@TJM: jeetje das schrikken he meid? Het is echt vervelend dat ze niks kunnen doen. Toen ik dat bloedverlies had in week 5 konden ze ook niks doen.. Echt slopend is dat! Ik raad je aan om verder niet op internet te zoeken naar oorzaken want dat maakt je alleen maar gekker! Het heeft mij wel geholpen om een beetje afstand te nemen van alles om wat rust te krijgen. Je kunt op dit moment niks en zodra je een datum weet dat er een echo is kun je daar alleen maar op wachten. Ik vind het, net als wat Zoë zegt, ook belachelijk dat ze allemaal zeggen dat ze niks kunnen doen op dit moment. Volgensmij is dat echt onzin! Denk alleen dat ze dat doen omdat er toch veel vrouwen zijn die bloedverlies hebben wat uiteindelijk niks is. Ik ga voor je duimen dat het goed is met je kleintje!
@Zoë: ik heb een zwangerschapsdagboek gekocht, echt een hele leuke. Het is ook een reeks, hierna komt dan de kraamtijd, het eerste jaar etc. Echt heel leuk.
Ik vind dit kamertje erg leuk en ook niet duur!!
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=13525&groep_id=2130&merk=4775Verder twijfel ik tussen vloedbedekking en laminaat.. vloerbedekking is lekker warm maar wordt zo snel vies.. laminaat is daarentegen koud en makkelijk schoon te maken!
@Tweety: Jaaa morgen de echo.. ik moet om 11.45. Moet wel werken dus ff snel tussendoor. Denk wel dat ik in de middag op t forum kan komen om te vertellen hoe het was! Jij al vroeg he? Das fijn!