin kopen, om in zijligging te leggen? want ik had hier geprobeerd om in zijligging te leggen bij de meiden, maar dat draaien ze terug.
ik had het meer gekocht, voor de caravan of om mee te nemen als ze even bij iemand anders thuis konden slapen, dan hoef je de campingbedjes niet te nemen.
Esmee heeft trouwens wel door, hoe je het klittenband los kan maken, dus tegenwoordig maak ik het met ene veiligheidsspeld dicht.
er staat dat ze tot 36 maanden, kunnen gebruiken, maar dat betwijfel ik.
ik heb het in onze caravan wel veel gebruikt, want wilde niet dat ze uit bed vielen, dus ben benieuwd hoe het aankomend jaar gaat.
Hier zijn de meiden nog steeds wel verkouden, niet eccht super ziek, maar wle regelmatig hoesten, snotneuzen, vaak gaat het dan weer even 1-2 weken goed en dan begeint het weer.
denk dat ik ze van het weekend even ga opmeten en wegen, wij willen van het weekend misschien naar prenatal, we hebben kortingsbonnen, dus misschien kan ik leuke kleren vinden, alleen de maat bliijf ik lastig vinden.
geniet van je verlof meid.